hihi die tijden ken ik nog wel. maanden van tevoren spanning voor en zin in een optreden en daar heel lang naartoe werken en de dag van t optreden niet meer van de wc afkomenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef Sarabi het volgende:
*hyper* *hyper*
Dansen was heerlijk en volgene week kostuums uitkiezen
15 januari is het optreden
hahahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hihi die tijden ken ik nog wel. maanden van tevoren spanning voor en zin in een optreden en daar heel lang naartoe werken en de dag van t optreden niet meer van de wc afkwam![]()
Kun je met buikdans ook soul dansen? Dan kunnen we het combinerenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef Sarabi het volgende:
hahahazenuwachtig ben ik niet echt (als de voorbereiding tenminste goed is)
@B wie weet is het dan op dezelfde dag als ik
Er moet niks, zeker niet als je er geen zin in hebt.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
dat waren pap en mam weer
eerste wat mn moeder deed toen ze binnenkwam was mn bed opmakenmorgenmiddag komt ze me helpen met het hele huis poetsen, wassen en ramen lappen. lief he! heb er alleen geen zin in maar moet gebeuren en krijg hulp
King's Speech was mooi, niet spectaculair maar wel goed. had eigenlijk verwacht dat die broer veel meer zou tegenwerken. 3 acteurs uit Harry PotterBellatrix was dit keer idd minder Bellatrix
Perkamentus was erbij en van die ander ben ik zn naam kwijt (de rat van Ron en hulpje van Voldemort).
slaaptijd
ik wil wel graag een schoon huis houden, was ik 'thuis' ook gewend en is netjes. ben alleen maar blij dat ze aangeeft dat we morgen gaan poetsen samen, dan 'moet' ik ook en uiteindelijk ben ik alleen maar blij met schone ramen enzo. als ik er maar niet uit valquote:Op woensdag 28 september 2011 00:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er moet niks, zeker niet als je er geen zin in hebt.
Jouw huis, weet je nog wel?
Ja. Iddquote:Op woensdag 28 september 2011 00:18 schreef Bluezz het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoe het met krakkie is.
Even Teruglezenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom moet krak naar de EHBO?
Persoonlijk hier leuke avond gehad. Weer gedanst, veren in m'n reet gekregen over m'n uiterlijk van oud regisseuze die me al een jaar niet meer gezien had, en nog drankje gedaan met toneelvrienden.
En berichtje van stipjes of ik zin had volgende week uit eten te gaan.
Morgen dagje zkh in Maasmaar weer om 20:00 terug voor stijldansen
Drukdrukdruk maar wel leuk.
Preventief en ter observatie en geruststelling, hoop ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Ze houden haar misschien wel een nachtje
dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 september 2011 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Ze houden haar misschien wel een nachtje
Wat eenquote:Op woensdag 28 september 2011 08:19 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen vanaf mijn werkZo, dat was vroeg vanmorgen
Ik heb geloof ik niet de meest slimme teamleider. Hij heeft mijn rooster in mijn vakantie veranderd waardoor ik plots een half uur eerder moest beginnen en als ik dat niet toevallig had opgemerkt was hier nu niemand geweest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |