Morgen om 20:15 de voorbeschouwing op N3quote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft Mark Clattenburg aangesteld als arbiter voor het Champions League-duel tussen Real Madrid en Ajax, dat dinsdag wordt gespeeld. Dit heeft de bond vandaag bekend gemaakt.
lolquote:
En deze post, daar moet ik eigenlijk Pepe ook bij scharen.quote:Als je Boel de Roes inzet om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is mislukt, zet Huntelaar in de spits. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ik hoop het uiteraard wel.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef Doublepain het volgende:
die 36 gaat er nu wel in, stekelenburg is er niet
Vermeer vind ik het niet eens zo heel onaardig doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Altijd maar lachen om dat volk bij voetbalzone, jij bent net zo triest als al die kinderen daar man.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef Doublepain het volgende:
dat zou wat zijn, een gelijkspelquote:
De verdediging van RM goed vindenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Geo3kant het volgende:
Real vergelijken met PSV__________
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De verdediging van RM goed vinden
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Geo3kant het volgende:
Real vergelijken met PSV__________
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |