Maar de achterhoek... Ik heb zelf nog in Doetinchem gewoond. Als ik er zo op terug kijk is er toch nog wel aardig wat te doen in de Achterhoek met Nijmegen en Arnhem vlakbij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Kolere, mensen, ik kan zelf antwoorden hoor
Contact in welke zin? Anders dan dat ik heus ook wel eens een vrouw spreek, en dat ik ook wel vrouwelijke collega's heb?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je wel iets van contact met vrouwen?
Jamaar je moet jezelf niet met andere vergelijken, dan zou ik ook een slet zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, ik zit op nummer 2 qua seks en heb met 14 mensen gezoend. En hij?
Oh ja jij hebt mij niet gecockblockd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme Heloef gisteren gecockblocked en nu ....
Nouja, date je wel eens, wat geflirt, meer contact dan het zakelijke.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Contact in welke zin? Anders dan dat ik heus ook wel eens een vrouw spreek, en dat ik ook wel vrouwelijke collega's heb?
Sorryquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me.
Ik ben vandaag in een jankbui.
Arme jongenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja jij hebt mij niet gecockblockd.
Newbie had zijn slag allang geslagen.
Had ik maar scherper moeten zijn.quote:
Eens een kneus, altijd een kneus!quote:
Jij moet nog veel leren, jonge grassprietquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik maar scherper moeten zijn.
Afgezien van pogingen er een te regelen heb ik nog nooit een date gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, date je wel eens, wat geflirt, meer contact dan het zakelijke.
Daarom. En hier ga je gewoon even via de achterdeur bij de buren naar binnen voor een kop koffie en een beetje slap geouwehoerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Maar de achterhoek... Ik heb zelf nog in Doetinchem gewoond. Als ik er zo op terug kijk is er toch nog wel aardig wat te doen in de Achterhoek met Nijmegen en Arnhem vlakbij.
Ga je weleens uit in het weekend ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Afgezien van pogingen er een te regelen heb ik nog nooit een date gehad.
En flirten kan ik voor geen meter.
Waar in de achterhoek, mede achterhoekerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom. En hier ga je gewoon even via de achterdeur bij de buren naar binnen voor een kop koffie en een beetje slap geouwehoer
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren, jonge grasspriet
En gewoon uitgaan met vrienden in het weekend? Of ben je geen stap-typje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Afgezien van pogingen er een te regelen heb ik nog nooit een date gehad.
En flirten kan ik voor geen meter.
Nee johquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Eens een kneus, altijd een kneus!
Hoezee!
Ga een keertje blowenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Afgetroefd door 16 jarige.
Lichtenvoordistanquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waar in de achterhoek, mede achterhoeker
Ik ben totaal geen stap-typje, dus ik ga niet uit in het weekend. Doordeweeks ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
En gewoon uitgaan met vrienden in het weekend? Of ben je geen stap-typje.
Wat? Het is gewoon eens wat anders. Misschien een beetje sambal door je leven heen flikkeren. Date een christen, bezoek een gaybar, weet ik veelquote:
Ik had die joint van hem moeten aannemen op Appelpop.quote:
Vertelquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee johweet je hoe vaak ik al op Fok! een blauwtje heb gelopen
Blowen is kansloos niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had die joint van hem moeten aannemen op Appelpop.
Ik heb geen blauwtje gelopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee johweet je hoe vaak ik al op Fok! een blauwtje heb gelopen
Gaybar schijnt ook tof te zijn, ik zou met een vriendin gaan in Groningen, maar we hadden eerst een feestje en toen is ze flink aan de goldstrike gegaan dus we zijn daarna maar naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat? Het is gewoon eens wat anders. Misschien een beetje sambal door je leven heen flikkeren. Date een christen, bezoek een gaybar, weet ik veel
Er zijn zoveel dingen kansloos die wel de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef kedge het volgende:
[..]
Blowen is kansloos niet aan beginnen.
Ik was met Stephan (VH) op een homofeest beland, dat was een foutje, maar ik heb echt de tijd van mijn leven gehad. Dit weekend gaan we Den Bosch onveilig maken. Toch fijn dat ik nog vrienden heb die naar buiten komen én op fok zittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaybar schijnt ook tof te zijn, ik zou met een vriendin gaan in Groningen, maar we hadden eerst een feestje en toen is ze flink aan de goldstrike gegaan dus we zijn daarna maar naar huis gegaan.
Ik heb het altijd wel een keer willen uitproberen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef kedge het volgende:
[..]
Blowen is kansloos niet aan beginnen.
Stappen met een homo is fucking geniaal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaybar schijnt ook tof te zijn, ik zou met een vriendin gaan in Groningen, maar we hadden eerst een feestje en toen is ze flink aan de goldstrike gegaan dus we zijn daarna maar naar huis gegaan.
Nog een hierquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wel een keer willen uitproberen.
Oh dat is goed. Naar een meet gaan speciaal omdat er iemand kwam die ik toen leuk vond.quote:
Op het werk hebben we een schoonmaakster, zwaar christelijk. En haar vervangster is jong blond 18 en lievquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat? Het is gewoon eens wat anders. Misschien een beetje sambal door je leven heen flikkeren. Date een christen, bezoek een gaybar, weet ik veel
Moet je doen, maar bereid je goed voor. Mijn eerste keer was in de duinen, dus ik was sowieso al relaxed enzo, niet doen als je down bent. Flinke fles cola erbij voor suikergehalte, dat kan gaan fucken. Fles water, deken en zak chips voor een vreetkick. Klinkt overdreven, maar ik vond het fijn dat ik voorbereid wasquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeker doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we speciaal voor jou onder elke post een date tip zetten dan. Jezus christusquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef mrk.n het volgende:
Ga nou eens weg met jullie irritante off topic gesprekken. Voeg elkaar toe op MSN ofzo. Irritant als je wilt teruglezen en je erachter komt dat de meeste reacties nergens op slaan en nergens toe doen.
Op z'n tijd is het wel tof. Ik wil alles wel een keer proberen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
De meerderheid vindt het leukquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef mrk.n het volgende:
Ga nou eens weg met jullie irritante off topic gesprekken. Voeg elkaar toe op MSN ofzo. Irritant als je wilt teruglezen en je erachter komt dat de meeste reacties nergens op slaan en nergens toe doen.
Mijn vrind is ook christen. Nou, als je mij kent, dan weet je dat dat eigenlijk geen combinatie is, maar het werkt ook nogquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op het werk hebben we een schoonmaakster, zwaar christelijk. En haar vervangster is jong blond 18 en lievEn nog veel zwaarder christelijk. Op zich niks mis mee, toffe griet hoor, maarehm. Nee, dat wordt 'm niet
Het is echt irritant om terug te lezen. Volg mijn tip gewoon op en voeg elkaar lekker toe op MSN om daar over seks te praten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zullen we speciaal voor jou onder elke post een date tip zetten dan. Jezus christus
Mwah, lijkt mij nou weer niksquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst kreeg je een note voor offtopic gaan zoals mij en nu doen zelfs de moderators mee, dus eigenlijk mag mijn note ook wel weer verwijderd worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef mrk.n het volgende:
Daaromquote:
Ik ben geen mod van R&P, buiten mijn eigen subforum ben ik gewoon een user.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef kedge het volgende:
[..]
Eerst kreeg je een note voor offtopic gaan zoals mij en nu doen zelfs de moderators mee, dus eigenlijk mag mijn note ook wel weer verwijderd worden.
In ONZ bagger je soms ook lekker meequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben geen mod van R&P, buiten mijn eigen subforum ben ik gewoon een user.
Ja maar je hebt christenen en christenen. De meid in kwestie is van het soort dat in het dagelijks leven een rokje draagt en op zondag in het zwart naar de kerk gaat. Moet zij weten, maar het is mij iets te veel van het goedequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn vrind is ook christen. Nou, als je mij kent, dan weet je dat dat eigenlijk geen combinatie is, maar het werkt ook nog
Oh, en de date tip voor mrk.n: verzorg jezelf op een date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |