quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je maakt het daar zelf naar met je simpele en wannabe mysterieuze antwoorden, snotneus.
Ja wat? Je doet niets anders hier dan stomme antwoorden verzinnen en spijkers op laag water zoeken. Echt debunken, dat kun je niet. Hard roepen, maar niets klaarmaken...quote:
Ik vind het vooral ergquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja wat? Je doet niets anders hier dan stomme antwoorden verzinnen en spijkers op laag water zoeken. Echt debunken, dat kun je niet. Hard roepen, maar niets klaarmaken...
schelden? Wat voor een huilie ben jij? Zit de xxxstraat vol met zulke jankende mannetjes?quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ergdat er alweer iemand is die het nodig vind om te gaan schelden. Erg triest allemaal...
Je maakt het er zelf naar, grote vriend. Gedraag je je ook zo bij bakker xxx-en? Jij bent degene die altijd uit de hoogte doet en zich verheven voelt. Maar je weet geen fuck... Dat is het mooie. Ik weet echter veel van jou...quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Zoals ik al schreef, erg triest allemaal.
Wat is het probleem, Terecht? Ik laat hem zien dat ik geen achterlijk persoon ben. Hij doet alsof ik dat wel ben. Dat denigrerende, dat moet er uit.... Vind ikquote:
Nou gefeliciteerd of zo? Moeten we onder de indruk zijn? Dat dat wist heb je al eerder duidelijk gemaakt, net als dat je er verder niets over kwijt wou. Als je dan daar je kick out moet halen, be my guest. Ik hoop dat je meer dingen in je leven hebt dan dat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je maakt het er zelf naar, grote vriend. Gedraag je je ook zo bij bakker Klaassen? Jij bent degene die altijd uit de hoogte doet en zich verheven voelt. Maar je weet geen fuck... Dat is het mooie. Ik weet echter veel van jou...
Oh, jezelf achterlijk over laten komen heb je geen hulp voor nodig hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is het probleem, Terecht? Ik laat hem zien dat ik geen achterlijk persoon ben. Hij doet alsof ik dat wel ben. Dat denigrerende, dat moet er uit.... Vind ik
Nee, je laat helemaal niet zien dat je geen achterlijk persoon bent. Wat je laat zien is creepy, tbh.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is het probleem, Terecht? Ik laat hem zien dat ik geen achterlijk persoon ben. Hij doet alsof ik dat wel ben. Dat denigrerende, dat moet er uit.... Vind ik
kuis je eigen post nou maar.... Heb ik ook gedaan voor je. Je moet gewoon een andere houding aannemen... Is mijn advies. Niets mis met sceptischisme... Maar je kunt er in doorslaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd of zo? Moeten we onder de indruk zijn? Dat dat wist heb je al eerder duidelijk gemaakt, net als dat je er verder niets over kwijt wou. Als je dan daar je kick out moet halen, be my guest. Ik hoop dat je meer dingen in je leven hebt dan dat.
hehe...dan is het geslaagd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:46 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nee, je laat helemaal niet zien dat je geen achterlijk persoon bent. Wat je laat zien is creepy, tbh.
Oh.. deze had ik even gemist. Wat lief van je....morgen broodje bij de bakker?quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh, jezelf achterlijk over laten komen heb je geen hulp voor nodig hoorDat doe je op eigen kracht ook prima.
Ik vind het iig geen toffe actie van je. Ik moest onwillekeurig terugdenken aan de user Culto die in deze topicreeks een op z'n zachtst gezegd ietwat ongezonde obsessie met Ingeborg Lariby openbaarde. Wat een enge creep was dat. Je zou haast een verband gaan vermoeden...quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
hehe...dan is het geslaagd.
En als je goed nadenkt, dan is het allemaal niet zo creepy. Eerder hekje zelf die te gemakkelijk denkt over zijn whereabouts enzo.
Is overigens leuk om iemand de stuipen op het lijf te jagen, al zal hekje ontkennen dat dat zo was.
Mwah... Dat verband is er niet. Ik zeg wel dat users wat meer op hun privacy moeten letten. Zeker hekje.... Die is zogenaamd zo wijs... Maar hij strooit wel zijn privé shit op een openbaar forum. Hoe serieus moet je zijn "wijsheid" dan nog nemen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 03:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik vind het iig geen toffe actie van je. Ik moest onwillekeurig terugdenken aan de user Culto die in deze topicreeks een op z'n zachtst gezegd ietwat ongezonde obsessie met Ingeborg Lariby openbaarde. Wat een enge creep was dat. Je zou haast een verband gaan vermoeden...
Jij weet ook wel dat dit een slappe smoes is om het nog enigszins goed te praten. Kom op, man up.quote:Op zaterdag 7 april 2012 03:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mwah... Dat verband is er niet. Ik zeg wel dat users wat meer op hun privacy moeten letten. Zeker hekje.... Die is zogenaamd zo wijs... Maar hij strooit wel zijn privé shit op een openbaar forum. Hoe serieus moet je zijn "wijsheid" dan nog nemen?
Wat moet ik goedpraten? Ik vond het leuk om Hekje ff de stuipen op het lijf te jagen..quote:Op zaterdag 7 april 2012 03:12 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat dit een slappe smoes is om het nog enigszins goed te praten. Kom op, man up.
Het leek alsof je het te doen was om zijn vermeende wijsheid te kijk te zetten, terwijl dat natuurlijk helemaal niet het geval was zoals je hier toegeeft. Je vindt hem gewoon een vervelend figuur en je wou hem middels deze emotionele chantage een treedje lager laten zingen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 03:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat moet ik goedpraten? Ik vond het leuk om Hekje ff de stuipen op het lijf te jagen..serieus.. wat smoes?
Leg jij me anders even goed uit wat ik er mee bedoelde. Misschien heb ik dat nodig.
Goed gezien. Maar als het echt emotionele chantage zou betreffen, dan had ik het natuurlijk heel anders en veel subtieler aangepakt. Maar goed... De slimme tuinhek zou beter moeten weten.. misschien dat ie nu ook doorheeft wat privacy betekent.quote:Op zaterdag 7 april 2012 03:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het leek alsof je het te doen was om zijn vermeende wijsheid te kijk te zetten, terwijl dat natuurlijk helemaal niet het geval was zoals je hier toegeeft. Je vindt hem gewoon een vervelend figuur en je wou hem middels deze emotionele chantage een treedje lager laten zingen.
Wauw, dat je dit soort ongerelateerde dingen er bij de haren bijtrekt. Must have hit a nervequote:Op zaterdag 7 april 2012 03:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mwah... Dat verband is er niet. Ik zeg wel dat users wat meer op hun privacy moeten letten. Zeker hekje.... Die is zogenaamd zo wijs... Maar hij strooit wel zijn privé shit op een openbaar forum. Hoe serieus moet je zijn "wijsheid" dan nog nemen?
Wat heeft privacy er in godsnaam mee te maken? Een akkefietje tussen jullie twee waar ik niets van afweet ofzo?quote:Op zaterdag 7 april 2012 03:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goed gezien. Maar als het echt emotionele chantage zou betreffen, dan had ik het natuurlijk heel anders en veel subtieler aangepakt. Maar goed... De slimme tuinhek zou beter moeten weten.. misschien dat ie nu ook doorheeft wat privacy betekent.
Neuh... Geen akkefietje. Eerder een standaard (BNW) onderwerp.quote:Op zaterdag 7 april 2012 03:24 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat heeft privacy er in godsnaam mee te maken? Een akkefietje tussen jullie twee waar ik niets van afweet ofzo?
WOW... Must have hit a nerve.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd of zo? Moeten we onder de indruk zijn? Dat dat wist heb je al eerder duidelijk gemaakt, net als dat je er verder niets over kwijt wou. Als je dan daar je kick out moet halen, be my guest. Ik hoop dat je meer dingen in je leven hebt dan dat.
Ik vind dat je het er met de haren bijsleept als een soort van verzachtende omstandigheid. Terwijl je daar imo geen aanspraak op kunt maken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 03:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Neuh... Geen akkefietje. Eerder een standaard (BNW) onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |