Misschien ff de bezem erdoor halenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
En het merendeel in de OP komt ook nog altijd!
Ik riep 'awww' in mezelfquote:Op woensdag 28 september 2011 08:00 schreef Lutte het volgende:
Heb een hele stomme krul langs mijn hoofd hangen, voel me net een varkentje
Hihi, je zei komen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
En het merendeel in de OP komt ook nog altijd!
Hoi babe.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:00 schreef Lutte het volgende:
Mogguh!
Liever een varkentje dan een dikke zeugquote:Op woensdag 28 september 2011 08:00 schreef Lutte het volgende:
Mogguh!
Verder lange dag vandaag, eerst school en dan vanavond naar een vriendin. Ben eigenlijk hartstikke moe, maar ze zit al sinds begin dit schooljaar thuis en er gaat gewoon niemand langsIedereen zegt wel van 'we komen langs' en vraagt aan ons hoe het met haar is, maar zelf even wat interesse tonen, nee want ze willen er zo min mogelijk mee te maken hebben
gebruiken we wel veel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Lut sterkte met en bij die vriendin. Typisch mensen: wel zeggen dat ze aan haar denken, maar de stap nemen om er naar toe te gaan is weer net te moeilijk.
[ Bericht 12% gewijzigd door Bomenverzameling op 28-09-2011 09:29:04 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
twitter:work3FM twitterde op woensdag 28-09-2011 om 11:57:31Effe wat vlamtosti's voor een spicey begin van de middag van @Klaassen7. Jij bent nu de lunchbaas! #goedeMIDDAG! reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 28-09-2011 om 12:11:21Geen idee wat een vlamtosti is eigenlijk... Iets met rode pepers en een brandende slokdarm na afloop? reageer retweet
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je de lunchtip van de dag nog meegekregen. Jullie zijn mijn inspiratie.twitter:work3FM twitterde op woensdag 28-09-2011 om 11:57:31Effe wat vlamtosti's voor een spicey begin van de middag van @Klaassen7. Jij bent nu de lunchbaas! #goedeMIDDAG! reageer retweet
Misschien zelfs 2.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees het bericht nu. Die man heeft een leven verziekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |