SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:57 schreef Tarado het volgende:
Shit had je die tt niet kunnen veranderen?
Klopt. Dit is de ideale opstelling om Real te verslaan:quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Madrid is beter geworden t.o.v. vorig jaar jaar. Terwijl Ajax juist zwakker is geworden (in de voorhoede).
Of denken jullie dat ze in Madrid schrikken van Boerrigter en de Sig?²
Ja. http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rs-op-de-vleugel.htmquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Madrid is beter geworden t.o.v. vorig jaar jaar. Terwijl Ajax juist zwakker is geworden (in de voorhoede).
Maar hij krijgt als tegenstander de ongeloof'lijke mickyquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja. http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rs-op-de-vleugel.htm
Emanuelson, El Hamdaoui, Sulejmani beter dan Boerrigter, Sightorsson, Sulejmani?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Klopt man, zekers.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:04 schreef Wessiej het volgende:
Ik vind vooral Sulejmani beter dan Sulejmani
ik vind hem wel beter geworden dan de Mickey van September 2010quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:04 schreef Wessiej het volgende:
Ik vind vooral Sulejmani beter dan Sulejmani
Was die laatste maar weg met z'n K mentaliteitquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Saurez en El Hamdaoui zijn weg. Dat is echt wel een aderlating.²
Heb je het gemist? Hij speelt niet meer voor Ajax 1.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was die laatste maar weg met z'n K mentaliteit
Zolang hij op de loonlijst staat is ie niet weg of wel dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je het gemist? Hij speelt niet meer voor Ajax 1.²
Ontzettend triest dat sommige sukkels hier het moeten horen van een fucking spanjool. Te schandalig voor woorden eigenlijkquote:'Ik acht de kans groot dat ze dit Champions League-seizoen hun naam gaan vestigen.'
Ben jij de boekhouder van Ajax dat je zo betrokken doet m.b.t. de centjes? Ik maak me louter zorgen om het sportieve. Louter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang hij op de loonlijst staat is ie niet weg of wel dan?
En jij de ambassadeur van Marokko? Wat El Ham er sportief mee opschiet weet ik ook niet maar ondertussen zit hij ziek thuis zijn zakken te vullenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben jij de boekhouder van Ajax dat je zo betrokken doet m.b.t. de centjes? Ik maak me louter zorgen om het sportieve. Louter.²
Hoor jij mij over Marokko dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
En jij de ambassadeur van Marokko? Wat El Ham er sportief mee opschiet weet ik ook niet maar ondertussen zit hij ziek thuis zijn zakken te vullen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoor jij mij over Marokko dan?²
Greg krijgt vanavond rood, hij splijt Ronaldo in 3 stukkenquote:
(cruijff/michels systeem btw)quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef xSoDx het volgende:
Zelfde namen.. maar opeens was de opstelling 343(jan links, toby centraal en greg rechts, vurnon punt naar achter,)
al zou dat best aardige zelfmoord zijn
Daar teken ik voor!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Greg krijgt vanavond rood, hij splijt Ronaldo in 3 stukken
dat sportieve gaat hand in hand met dat andere he. hij weg en dat salaris kun je aan een speler spenderen waar je wel iets aan hebtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben jij de boekhouder van Ajax dat je zo betrokken doet m.b.t. de centjes? Ik maak me louter zorgen om het sportieve. Louter.²
bank toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef Burrito het volgende:
Hoorde ik nou net op tv dat Daley Blind in de basis staat?
vandaag vallen alle stukjes op dat middenveld ineens op hun plekquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef Morendo het volgende:
Gaat Frank het dan nooit leren? Weer datzelfde kutmiddenveld.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef gomi het volgende:
[..]
vandaag vallen alle stukjes op dat middenveld ineens op hun plek
je quote mij toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef DeNummer10 het volgende:
Reageer ik op jouw persoontje dan?
En dat zo vroeg op de avond!quote:
saaie 0-0 teken ik ook voor hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef xSoDx het volgende:
[..]
En dat zo vroeg op de avond!
Het belooft een spannende avond te worden!
Ik ook, maar een 0-0 kan ook heel spannend zijn!quote:
true, ik teken iig voor elk puntquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Ik ook, maar een 0-0 kan ook heel spannend zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |