Ja, maar ik geniet er niet van om hier naar te kijken, verschil is te groot. Nu Enoh er nog in, dat wordt nog verder achteruit lopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:51 schreef golfer het volgende:
En dat is drie.
En ik kan er alleen maar bewonderend naar kijken.
Wat is er aan de hand waardoor je naar de SEH gaat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Dokter vangen, poging 2, ik mag naar de EHBO.
Ik zei al: wisselen die man!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef TAV74 het volgende:
Ik kan hem normaal wel hebben, maar kan iemand Snoeks even een uurtje uitschakelen?
Echt, als Ronaldo straks een schop in zijn ballen krijgt is het ook onderdeel van de tactiek van Real.quote:
Woont hier niet ver vandaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef TAV74 het volgende:
Ik kan hem normaal wel hebben, maar kan iemand Snoeks even een uurtje uitschakelen?
Nou zeg, een PI vergetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
God ja, laten we proberen een relatie te vernielen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef golfer het volgende:
Wat is er aan de hand waardoor je naar de SEH gaat?
Soms niet blijkbaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb in het ziekenhuis warm gegeten, dus een boterham.
Net toch maar het ziekenhuis gebeld, plassen ging wel erg moeilijk. Maar als het niet niet erger wordt, is het geen probleem. Wat zit een mens toch mooi in elkaar, bloedpropjes in de blaas lossen vanzelf op!
Dat dusquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hopelijk valt het mee en zien we je straks weer hier terug krak!
*2quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef TAV74 het volgende:
Als je die paar kansen er dan nog in schiet lijkt het nog wat qua uitslag.
Ai. Sterkte Krakquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Dus ik zou eigenlijk blij moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook positief gestemd en denk dat we vanavond niet met meer dan 3 doelpunten verschil gaan verliezen.
Joehoeeee ik weet hoe het voeltquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef Sarabi het volgende:
*hyper* *hyper*
Dansen was heerlijk en volgene week kostuums uitkiezen
15 januari is het optreden
Verslavend is het hequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Joehoeeee ik weet hoe het voeltSpannend!
Morgenavond weer eerste keer repetitie met koor, ook zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |