SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierAnonimity is a bliss
Nee, zover was ik alquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was ook niet iemand die ik tegen kwam in de trein he.
Wat nou? Als ik me een paar uur lang verveel ga ik ook aan van alles denken hoor...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Je snapt hem wel?![]()
Het was inderdaad niks geworden tussen ons.
Het was niet de treinquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef Myraela het volgende:
En gadverdamme tijn.Ik ken mensen die van treinen houden, maar fappen erin gaat te ver hoor.
Oh ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ach, heloef heeft ook op mijn bed gezeten, volgens mij, en ik op dat van hem. Dus het is hypocriet
Ga schapen tellen doe iets, behalve dat.quote:
Dan denk je meteen aan seks? Als ik me verveel in de trein/bus ga ik dingen doen zoals lezen, internet, mensen bekijken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat nou? Als ik me een paar uur lang verveel ga ik ook aan van alles denken hoor...
uitvoeren is me een stap te ver, though
sorry, ik ben een puberquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan denk je meteen aan seks? Als ik me verveel in de trein/bus ga ik dingen doen zoals lezen, internet, mensen bekijken.
Maar ik las net dat je een vriendin hebt gehad?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, zover was ik al![]()
Maar ik bedoelde ook meer: van al die keren dat ik in de trein heb gezeten had ik er toch best eens een keer met een vriendin kunnen zitten.
Welke stoel? Oh, jij hebt trouwens ook op die stoel gezeten. We staan weer gelijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
En je hebt ook op die stoel gezeten dus tsja.
[..]
Ga schapen tellen doe iets, behalve dat.![]()
Oh ja Fayetje ik heb weer doekoes.
Dus loesoe in die Arnhems.
Ik denk niet aan seks dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat nou? Als ik me een paar uur lang verveel ga ik ook aan van alles denken hoor...
uitvoeren is me een stap te ver, though
Die stoel naast de bank in de woonkamer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Welke stoel? Oh, jij hebt trouwens ook op die stoel gezeten. We staan weer gelijk
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH EINDELIJKquote:Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
Kan jij een stijve krijgen wetende dat je live bekeken wordt door BB?quote:
die heb ik al na een weekquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH EINDELIJK
Ik ben een jaar jonger, ergo slecht excuus!quote:
Dat zal iemand anders geweest zijn, want bij mij staat de teller nog op nul.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik las net dat je een vriendin hebt gehad?
correctie dan, ik ben een oversexte puberquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een jaar jonger, ergo slecht excuus!
Oh, het gaat hier ook veel te snel. Sorry.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zal iemand anders geweest zijn, want bij mij staat de teller nog op nul.
Het is goed dat je de heloef van drie maanden geleden niet kent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
correctie dan, ik ben een oversexte puber
Als ik dat nu eens wist, dan wist ik ook waar de fout zat en kon ik er iets aan doen. Maar ik kan je niet aan een antwoord helpen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, het gaat hier ook veel te snel. Sorry.![]()
Maar 0, hoe kan dat?
Nou enquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
Ik ben trouwens wel oversekst.
Alleen vroeger had ik de neiging daar elke dag over te praten.
Ik ook, gelukkig kan ik het op iemand botvieren. En dat te bedenken dat dat arme jung geen seks tot het huwelijk wouquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zegt dat je in de trein fapt is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
Ik ben trouwens wel oversekst.
Alleen vroeger had ik de neiging daar elke dag over te praten.
Zelfs dat was voor mij al te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef Bartholomeus het volgende:
For the record: verder dan zoenen en wat friemelwerk met de kleren nog aan ben ik ook niet gekomen
Waarom voel ik me nou zo'n sletje?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef Bartholomeus het volgende:
For the record: verder dan zoenen en wat friemelwerk met de kleren nog aan ben ik ook niet gekomen
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Hij is dan ook 10 jaar ouderquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs dat was voor mij al te hoog gegrepen.
Zal ik het zeggen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom voel ik me nou zo'n sletje?
Doe je toch nog iets beter dan ik, want ik ben nog niet eens zo ver.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Met seks is ook niets mis.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geen idee, want dat zou nergens op slaan. Jij bent geen sletje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom voel ik me nou zo'n sletje?
Niks mis mee toch?quote:
Ik vind van niet hoor.quote:
Laat me.quote:
Daarom.quote:
Heb je wel iets van contact met vrouwen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik dat nu eens wist, dan wist ik ook waar de fout zat en kon ik er iets aan doen. Maar ik kan je niet aan een antwoord helpen...
Nou, ik zit op nummer 2 qua seks en heb met 14 mensen gezoend. En hij?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, want dat zou nergens op slaan. Jij bent geen sletje.
Arme Heloef gisteren gecockblocked en nu ....quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me.
Ik ben vandaag in een jankbui.
Was die er maar he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
Konden we maar een eigen, aparte slowchattopic beginnenMét alle mensen van hier en zonder het slowchatverbod. Maar dat kan denk ik niet, anders zou elk clubje wel een eigen slowchatreeks beginnen
Maar de achterhoek... Ik heb zelf nog in Doetinchem gewoond. Als ik er zo op terug kijk is er toch nog wel aardig wat te doen in de Achterhoek met Nijmegen en Arnhem vlakbij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Kolere, mensen, ik kan zelf antwoorden hoor
Contact in welke zin? Anders dan dat ik heus ook wel eens een vrouw spreek, en dat ik ook wel vrouwelijke collega's heb?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je wel iets van contact met vrouwen?
Jamaar je moet jezelf niet met andere vergelijken, dan zou ik ook een slet zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, ik zit op nummer 2 qua seks en heb met 14 mensen gezoend. En hij?
Oh ja jij hebt mij niet gecockblockd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme Heloef gisteren gecockblocked en nu ....
Nouja, date je wel eens, wat geflirt, meer contact dan het zakelijke.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Contact in welke zin? Anders dan dat ik heus ook wel eens een vrouw spreek, en dat ik ook wel vrouwelijke collega's heb?
Sorryquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me.
Ik ben vandaag in een jankbui.
Arme jongenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja jij hebt mij niet gecockblockd.
Newbie had zijn slag allang geslagen.
Had ik maar scherper moeten zijn.quote:
Eens een kneus, altijd een kneus!quote:
Jij moet nog veel leren, jonge grassprietquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik maar scherper moeten zijn.
Afgezien van pogingen er een te regelen heb ik nog nooit een date gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, date je wel eens, wat geflirt, meer contact dan het zakelijke.
Daarom. En hier ga je gewoon even via de achterdeur bij de buren naar binnen voor een kop koffie en een beetje slap geouwehoerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Maar de achterhoek... Ik heb zelf nog in Doetinchem gewoond. Als ik er zo op terug kijk is er toch nog wel aardig wat te doen in de Achterhoek met Nijmegen en Arnhem vlakbij.
Ga je weleens uit in het weekend ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Afgezien van pogingen er een te regelen heb ik nog nooit een date gehad.
En flirten kan ik voor geen meter.
Waar in de achterhoek, mede achterhoekerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom. En hier ga je gewoon even via de achterdeur bij de buren naar binnen voor een kop koffie en een beetje slap geouwehoer
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren, jonge grasspriet
En gewoon uitgaan met vrienden in het weekend? Of ben je geen stap-typje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Afgezien van pogingen er een te regelen heb ik nog nooit een date gehad.
En flirten kan ik voor geen meter.
Nee johquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Eens een kneus, altijd een kneus!
Hoezee!
Ga een keertje blowenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Afgetroefd door 16 jarige.
Lichtenvoordistanquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waar in de achterhoek, mede achterhoeker
Ik ben totaal geen stap-typje, dus ik ga niet uit in het weekend. Doordeweeks ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
En gewoon uitgaan met vrienden in het weekend? Of ben je geen stap-typje.
Wat? Het is gewoon eens wat anders. Misschien een beetje sambal door je leven heen flikkeren. Date een christen, bezoek een gaybar, weet ik veelquote:
Ik had die joint van hem moeten aannemen op Appelpop.quote:
Vertelquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee johweet je hoe vaak ik al op Fok! een blauwtje heb gelopen
Blowen is kansloos niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had die joint van hem moeten aannemen op Appelpop.
Ik heb geen blauwtje gelopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee johweet je hoe vaak ik al op Fok! een blauwtje heb gelopen
Gaybar schijnt ook tof te zijn, ik zou met een vriendin gaan in Groningen, maar we hadden eerst een feestje en toen is ze flink aan de goldstrike gegaan dus we zijn daarna maar naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat? Het is gewoon eens wat anders. Misschien een beetje sambal door je leven heen flikkeren. Date een christen, bezoek een gaybar, weet ik veel
Er zijn zoveel dingen kansloos die wel de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef kedge het volgende:
[..]
Blowen is kansloos niet aan beginnen.
Ik was met Stephan (VH) op een homofeest beland, dat was een foutje, maar ik heb echt de tijd van mijn leven gehad. Dit weekend gaan we Den Bosch onveilig maken. Toch fijn dat ik nog vrienden heb die naar buiten komen én op fok zittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaybar schijnt ook tof te zijn, ik zou met een vriendin gaan in Groningen, maar we hadden eerst een feestje en toen is ze flink aan de goldstrike gegaan dus we zijn daarna maar naar huis gegaan.
Ik heb het altijd wel een keer willen uitproberen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef kedge het volgende:
[..]
Blowen is kansloos niet aan beginnen.
Stappen met een homo is fucking geniaal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaybar schijnt ook tof te zijn, ik zou met een vriendin gaan in Groningen, maar we hadden eerst een feestje en toen is ze flink aan de goldstrike gegaan dus we zijn daarna maar naar huis gegaan.
Nog een hierquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wel een keer willen uitproberen.
Oh dat is goed. Naar een meet gaan speciaal omdat er iemand kwam die ik toen leuk vond.quote:
Op het werk hebben we een schoonmaakster, zwaar christelijk. En haar vervangster is jong blond 18 en lievquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat? Het is gewoon eens wat anders. Misschien een beetje sambal door je leven heen flikkeren. Date een christen, bezoek een gaybar, weet ik veel
Moet je doen, maar bereid je goed voor. Mijn eerste keer was in de duinen, dus ik was sowieso al relaxed enzo, niet doen als je down bent. Flinke fles cola erbij voor suikergehalte, dat kan gaan fucken. Fles water, deken en zak chips voor een vreetkick. Klinkt overdreven, maar ik vond het fijn dat ik voorbereid wasquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeker doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we speciaal voor jou onder elke post een date tip zetten dan. Jezus christusquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef mrk.n het volgende:
Ga nou eens weg met jullie irritante off topic gesprekken. Voeg elkaar toe op MSN ofzo. Irritant als je wilt teruglezen en je erachter komt dat de meeste reacties nergens op slaan en nergens toe doen.
Op z'n tijd is het wel tof. Ik wil alles wel een keer proberen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
De meerderheid vindt het leukquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef mrk.n het volgende:
Ga nou eens weg met jullie irritante off topic gesprekken. Voeg elkaar toe op MSN ofzo. Irritant als je wilt teruglezen en je erachter komt dat de meeste reacties nergens op slaan en nergens toe doen.
Mijn vrind is ook christen. Nou, als je mij kent, dan weet je dat dat eigenlijk geen combinatie is, maar het werkt ook nogquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op het werk hebben we een schoonmaakster, zwaar christelijk. En haar vervangster is jong blond 18 en lievEn nog veel zwaarder christelijk. Op zich niks mis mee, toffe griet hoor, maarehm. Nee, dat wordt 'm niet
Het is echt irritant om terug te lezen. Volg mijn tip gewoon op en voeg elkaar lekker toe op MSN om daar over seks te praten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zullen we speciaal voor jou onder elke post een date tip zetten dan. Jezus christus
Mwah, lijkt mij nou weer niksquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst kreeg je een note voor offtopic gaan zoals mij en nu doen zelfs de moderators mee, dus eigenlijk mag mijn note ook wel weer verwijderd worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef mrk.n het volgende:
Daaromquote:
Ik ben geen mod van R&P, buiten mijn eigen subforum ben ik gewoon een user.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef kedge het volgende:
[..]
Eerst kreeg je een note voor offtopic gaan zoals mij en nu doen zelfs de moderators mee, dus eigenlijk mag mijn note ook wel weer verwijderd worden.
In ONZ bagger je soms ook lekker meequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben geen mod van R&P, buiten mijn eigen subforum ben ik gewoon een user.
Ja maar je hebt christenen en christenen. De meid in kwestie is van het soort dat in het dagelijks leven een rokje draagt en op zondag in het zwart naar de kerk gaat. Moet zij weten, maar het is mij iets te veel van het goedequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn vrind is ook christen. Nou, als je mij kent, dan weet je dat dat eigenlijk geen combinatie is, maar het werkt ook nog
Oh, en de date tip voor mrk.n: verzorg jezelf op een date
Daar ben ik het helemaal mee eens. Zo is singles ook gedoogt in R&Pquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik denk dat het SC'en hier goed is voor de sociale vaardigheden van de mensjes, een beetje los komen door het ook over seks te hebben. Ja, ik vind het goed voor de date-losers
Die zijn het bestequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja maar je hebt christenen en christenen. De meid in kwestie is van het soort dat in het dagelijks leven een rokje draagt en op zondag in het zwart naar de kerk gaat. Moet zij weten, maar het is mij iets te veel van het goede
En daarom kan je niet met haar proberen te daten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja maar je hebt christenen en christenen. De meid in kwestie is van het soort dat in het dagelijks leven een rokje draagt en op zondag in het zwart naar de kerk gaat. Moet zij weten, maar het is mij iets te veel van het goede
Ja, maar daar sta ik het van andere users ook met mate toe. Als ik alleen maar serieus moet zijn zou ik het niet volhouden hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In ONZ bagger je soms ook lekker mee
Mensen van die kerk gaan ook geen relaties aan met mensen van buiten hun kerkquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou ben ik niet echt een frequente bezoeker, maar als date-loser heeft het mij nog niet veel geholpenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik denk dat het SC'en hier goed is voor de sociale vaardigheden van de mensjes, een beetje los komen door het ook over seks te hebben. Ja, ik vind het goed voor de date-losers
Echt welquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen van die kerk gaan ook geen relaties aan met mensen van buiten hun kerk
Vaker langskomen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ben ik niet echt een frequente bezoeker, maar als date-loser heeft het mij nog niet veel geholpen
Mij welquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ben ik niet echt een frequente bezoeker, maar als date-loser heeft het mij nog niet veel geholpen
Ik verzorg mezelf heel erg goed, dat vind ik erg belangrijk. Zo sport ik iedere dag om mijn lichaam goed te houden. Jij dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn vrind is ook christen. Nou, als je mij kent, dan weet je dat dat eigenlijk geen combinatie is, maar het werkt ook nog
Oh, en de date tip voor mrk.n: verzorg jezelf op een date
Echte grefo echt wel. Ik ken erg genoeg.quote:
Mijn buren zijn ook zo, trouwen alleen maar in hun eigen kringetjequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echte grefo echt wel. Ik ken erg genoeg.Maar dat is maar een kleine groep de rest die is opener en gaat wel met andere om
Ik las date-losers, ik werd geroepen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ook niet, anders was ik geen maagd meer geweestquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen goed-in-de-markt-liggende tienerdame
Dat zoiets nog bestaat vind ik ergens al apart. Verwacht je toch niet. Al weet ik wel dat veel grevo's helemaal niet zo heilig zijn dan dat ze zich daadwerkelijk voordoen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn buren zijn ook zo, trouwen alleen maar in hun eigen kringetje
Maar ja, hun keuze.
Daar gaat het niet om, natuurlijk zou het om haar persoonlijk best kunnen. Alleen, dat soort heeft ouders, om over familie maar te zwijgen. En ik als losgeslagen ongenuanceerd goddeloos achterhoeks jong ga daar niet tussen passenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En daarom kan je niet met haar proberen te daten?Beetje uitdaging. Bovendien, wie zegt dat ze niet helemaal schijnheilig is. Dat zijn er zat hoor. In de bible belt ook. Daar trouwen ze met 16 en zijn ze maar 7 maanden zwanger. Ze hebben absoluut geen seks gehad hoor
Tis ook echt zo'n verrijking van je leven hoor. Bwoooh, zonder seks. Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders was ik geen maagd meer geweest
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
tis geen verrijking, maar het is toch wel ontzettend ontspannend af en toe en gewoon fijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tis ook echt zo'n verrijking van je leven hoor. Bwoooh, zonder seks. Je weet niet wat je mist.
Als single is dat toch wat lastiger om seks te krijgen. Niet iedereen wil FB of one night stands.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tis ook echt zo'n verrijking van je leven hoor. Bwoooh, zonder seks. Je weet niet wat je mist.
Zou het best willen weten andersquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn schoonfamilie een tikje minder erg. Maar ik ben ook compleet van god los en mij mogen ze ook. Ja, zo snap ik het wel dat je hier zitquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, natuurlijk zou het om haar persoonlijk best kunnen. Alleen, dat soort heeft ouders, om over familie maar te zwijgen. En ik als losgeslagen ongenuanceerd goddeloos achterhoeks jong ga daar niet tussen passen
Over het maagd-zijn heb ik het dan nog niet eens. Er is nog zoveel meer dat ik nog nooit heb gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Idd mijn ex-vriendin was ook een christen of iig de ouders en ik ben niet eens gedoopt laat staan gelovig. Haar ouders vonden het niet super in het begin, maar leerden ermee leven. Uit coulance ben ik zelfs een paar keer mee geweest naar de kerk.quote:
Ik wil het gewoon achter de rug hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zou het best willen weten anders
Ja, anders kaap je met z'n allen even het SC topic. Moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat een gelulMag ik hier alleen maar date tips geven?
Zijn genoeg mooie tienerdames van achttien (en ouder) die maagd zijn. Ik ken d'r ééntje, krijgt genoeg aandacht van jongens/mannen maar wilt pas met de ''perfecte'' man naar bed waar ze ook 'n langere relatie mee heeft op dat moment. Zij heeft echt zo'n ideaalbeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
lijkt me vreselijk, ik moest bij mijn ex al 8/9 maanden wachten. En dat was al echt verrekte langquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zijn genoeg mooie tienerdames van achttien die maagd zijn. Ik ken d'r ééntje, krijgt genoeg aandacht van jongens/mannen maar wilt pas met de ''perfecte'' man naar bed waar ze ook 'n langere relatie mee heeft op dat moment. Zij heeft echt zo'n ideaalbeeld.
Als je om die reden alleen seks wil zou ik naar de hoeren gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon achter de rug hebben.
Dat eeuwige gelul over seks zonder dat je weet wat het is is gewoon killing.
Heb je wel goeie seks dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, dat lijkt me ook niet echt een fijne eerste keerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je om die reden alleen seks wil zou ik naar de hoeren gaan.
Nee joh.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je om die reden alleen seks wil zou ik naar de hoeren gaan.
En bovendien is dat later als je dan wel een vriendinnetje krijgt ook iets wat je verteltquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nouja, dat lijkt me ook niet echt een fijne eerste keer
Lijkt mij ook wel. Een maand is al lang. Ben benieuwd of negen maanden voor mij is vol te houden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
lijkt me vreselijk, ik moest bij mijn ex al 8/9 maanden wachten. En dat was al echt verrekte lang![]()
Ik zou echt geen 8 maanden wachten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
lijkt me vreselijk, ik moest bij mijn ex al 8/9 maanden wachten. En dat was al echt verrekte lang![]()
nouja zij was voor mij ook de eerste dus ik had ervoor ook nooit seks gehad dan is dat iets makkelijker. Maar ik zou met mijn nieuwe vriendin nu echt geen 8 maanden kunnen wachten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel. Een maand is al lang. Ben benieuwd of negen maanden voor mij is vol te houden.Het meisje in kwestie moet dan wel heel erg leuk zijn.
Het was sarcastischquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als single is dat toch wat lastiger om seks te krijgen. Niet iedereen wil FB of one night stands.
Dat vind ik echt moeilijk om te zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe lang ben je bereid geduld te hebben voor de eerste keer seks in een relatie? 1 date. 10 dates
Bij 1 date heb je geen relatie, uberhaupt niet als je date.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe lang ben je bereid geduld te hebben voor de eerste keer seks in een relatie? 1 date. 10 dates
Huh, ik ben meteen kansloos omdat ik inzie dat ik tussen een dergelijke extreem van mijn leefwijze afwijkende groep niet ga passen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn schoonfamilie een tikje minder erg. Maar ik ben ook compleet van god los en mij mogen ze ook. Ja, zo snap ik het wel dat je hier zit
Als ik er eenmaal een relatie mee heb, een maand max ofso.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Hmmm oke, nee das wel heel ernstig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Huh, ik ben meteen kansloos omdat ik inzie dat ik tussen een dergelijke extreem van mijn leefwijze afwijkende groep niet ga passen?
Al was ze moslim, boeddhist en joods tegelijk, ik moet op zondag gewoon het gras kunnen maaien of m'n auto kunnen wassen. En TV kijken af en toe is ook wel fijn. Nee, haar ouders hebben dus geen TV, internet of whatever
Okequote:
Ik zou ook niet te lang wachten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als ik er eenmaal een relatie mee heb, een maand max ofso.
Ik wil eigenlijk wel 4 maanden wachten, dat is mijn ideaal. Lukt me alleen nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
Binnen een relatie zou ik niet meer lang wachten hoor, maar ik begin dan ook niet snel aan relaties.
Inderdaad, bedankt dat je rekening met me houd lieverd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat willen sommige hier niet weten
Lang, maar ik ben een meisje en jongens willen altijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik echt moeilijk om te zeggen.
Maar een maand of 3,4.
We waren een goed stel geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel 4 maanden wachten, dat is mijn ideaal. Lukt me alleen niet
Ik doe mijn best, maar we zitten in dezelfde topics...quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, bedankt dat je rekening met me houd lieverd.
Okee brand maar los voor een keer dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar we zitten in dezelfde topics...Ik wil soms ook shinen met mijn seksleven
Wat is goeie seks? Wat ik best lastig vind omdat ik nog zo weinig ervaring heb dat ik mij een beetje schaam daarvoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat willen sommige hier niet weten
Je denkt echt dat ik daar langer dan 2 seconden op het erf kan verblijven? Die lui jagen me met een hooivork en een fakkel de poort uitquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hmmm oke, nee das wel heel ernstig.
edit: maar check wel of er een tv in de kelder staat, dat zijn de schijnheilige
Ik zou best wel ff kunnen wachten, tot op zekere hoogte. Er zit natuurlijk nog een hele hoop tussen niks en all the way he. Knuffelen en frutselen aan elkaar kan ook heel leuk zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Bekend probleem hoor, ik kan het ook nog op 2 handen tellenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is goeie seks? Wat ik best lastig vind omdat ik nog zo weinig ervaring heb dat ik mij een beetje schaam daarvoor.
De personen of de keren?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bekend probleem hoor, ik kan het ook nog op 2 handen tellenhelaas...
Ik heb niet eens handen nodig daarvoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
de keren, das het ergequote:
Met de juist maakt het ook niet uit. Bovendien zijn de eerst paar keer seks met een nieuw iemand sowieso onwennigquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Damn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
de keren, das het erge
Mijn ex wou maar 1 keer seks in de 3 maanden ofso![]()
![]()
Seks waar je echt van kan genieten, nagloeien, weet ik het. Ik kom net pas kijken manquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is goeie seks? Wat ik best lastig vind omdat ik nog zo weinig ervaring heb dat ik mij een beetje schaam daarvoor.
bah nu wil ik naar limburgquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Seks waar je echt van kan genieten, nagloeien, weet ik het. Ik kom net pas kijken manWat ik net al zei: knikkende knietjes. Dat heb ik sowieso al hoor, maar als ik van mijn benen af val, het even totaal niet meer op een rijtje kan krijgen in mijn hoofd en alleen nog maar kan brabbelen. Tja, dan zeg ik: goede beurt
Dat is voor iedereen persoonlijk denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is seks? masturberen elkaar. Of oraal, penetratiequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
de keren, das het erge
![]()
Arme jij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
de keren, das het erge
![]()
echt penetratiequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is seks? masturberen elkaar. Of oraal, penetratie
Wut? Dan hebben wij leuke verhoudingen qua aantal kerenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
de keren, das het erge
![]()
De een vind het normaal en de ander niet. Je kunt het dus niet normaal in z'n algemeen noemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:38 schreef TheGame het volgende:
Normaal heb je al seks voordat je "officieel" een relatie hebt. Tenzij je op de middelbare school zit, of 1 van de twee maagd is en er bewust voor kiest om het uit te stellen.
ja ik hoop dat bij mijn nieuwe vriendin de verhoudingen ook een heel stuk hoger liggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wut? Dan hebben wij leuke verhoudingen qua aantal keren
waarom wil je naar limburg?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bah nu wil ik naar limburg
maar maakt niet uit hoor
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Seks waar je echt van kan genieten, nagloeien, weet ik het. Ik kom net pas kijken manWat ik net al zei: knikkende knietjes. Dat heb ik sowieso al hoor, maar als ik van mijn benen af val, het even totaal niet meer op een rijtje kan krijgen in mijn hoofd en alleen nog maar kan brabbelen. Tja, dan zeg ik: goede beurt
Oh dan maar 2 keer. Wel vaker zoenen/vingeren/strelen etcquote:
Ik kan jouw aantal keren in 1 weekend halen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja ik hoop dat bij mijn nieuwe vriendin de verhoudingen ook een heel stuk hoger liggen
Vrijwel iedere jong stel dat een normaal seksleven heeft denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan jouw aantal keren in 1 weekend halen.
mijn vriendin woont in limburg, maar kan toch nog niks doen door die kut spiraalquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
waarom wil je naar limburg?
Ik wil nu ook, net ook al, de hele dag al. Moet met geluk tot zaterdagavond wachten en anders 7 oktober. Ik zeg je, dat is lang.
Ja boeiend. Terug ontopic.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan jouw aantal keren in 1 weekend halen.
Tegen mij doet ze ook altijd zo gemeen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Net uitgevogeld dat zij bij stefanhaan hoortquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent toch met die ksc-dude, hoe heet die ookal weer.Woerd, zwoerd, lijkt op trevland.
Ach daten is leuker dan verliefd zijn. Alhoewel ik me afvraag of ik ooit nog een meid zoals m'n 2 laatste exen zal tegenkomen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
Was ik maar verliefd.![]()
Niet dat dat leuk was maar dan heb je tenminste nog iets.
Nu is er gewoon niemand die leuk is op het moment.
yep sinds kortquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Net uitgevogeld dat zij bij stefanhaan hoort
Inderdaad.quote:
Nee, verliefd zijn is leukerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef kedge het volgende:
[..]
Ach daten is leuker dan verliefd zijn. Alhoewel ik me afvraag of ik ooit nog een meid zoals m'n 2 laatste exen zal tegenkomen.
Dat is toch ook niet goed voor een relatie als jij daar niet zo over denkt. Ikzelf zou dat niet vol kunnen houden tijdens een relatie, al zou ik zo graag willen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
de keren, das het erge
![]()
Beetje dubbelzinnigquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens he?
Die ene meid, dat was wel écht een schatje. Jammer dat het zo snel klaar was wel
Ik weet het niet, ligt aan de situatie denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou seks op de eerste date niet eens erg vinden.
was het ook niet, ik was elke dag zowat wel chagerijnig of voelde me kut doordat zij het maar telkens afschoof dat het aan mij lag enzo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet goed voor een relatie als jij daar niet zo over denkt. Ikzelf zou dat niet vol kunnen houden tijdens een relatie, al zou ik zo graag willen.
Ik vind verliefd zijn toffer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef kedge het volgende:
[..]
Ach daten is leuker dan verliefd zijn. Alhoewel ik me afvraag of ik ooit nog een meid zoals m'n 2 laatste exen zal tegenkomen.
Echt he, meneer mod is gewoon een beetje ongesteldquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
yep sinds kort
[..]
Inderdaad.
Als dit topic echt puur en alleen over relatietips zou mogen gaan zou dit topic echt uitsterven.
Oh sorry hahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje dubbelzinnig![]()
Je bedoeld die grefo?
Zou ook niet weten wat daar erg aan zou moeten zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou seks op de eerste date niet eens erg vinden.
Het gebeurd of niet. Het is geen must ofzo. Tenzij het doel van de date natuurlijk seks is. En daar doe ik ook aan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ligt aan de situatie denk ik.
Dan daten. ofja, verliefd daten is ook tof. Verliefd zonder relatie is gewoon leuk, zodra een relatie krijg je verplichtingen enzo. Maar daten zonder verliefdheid vind ik niet zo bijzonder.quote:
dan daten.quote:
Ik probeerde op mijn laatste date verliefd te worden, maar het is toch echt iets chemisch wat je niet kan forceren.quote:
True, maar het is wel een onwijs goed gevoel, toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik probeerde op mijn laatste date verliefd te worden, maar het is toch echt iets chemisch wat je niet kan forceren.
Inderdaad, als je beiden graag wil, waarom dan niet op een eerste date?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gebeurd of niet. Het is geen must ofzo. Tenzij het doel van de date natuurlijk seks is. En daar doe ik ook aan.Seksdates.
waitwut, je doet aan seksdates en net zeg je dat je 2 keer seks hebt gehad? Of ben ik nu helemaal in de war.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gebeurd of niet. Het is geen must ofzo. Tenzij het doel van de date natuurlijk seks is. En daar doe ik ook aan.Seksdates.
Ja, dat klopt anders was ik niet 3 jaar met mijn ex geweestquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, maar het is wel een onwijs goed gevoel, toch?
Nu nog iemand die een seksdate wil met Tijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Inderdaad, als je beiden graag wil, waarom dan niet op een eerste date?
Geeft nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oh sorry haha
Nee, die ene meid die zich ooit eens een paar weken zomaar mijn vriendinnetje noemde en dat aan iedereen vertelde die het niet weten wilde
Mijn verliefdheden waren meestal kansloos en die meisjes moesten me niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef kedge het volgende:
[..]
jazekerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan daten.
Kweet niet daten is wel leuk, maar persoonlijk vind ik een relatie gewoon wat fijner. Omdat gewoon 1 persoonwaar je een band mee opbouwt.
Je moet niks forceren op FOK! en als je wil kan ik je wel wat FOK! hossel tips gevenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn verliefdheden waren meestal kansloos en die meisjes moesten me niet.
Maar nu is er gewoon niemand die ik ken die leuk is.
Dat is gewoon een hel.![]()
Maar even serieus waar moet ik ze zoeken.
Uitgaan zal ik ze wel zien maar durf ik ze niet aan te spreken.
Festivals dito.
FOK! zitten ze amper en is er een dan verneuk ik het weer.
En op school zitten ze ook al niet.
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Inderdaad, als je beiden graag wil, waarom dan niet op een eerste date?
Tot nu toe alleen masturberen en oraal seks. Oh wacht wel met mannen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
waitwut, je doet aan seksdates en net zeg je dat je 2 keer seks hebt gehad? Of ben ik nu helemaal in de war.
Daar ben ik mee bezig om die te vindenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nu nog iemand die een seksdate wil met Tijn
Ik ben dan zelf ook wel meer een relatiepersoon als echt wilde one night stands enzo dus dat scheelt ook een hoopquote:
Ik forceer ook niks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet niks forceren op FOK! en als je wil kan ik je wel wat FOK! hossel tips geven
Wie niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik forceer ook niks.
Alleen ik heb het nu wel een keer al verneukt.
komt omdat je teveel probeertquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik forceer ook niks.
Nou, datzelfde, daarom was het ook zo tofquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geeft nietkomt vooral door het onderwerp en mijn oversexte gedachten haha.
En wat vond jij ervan?
Het ligt niet aan jou hoor!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik forceer ook niks.
Niet?quote:
Ik probeerde niks, daar ging het fout.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
komt omdat je teveel probeertgewoon relaxed jezelf zijn en dan komt dat vanzelf
Echt niet!quote:
Nee dat is werkt niet echt. Maar dan nog kan het wel fijn zijn om iemand op die manier aandacht te geven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, datzelfde, daarom was het ook zo tof
Maar het was wel een bizar verhaal weer. Haar moeder was destijds een jaar geleden aan kanker overleden, en haar vader had ALS en had nog hooguit een maand of 2 te leven. Dus de eerste feestdagen zonder d'r moeder vierde ze ook meteen als laatste met 'r vader, en tegelijkertijd kwam ik dus ook nog om aandacht vragen. Nja, dát werkt natuurlijk niet
Ik denk toch dat tijdens het uitgaan de meeste relaties en dates ontstaan. Dus daar liggen je kansenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn verliefdheden waren meestal kansloos en die meisjes moesten me niet.
Maar nu is er gewoon niemand die ik ken die leuk is.
Dat is gewoon een hel.![]()
Maar even serieus waar moet ik ze zoeken.
Uitgaan zal ik ze wel zien maar durf ik ze niet aan te spreken.
Festivals dito.
FOK! zitten ze amper en is er een dan verneuk ik het weer.
En op school zitten ze ook al niet.
Hij was toch gewoon leuker he?quote:
Nouja, kijk, ik wil of alles of niks. Dus of ik zoen met je en kom later een keer achter je naam en spreek je nooit meer, of ik wil van je houden en er altijd voor je zijn en ik verwacht dat dat wederzijds isquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben dan zelf ook wel meer een relatiepersoon als echt wilde one night stands enzo dus dat scheelt ook een hoop
dat is dan ook niet echt slim neequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde niks, daar ging het fout.
Maar wat als je daar nu helemaal niet van houdt, zoals ik?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:56 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik denk toch dat tijdens het uitgaan de meeste relaties en dates ontstaan. Dus daar liggen je kansenMisschien moet je toch maar eens proberen een meid aan spreken
Ik ben ook niet echt slim.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat is dan ook niet echt slim nee
quote:
Ik hield vroeg ook niet van uitgaan, maar nu vind ik het altijd leuk en gezellig. Ligt ook aan de mensen met wie je uitgaat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar wat als je daar nu helemaal niet van houdt, zoals ik?
Genoeg andere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar wat als je daar nu helemaal niet van houdt, zoals ik?
Ja daar liggen mijn kansen en het probleem.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:56 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik denk toch dat tijdens het uitgaan de meeste relaties en dates ontstaan. Dus daar liggen je kansenMisschien moet je toch maar eens proberen een meid aan te spreken
Nee, ik spreek niemand meer van de middelbare school of van mijn studie, en mijn collega's hoef ik buiten het werk om echt niet te zien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik hield vroeg ook niet van uitgaan, maar nu vind ik het altijd leuk en gezellig. Ligt ook aan de mensen met wie je uitgaat.
Heb je mensen om mee uit te gaan ?
Dat moet je niet zeggen dat laatste, alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef Edarrawen het volgende:
[..]![]()
Maar jij bent ook een toffe kerel hoor!
Ik maak altijd eerst oogcontact zodat de kans tot directe afwijzing nihil isquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar liggen mijn kansen en het probleem.
Want dan word ik afgewezen en dan ga ik janken in een hoekje twee weken lang.
Ja want ik ben emotioneel gezien net een vrouw.
Same here. Toch ga ik regelmatig naar concerten toe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, ik spreek niemand meer van de middelbare school of van mijn studie, en mijn collega's hoef ik buiten het werk om echt niet te zien.
Je kan een hele groep users niet zomaar naar een andere SC schoppen. Daar zit al een vaste groep users en daar kan je niet in 1 keer met z'n alle binnenvallen. Dat zou ik als SC niet leuk vinden tenminste.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, Ome Daniel vindt dat we niet mogen slowchatten. Ome Daniel wordt zo boos, we moeten met zijn allen naar R&P SC. Ik heb hem al gevraagd om bier, koekjes en zitzakken, maar tot zover nog geen response.
Ome Daniel, ik vind het jammer dat je dan mij weer moet hebben.
Ik ben scheel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik maak altijd eerst oogcontact zodat de kans tot directe afwijzing nihil is
Ik heb niets gezegd!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen dat laatste, alsjeblieft niet.![]()
Het begint langzaam een trauma te worden.
Ik wou dat je mijn DM kon zien, het is echt hilarisch. Myr, mag ik je msn, dit moet je zienquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan een hele groep users niet zomaar naar een andere SC schoppen. Daar zit al een vaste groep users en daar kan je niet in 1 keer met z'n alle binnenvallen. Dat zou ik als SC niet leuk vinden tenminste.
Vind ik persoonlijk.
Singles zou nog kunnen. Alhoewel dat ook geen goed idee isquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan een hele groep users niet zomaar naar een andere SC schoppen. Daar zit al een vaste groep users en daar kan je niet in 1 keer met z'n alle binnenvallen. Dat zou ik als SC niet leuk vinden tenminste.
Vind ik persoonlijk.
Jawel dat ik een toffe kerel ben.quote:
Niet scheel genoeg dat mensen dat niet door hebben, dus dat is een kutsmoesquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben scheel.![]()
Dus ze hebben het niet door als ik oogcontact probeer te maken.
Ome Daniel vindt dat het kan. Obama style: YES WE CAN. Hij heeft nog steeds geen koekjes voor ons geregeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk.
Toch wel, vriend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Niet scheel genoeg dat mensen dat niet door hebben, dus dat is een kutsmoes
Die vinden het ook niet tof als er ineens een groep mensen binnenvalt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Singles zou nog kunnen. Alhoewel dat ook geen goed idee is
Bovendien zijn daar alleen maar zure mensen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vinden het ook niet tof als er ineens een groep mensen binnenvalt.
En ik maar denken dat ik de enigste ben die er zo over denkt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bovendien zijn daar alleen maar zure mensen.
Kijk heloef, ik heb hem voor je ge-edit!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef Edarrawen het volgende:
[..]![]()
Maar jij bent ook een toffe kerel hoor!
Nee niet echt nee. Af en toe is het daar een triest zooitjequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vinden het ook niet tof als er ineens een groep mensen binnenvalt.
Dank je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Kijk heloef, ik heb hem voor je ge-edit!
Whutquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bovendien zijn daar alleen maar zure mensen.
Nee echt, die houden verkiezingen welke user zichzelf voor de trein moet gooien enzoquote:
Met concerten heb ik ook niet zo gek veel. Kom nog wel eens in een museum, maar ja, dat is het ook niet echt; dat geef ik toe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Same here. Toch ga ik regelmatig naar concerten toe.
Die verkiezingen boycot ik altijd. Stbabylon heb ik er al een poosje niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee echt, die houden verkiezingen welke user zichzelf voor de trein moet gooien enzoen stbabylon zit er, waar hij zit, wil ik niet zijn
Dat vat singles wel zo'n beetje samenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee echt, die houden verkiezingen welke user zichzelf voor de trein moet gooien enzoen stbabylon zit er, waar hij zit, wil ik niet zijn
Als je hoofd richting een meid staat, dan denkt ze echt niet dat je om haar heen kijktquote:
Een paar glazen ja. Niet veel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:11 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je hoofd richting een meid staat, dan denkt ze echt niet dat je om haar heen kijktOp je foto viel het me niet echt op.
Drink je alcohol tijdens het uitgaan ?
Je moet ook doen wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Met concerten heb ik ook niet zo gek veel. Kom nog wel eens in een museum, maar ja, dat is het ook niet echt; dat geef ik toe.
Nee hoor her staby is er nog steedsquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die verkiezingen boycot ik altijd. Stbabylon heb ik er al een poosje niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggen
Guido Weijers is ook zo scheel als wat, en tóch is het hem geluktquote:
Dat zeg ik, dat kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook doen wat je leuk vindt.Hoezo niet? Ja je komt wat saai over misschien maar dat valt ook best wel mee denk ik.
[..]
Nee hoor her staby is er nog steeds
Maar hij is bekend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Guido Weijers is ook zo scheel als wat, en tóch is het hem gelukt
Ik bedoelde meer: in een museum zal je allicht minder snel een leuke dame tegenkomen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook doen wat je leuk vindt.Hoezo niet? Ja je komt wat saai over misschien maar dat valt ook best wel mee denk ik.
Hij is niet bekend geboren, maar iedereen kan het.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar hij is bekend.
Ik ben nog niet bekend.
Dan wordt je toch ook wel wat losser om een meid aan te spreken ? Ik word altijd wel wat losser door de alcohol.quote:
Nee. Hij heeft gewoon een ongelofelijk vette bek. Schijnt dat hij al heel lang met zijn huidige vriendin/vrouw (weet niet of ie ook getrouwd is) samen isquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar hij is bekend.
Ik ben nog niet bekend.
Dat dan weer wel inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: in een museum zal je allicht minder snel een leuke dame tegenkomen.
Musea zijn tofquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: in een museum zal je allicht minder snel een leuke dame tegenkomen.
watquote:
Join the club!quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij is niet bekend geboren, maar iedereen kan het.
Je moet het zo zien: mensen zien jou hoe jij jezelf ziet.
Leuke dames kom je op de meest vreemde plekken tegen. Zelfde als je niet berekend bent op sjans/flirtgedrag dat je ineens moet omschakelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.quote:
Ik zie mezelf als redelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote bek.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft gewoon een ongelofelijk vette bek. Schijnt dat hij al heel lang met zijn huidige vriendin/vrouw (weet niet of ie ook getrouwd is) samen isEn zó lang is ie nog niet bekend
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:14 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan wordt je toch ook wel wat losser om een meid aan te spreken ? Ik word altijd wel wat losser door de alcohol.
Nou, oké, zo af en toe zal er dan eens een leuke dame komen. Nu nog eentje van mijn leeftijd. Die mij dan ook ziet staanquote:
Laatste is ook niet waar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in.quote:
Dat omschakelen is dan weer een ander probleem: ik kan helemaal niet flirten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef kedge het volgende:
[..]
Leuke dames kom je op de meest vreemde plekken tegen. Zelfde als je niet berekend bent op sjans/flirtgedrag dat je ineens moet omschakelen.
Je zou niet de eerste zijn die wat krijgt met iemand die je al jaren kentquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.
[..]
Ik zie mezelf als redelijk.
[..]
Ik heb ook een grote bek.
Als ik mensen ken tenminste.
[..]
Ik niet.
Ik blijf ook dan uit de buurt van vrouwen.
O wacht, telt seks met je rechterhand ook mee?quote:
Dat is heel moeilijk. Tsja ik kan wel zeggen dat een leuke aardige gozer bent. Maar dat helpt nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus.
Nu mezelf nog anders zien
Maar ik ken geen enkel meisje al jaren dus tsja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn die wat krijgt met iemand die je al jaren kent
hahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
O wacht, telt seks met je rechterhand ook mee?
Of linker.
Sja, ook dat kan nog komen natuurlijk hequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ken geen enkel meisje al jaren dus tsja.![]()
Daarnaast zijn ze voorlopig gewoon op in mijn omgeving.
Ja, maar niet altijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in.
Je kan niet verwachten dat iemand anders iets in je ziet als je zelf niks in jezelf ziet.
Ik doe het met beidequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
O wacht, telt seks met je rechterhand ook mee?
Of linker.
Het is dat ik mezelf niet knap vind maar anders was ik echt een arrogant kutventje geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, maar niet altijd.
Iemand die zichzelf helemaal geweldig vindt, ga ik niet zien zoals die persoon zichzelf ziet. Tenzij het gebaseerd is op de waarheid.
Heb je moeite met oogcontact en lichaamstaal in het algemeen of alleen als je wil flirten ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat omschakelen is dan weer een ander probleem: ik kan helemaal niet flirten.
Ik ben het wachten moe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja, ook dat kan nog komen natuurlijk he
Stormlooptopic.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef minibeer het volgende:
Wat, alweer bijna een topic voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |