Ik ben dus niet de enige met dat "probleem"quote:
Dan heb jij "goede" discsquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:29 schreef Frey het volgende:
Ik heb toch echt geen breedbeeld gehad.
Ik zit nu bij aflevering 607, daarbij is de geluidskwaliteit wel behoorlijk slechtquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:36 schreef Frey het volgende:
Er zijn wel enkele afleveringen met mindere kwaliteit, een enkele zelfs heel slecht. Maar dat zal bij seizoen 5 ook nog wel zijn.
Ik hoorde hem laatst nog in de Efteling als koning bij Joris & de Draak.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:40 schreef PeterKelder het volgende:
In die aflevering is Guus Dam te zien als Jos de Graaf; in seizoen 1 speelde hij advocaat Matthijs van Slooten
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoorde hem laatst nog in de Efteling als koning bij Joris & de Draak.
Dat weet ik niet meer hoor. Dat merk je wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Welke aflevering is trouwens in heel slechte kwaliteit? Dan kan ik me erop "voorbereiden"
Hm, in ieder geval is de kwaliteit van aflevering 607 niet geweldig, het lijkt wel gekopieėrd van een VHS-tapequote:Op vrijdag 30 september 2011 16:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer hoor. Dat merk je wel.
Hoe ook alweer? Ze bleef er in ieder geval wel werken, ik kan me nog herrineren dat ze in conflict kwam met Jessica in seizoen 5quote:
Volgens mij heeft ie de box bijna uitquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke disc/aflevering zit jij?
Maar Harmsen ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe ook alweer? Ze bleef er in ieder geval wel werken
Ik zie hem er voor aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie de box bijna uit
DVD 14, afl 688.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke disc/aflevering zit jij?
Oh ja die 2 lagen altijd heerlijk met elkaar in de clinch, dat weet ik ook nog wel uit eigen herrineringquote:
Nog nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zijn Linda en Robert daar al bezig of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |