Dit dus, je bent een gevaar op de weg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kappen ermee, je zult het dus nooit leren.
3e keer valt nog mee..quote:
Ook een faalinstructeur dat ie niet wat bijstuurt danquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:03 schreef Beardy het volgende:
Mijn buurmeisje ging vroeger rijlessen, bij 'mijn' rij instructeur. Hij heeft haar na twee lessen gevraagd of ze alsjeblieft wilde stoppen; hij wilde het zijn auto niet aandoen! Ze had de stoep geraakt met de zijkant van de passagierskant wielen (waardoor de auto bij hogere snelheden trilde) bij BEIDE LESSEN
ergquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:03 schreef Beardy het volgende:
Mijn buurmeisje ging vroeger rijlessen, bij 'mijn' rij instructeur. Hij heeft haar na twee lessen gevraagd of ze alsjeblieft wilde stoppen; hij wilde het zijn auto niet aandoen! Ze had de stoep geraakt met de zijkant van de passagierskant wielen (waardoor de auto bij hogere snelheden trilde) bij BEIDE LESSEN
Inderdaad met 80 lessen zou je toch wel 4 a 5 examens moeten doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:04 schreef Twiitch het volgende:
Maar drie examens na 80 lessen?
Die rijschool zal blij met je zijn.
De eerste instructeur was een stuk vreten. De tweede liet me pas echt rijden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:05 schreef thenxero het volgende:
[..]
Inderdaad met 80 lessen zou je toch wel 4 a 5 examens moeten doen.
Datquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
3e keer valt nog mee..
Je kan, als je wilt, een BNOR nemen
Nou dan ga ik toch door tot 200 lessen, slaag ik voor examen 6 en rij ik alsnog iemand van de baan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:05 schreef Yreal het volgende:
beetje zonde van je geld he, met je quiters mentaliteit
Ik ben niet goed in vooruit kijken en daar tijdig een plan op te bedenken. Ook mis ik wel eens een bordje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dateen collega heeft zo ook haar rijbewijs gehaald
En ik wil nog steeds weten waarom je gezakt bent TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |