Stoer.quote:
lezen jij!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Tralalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik moet lezen maar ik heb geen kut zin
Van uitstel komt afstel.quote:
Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel.
Landbouwwerktuigkunde in Veghel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
wie niet
gelukkig hoef ik niet heel veel te lezen voor mijn opleiding
nee dat is niks voor mij.. ik zit meer richting de ICTquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Landbouwwerktuigkunde in Veghel?
Oh, jammer. Was geniaal geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee dat is niks voor mij.. ik zit meer richting de ICT
wat doe jij eigenlijk voor een opleiding?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, jammer. Was geniaal geweest.
Agrarische cultuur & landbouwkunde in Veghel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk voor een opleiding?
Echt stoer xDquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Agrarische cultuur & landbouwkunde in Veghel.
ok een jongen die ik ken doet HAS.. valt het daarmee te vergelijkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Agrarische cultuur & landbouwkunde in Veghel.
Google eens op agrarische cultuur en landbouwkunde in Veghel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok een jongen die ik ken doet HAS.. valt het daarmee te vergelijken
of zit je me te trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |