Bij mij niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
De afleveringen 581 t/m 587 op disc 3 zijn bij mij in breedbeeld
Hm, weirdquote:
Doei Peter, tot volgende seizoen!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:02 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kijk nu naar de laatste aflevering met "mijzelf"
Ik moet nog gaan liften, en daarbij, in het buitenland kan ik ook op Fok!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Doei Peter, tot volgende seizoen!
WAT LEUK!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan liften, en daarbij, in het buitenland kan ik ook op Fok!
En bedanktquote:
Wat was daarmee dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef LetsGame het volgende:
Ik kijk naar aflevering 581, elke aflevering is goud waard!
Er zijn trouwens 2 versies van de 2e versie leader.
In de 2e versie zijn de shots van Laura en Suzanne gefixt zeg maar.
Dat smoelwerk van Jack toen hij hem zag.quote:
Dat viel mij ook al op.quote:
Tsja, aan de andere kant van de studio he!quote:
Van Nina misschien.. Want die wist het natuurlijk wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop