Die besloot toen hij uit het ziekenhuis was, om op vakantie te gaan om daar te herstellen na dat schietincident.Dat duurde 1 aflevering en toen was hij ook meteen al wegquote:Op donderdag 29 september 2011 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is inderdaad meer iets voor Bing of Danny ofzo.
Btw, waar is Danny?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens het interview met Inge Ipenburg in het 12,5 jaar-jubileumboek bleek die klap wel érg hard te zijn aangekomenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Janine die Martine vol in het gezicht petst![]()
Dat boek moet ik ook maar eens aanschaffen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens het interview met Inge Ipenburg in het 12,5 jaar-jubileumboek bleek die klap wel érg hard te zijn aangekomen
Dat heb je niet eens?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat boek moet ik ook maar eens aanschaffen.
quote:Jef die woedend uitvalt tegen Lex aan de telefoon en Harmsen die er zo van schrikt dat ie uit zijn stoel springt en achterwaards de deur uitgaat
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:53 schreef PeterKelder het volgende:
Stan bij zijn introductie:dr. Jan Roelof Kandinski*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ah ja, de "Doctor"quote:
Dat is raar, bij mij zijn ze allemaal in hetzelfde formaat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:12 schreef PeterKelder het volgende:
Die afleveringen staan er wel vreemd op trouwens (tenminste bij mij): bij disc 5 is bijvoorbeeld afl. 597 t/m 599 in 16:9 formaat, aflevering 600 in 4:3 (het normale formaat) en 601 t/m 605 weer in 16:9
Ik ben toevallig 1 aflevering verder dan de aflevering waarin Stan dat zeiquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah ja, de "Doctor"
Leuk dat ze hem in het begin (als ze zijn echte naam nog niet weten) hem Jan noemen
Hm, idd raar. Ik kijk het via mijn computer en als ik dan bij "Verkleinen" kijk staat-ie op "Standaard". Naja, gelukkig is er ook nog de optie om die dingen in 4:3 te zetten, maar toch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is raar, bij mij zijn ze allemaal in hetzelfde formaat.
Ik was eerst bang dat het geluid dan ook bij de scènes ervoor/erachter zou zitten, dat het dus niet sync zou lopen, maar dat is gelukkig niet aan de ordequote:Wat ik wel raar vind is dat bij sommige weken een leader hebben die niet gelijk staat met de leader. (De muziek begint te vroeg of te laat.)
Bijvoorbeeld: aflevering 1 tot 5 zijn goed, 6 tot 10 te laat, 11 tot 20 weer goed en 21 tot 25 te vroeg etc.
Maar het ligt gewoon aan het origineel, want de scene zijn zeg maar wel gewoon goed 'in sync'.
Ik vind het ook raar dat de eerste week 2 andere shots van Laura en Linda in de aftiteling te zien zijn, maar de leader wel vervangen is..quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, idd raar. Ik kijk het via mijn computer en als ik dan bij "Verkleinen" kijk staat-ie op "Standaard". Naja, gelukkig is er ook nog de optie om die dingen in 4:3 te zetten, maar toch.
[..]
Ik was eerst bang dat het geluid dan ook bij de scènes ervoor/erachter zou zitten, dat het dus niet sync zou lopen, maar dat is gelukkig niet aan de orde
Dat is ook raar ja, al vond ik het qua Laura's shot wel goed dat ze die hebben vervangen. Het shot dat als eerste was bedoeld lijkt me niet echt "passen".quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat de eerste week 2 andere shots van Laura en Linda in de aftiteling te zien zijn, maar de leader wel vervangen is..
Wat ook raar is, is dat versie 2 voor 9 weken te zien was, en de gefixte versie 2 maar 2 weken en ze daarna gelijk overgingen naar versie 3..
Laura's shot kwam volgens mij uit de periode waarmee ze met Jef ging. Vond het totaal niet passen, ook met die 2 glazen wijn in haar hand. Ze is veel leuker, past ook bij de animatie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is ook raar ja, al vond ik het qua Laura's shot wel goed dat ze die hebben vervangen. Het shot dat als eerste was bedoeld lijkt me niet echt "passen".
Overigens zijn, op afl. 606 en 607 na, alle afleveringen op disc 6 weer in 4:3-formaat
Klopt, had ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:12 schreef PeterKelder het volgende:
Die afleveringen staan er wel vreemd op trouwens (tenminste bij mij): bij disc 5 is bijvoorbeeld afl. 597 t/m 599 in 16:9 formaat, aflevering 600 in 4:3 (het normale formaat) en 601 t/m 605 weer in 16:9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |