Oeh, heerlijk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]lekker, waar ga je heen?
Wij gaan dit weekend naar:
http://www.masonscampsite.co.uk/Welcome_.html
2 nachtjes kamperen, het wordt lekker weeren het is daar mooi!
Lekker!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, heerlijk!![]()
Ik ga naar Egypte. Duiken en relaxen
Owwwwquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, heerlijk!![]()
Ik ga naar Egypte. Duiken en relaxen
quote:
Tink, je eet al weken heel raar!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, net nog een bakje pistaschnoten opgegeten.
Ja dat was eenmalig (honestly). Ik had geen honger en werkte wezenloos wat naar binnen. Geen excuus, I know.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tink, je eet al weken heel raar!
Muis, waarom eet jij zo kut?
LIever uitstrijkje dan oren uitspuiten zeg maar... Tis altijd meer de uitslagquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, dat uitstijkje is ook binnen 30 seconden voorbij. Moest vandaag ook.
Oeh lekker! Ik wil eigenlijk volgend jaar in april weer een weekje zonquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dat is eigenlijk altijd wel in die tijd van het jaar. Dit is al heel decadent de vierde keer dat we in december een weekje weg gaan![]()
En in Egypte regent het nooit. Daar zou ik het nog wel grappig vinden als het regent, ben benieuwd hoe de Egyptenaren dan reageren
Oren uitspuiten is toch ook niet zo vervelend?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
LIever uitstrijkje dan oren uitspuiten zeg maar... Tis altijd meer de uitslag
Topchef
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oren uitspuiten is toch ook niet zo vervelend?
Iran!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil wel weg met kerst. Liefst naar een land waar ze het niet vieren.
Met kerst is alles duuuuuur.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het interesseert me eigenlijk niet zo op het moment. Zolsng ik niet aankom en minimaal 200 gram groente + wat fruit eet vind ik het eigenlijk wel ok.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tink, je eet al weken heel raar!
Nou, dat lijkt mij een prima doelstelling/streven, toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, het interesseert me eigenlijk niet zo op het moment. Zolsng ik niet aankom en minimaal 200 gram groente + wat fruit eet vind ik het eigenlijk wel ok.
Gezellig!quote:
Ik ook, één keer.. en het zat vastquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik moest dat één keer laten doen en vond het toen niet eens zo storend. Behalve op het eind dan telkens.
Ja. Even andere prioriteiten op het moment.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij een prima doelstelling/streven, toch?
Hier ook. En met lebkuchen en gluhwein. Maar erst nog oktoberfeest en alle herst- en oogstfeesten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en waar in Nederland de kruidnoten al in de winkel liggen, zijn de schappen hier al gevuld met adventkalenders
Nog nooit gedaan, maar ik denk dat mn fysio me lyncht als ik ga wintersportenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
Vind wintersport met kerst zooo leukmaar daar zijn ze wel kerstig.
Oh geloof dat ik ook het schandblok op mag maar die ene week per jaar en dik aangekleed moet kunnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, maar ik denk dat mn fysio me lyncht als ik ga wintersporten.
Ethiopie! Daar vieren ze het een paar weken later!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef Muis006 het volgende:
Oktoberfest net buiten Orgrimmargood memories.
Teveel druk op de gewrichten. En valpartijen zijn voor mij helemaal not done. En daar heb je best kans op bij 1e keer wintersport, gok ik zoquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh geloof dat ik ook het schandblok op mag maar die ene week per jaar en dik aangekleed moet kunnen.
Waarom mag jij niet?
Ehh ja het is meer zitten dan staan voor sommigen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Teveel druk op de gewrichten. En valpartijen zijn voor mij helemaal not done. En daar heb je best kans op bij 1e keer wintersport, gok ik zo.
Nee als beginner zou ik het niet aanraden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Valpartijen zijn onverwachtse bewegingen voor de gewrichten, misschien wel eindstanden en/of verder. Not good news.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou ik ook zijn. Een vrouw met 1 bil, das niks.
waar in het buurland zit jij eignelijk? En is het vakantie of wekr?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef loveli het volgende:
Kerst op de noordpool. Enige plek waar de kerstman niet is.
Lijstje
B: 1/3 belegd voorverpakt verkapte broodje kaas ofzo
T: atkinsreep
D: karig buffet met 2 stukjes aardappel in champignonragout, hapje roggebrood met toefje preisalade, wit broodje met brie en 2 halve druiven. Tweede ronde was een fiasco, alles op incl. dessert. Crisis ofzo...
En een virgin colada.
102.458.188quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dit is weer zo'n post waarvan je hoopt dat het niet de zoveel miljoenste is ofzo.
6quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef loveli het volgende:
Skiën *insert heart smiley*
Veel leuker dan hardlopen. Morgenochtend om acht uur kan ik meedoen met een loop van zes kilometer
Met je handen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zat ook al heel lang te denken hoe dat nou moest, je bil oprapen....
Niedersachsen en het is netwekr-gerelateerd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar in het buurland zit jij eignelijk? En is het vakantie of wekr?
Wow!! Wat supermooi!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.walkingbritain.co.uk/walks/walks/walk_a/1280/
En deze wandeling gaan we doen, wrsch zaterdag![]()
Ja, superquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow!! Wat supermooi!
wij gaan zaterdag 26 km wandelen, zin in!
Wandelen is gewoon vreselijk mooi om te doen
ik ga zaterdag lekker door amsterdam slenteren. Ook zin in!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow!! Wat supermooi!
wij gaan zaterdag 26 km wandelen, zin in!
Wandelen is gewoon vreselijk mooi om te doen
He is!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:16 schreef _aurum_ het volgende:
Deze is echt cuuuuute
[ afbeelding ]
Wandelen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:44 schreef Sjaapje het volgende:
Meh, vriendje en ik hebben morgenmiddag vrij, het is mooi weer. En we hebben echt geen inspiratie...
Vooral dat woordje ''kan'' doet het hem. Om 8 uur 's ochtends ben ik nog steeds aan het vloeken op de wekker en hoe oneerlijk het is dat de tijd die je slaapt altijd veel sneller voorbij is dan de tijd die je wakker bent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef loveli het volgende:
Morgenochtend om acht uur kan ik meedoen met een loop van zes kilometer
Morgen:quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:34 schreef Xennia het volgende:
Morgen:
O: griekse yoghurt met honing en walnoten
T: stukje grillworst met kaas
T: salade caprese
L: spinazie met pijnboompitten en feta
T: eventueel banaan
S: 6 5 km hardlopen
D: bij mijn ouders beenham en veel gewokte spruitjes met spekjes en pecannoten
T: blokjes kaas
Nog anderhalve week toch? Word je al zenuwachtig?quote:Op woensdag 28 september 2011 07:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sterkte bij de tandarts aurum! Ik heb het idee dat jouw tandarts behandelingen iets heftiger zijn dan die van mij!
Gister rondje hard gelopen en mijn been lijkt zich redelijk goed te houden, maar denk dat fit wel mijn laatste rondje was tot de halve.
Ja, volgende week zondag!quote:Op woensdag 28 september 2011 08:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nog anderhalve week toch? Word je al zenuwachtig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |