Heb het al naar Yvonne gemaild.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
Sowieso geloof ik er geen tering van, daarbij kan je ze doorsturen naar de FA's.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat ik een slotje deed. Maar nee.
Zodat we hem meer kunnen pesten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat ik een slotje deed. Maar nee.
Deze man.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef smegmanus het volgende:
Zelf een einde aan je leven maken. Dat scheelt Dimens weer werk en mij een bult ergernis.
Is TS een hem?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zodat we hem meer kunnen pesten?
Nee een zijquote:
en heeft al 116 rijlessen gehadquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee een zij
Ze valt op oude lelijke mannen
spammen, niet meer doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef Oerbeer het volgende:
Dimens heeft mij wel eens geblockt voor DM spam.
Dus wat is deze?
dimens > tsquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:30 schreef sanasoufi het volgende:
Hij doet dit nu al ongeveer drie weken!
Het zijn racistische en denigrerende dm'sen hij uit ook vaak bedreigingen jegens mijn leven.
Wie weet wat ik hieraan kan doen?
Dat staat er zo meteen ook bij sanasoufi.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Oerbeer het volgende:
Het stond zo kut."User wilt geen berichtjes van jou ontvangen" in het rood en alles.
ziet er gezellig uitquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:40 schreef tomaat52 het volgende:
Alweer gezakt
Broer van sanasoufi?
Lesje met sanasoufi:
[ afbeelding ]
Ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:42 schreef JApieman het volgende:
He, Dimens, stop nou eens met dat vervelende gedrag.
wut ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef sanasoufi het volgende:
Dimens zegt nu dat hij mijn facebook hier gaat plaatsen. Echter hij beweert dat hij de link niet heeft!
kunnen jullie misschien de link aan hem geven per dm.
Rot op met je 3 hersencellen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef sanasoufi het volgende:
Dimens zegt nu dat hij mijn facebook hier gaat plaatsen. Echter hij beweert dat hij de link niet heeft!
Ik kreeg toestemming.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef sanasoufi het volgende:
Hard dit.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef sanasoufi het volgende:
hey hb je nieuwen avatar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef smegmanus het volgende:
Zelf een einde aan je leven maken. Dat scheelt Dimens weer werk en mij een bult ergernis.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja mooi heh, wie heeft die nieuwe UI eigenlijk gemaakt smegmanus?
Jij niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
Dimens is gewoon een baas.
TS is jaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |