Oja! Hij ging toch geld stelen van Anita?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:41 schreef Frey het volgende:
Ik wist niet dat Stan in het begin zo'n gluiperd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 08:37 schreef PeterKelder het volgende:
Gisteren de eerste 9 afleveringen (dus dvd 1) gezien
Al moet ik wel wat aanmerkingen maken:Wat is eigenlijk de indeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10x9 afleveringen en 10x10 afleveringen?Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Yepquote:Op woensdag 28 september 2011 08:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de indeling?
10x9 afleveringen en 10x10 afleveringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik spoel altijd door de scenes heen, dus ik kijk eerst voor de scenes met de schurken en dan pas ga ik de afleveringen helemaal kijken. Ik heb het geduld niet om dat nu één voor één te doen. Dus eerst even de mooie stukken. Ben nu net thuis en ga weer verder kijken.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hogendoorn, Frey en anderen, hoe kunnen jullie zo snel kijken man? Ik ben er net bij dat Peter is vertrokken. Ik vind trouwens nu ik het weer zie dat Suzanne onnodig aan het zeiken was zeg, ze heeft hem gewoon weggejaagd.
Ook wel lachen dat Willen Kelder als een soort speelbal door zowel Peter als Arnie door de ruimtes wordt gemieterd
Ik ben nu bij dvd 2quote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Frey het volgende:
Ik kijk wél meteen alles en ik ben bij DVD 7.
Zoals?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef Frey het volgende:
Nieuwe hoofdpersonages kwamen er toen echt heel onopvallend in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
Ik vind Laura daar echt gruwelijk irritant, ik kan niet wachten tot het weer het gewoon echt Robert en Jef zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 17:45 schreef PeterKelder het volgende:
Laura als interieurontwerpster bij A&A
Maar zij heeft wel Harmsen aangenomen.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Laura daar echt gruwelijk irritant, ik kan niet wachten tot het weer het gewoon echt Robert en Jef zijn
Ik heb veel gemist de laatste 2/3 weken.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat grappig dat ze bij GTST makers hebben die wel kunnen beargumenteren waarom Danny de vader van Charlie's kind zou kunnen zijn, maar tegelijkertijd niet tot het besef komen dat Sjoerd nooit de vader van Rikki's kind zou kunnen zijn
Nope. Rik heeft als plan dat Charlie doet alsof ze zwanger is, Rikki een tijdje ergens anders heengaat en Charlie en Rik dan Rikki's kind gaan opvoeden, alsof het van henzelf is.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik heb veel gemist de laatste 2/3 weken.
Is Charlie nu ook al zwanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |