Al ruim 8 jaar hier, maar niet in de lijst.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Met jouw hartverwarmende persoonlijkheid vast wel!quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:17 schreef Kreator het volgende:
Ik ga maar eens in een andere reeks meeposten. Kijken of het klikt..
jouw schuldquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Samzz had op een gegeven moment iets van 150 posts per dag gemiddeld....en dan alleen van Singles.....
Welke gaat het worden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:17 schreef Kreator het volgende:
OUD sc?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke gaat het worden?
De echte inhoudloze gaan geloof ik naar Radio ONZ en de mensen die het hier te grof vindennaar de KSC
Alleen de introductie. Het onbreken van een leven was al voor mijn tijd.quote:
Ik zou je graag weer terug de baarmoeder intrappen zodat ze je af kunnen maken maar volgens mij is dat niet mogelijk.quote:
je kunt alsnog veel bereiken met een breinaald.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou je graag weer terug de baarmoeder intrappen zodat ze je af kunnen maken maar volgens mij is dat niet mogelijk.
Oh gezellig. Daar zit Rocknijntje. Die is 14 dus dat is wel wat voor je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen de introductie. Het onbreken van een leven was al voor mijn tijd.
Ik ga KSC es proberen.
Tof. Ik zat ondertussen de andere reeksen te bekijken, maar ik zie dat daar soms niet veel is veranderd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh gezellig. Daar zit Rocknijntje. Die is 14 dus dat is wel wat voor je.
quote:
Same shit, different topic.quote:
Zoals krea laatst terecht opmerkte hebben mijn ouders de baby weggegooid en de nageboorten gehouden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou je graag weer terug de baarmoeder intrappen zodat ze je af kunnen maken maar volgens mij is dat niet mogelijk.
Het zelfvertrouwen spat er vanaf.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals krea laatst terecht opmerkte hebben mijn ouders de baby weggegooid en de nageboorten gehouden.
Ik blaak van het zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zelfvertrouwen spat er vanaf.
Zonde. Een barbecue is goed aan te steken met zo'n chubby baby...quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals krea laatst terecht opmerkte hebben mijn ouders de baby weggegooid en de nageboorten gehouden.
Fikt dat goed ja?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zonde. Een barbecue is goed aan te steken met zo'n chubby baby...
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blaak van het zelfvertrouwen
Noem je mij nu dik?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zonde. Een barbecue is goed aan te steken met zo'n chubby baby...
Sorry Krea ik hoor je niet door de stemmen in mijn hoofd. Even wachten tot ik mijn medicijnen heb ingenomenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen.
Je wilde het gewoon weer oprakelen, belhamel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Binnen 10 posts (ong) .. maar qua tijd niet gekeken
Belhamel.. ja dat ben ik echt wel!quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je wilde het gewoon weer oprakelen, belhamel.
Soberzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Liever Samzz als onderwerp dan Tijns grapjes.
Jij past toch overal tussen Kreaquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:17 schreef Kreator het volgende:
ow hell yeahquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:00 schreef Kreator het volgende:
Jij denkt echt alleen maar aan negerpiks hè.
Waar past je niet tussen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk niet.. En ik was nog niet eens begonnen.
Nee, dan lijkt het of ik al heb gefaald.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Zijn ze gemeen tegen je? Moeten we er wat aan doen?
Die losers weten niet wat ze missen johquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
In andere reeksen zitten tenminste wel makkelijke bitches zonder kinderen...
Van 14 ook nog eens !quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Die niet door 700 nerds tegelijk besprongen worden, waardoor ze een onterecht gevoel van eigenwaarde krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Euh? Wat heb je in hemelsnaam gedaan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
Godver, ik verga van de jeuk en heb mijn tube niet mee dus kan niet eens mijn rug insmeren.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die niet door 700 nerds tegelijk besprongen worden, waardoor ze een onterecht gevoel van eigenwaarde krijgen..
Naast het elke 3 seconden om aandacht vragen over dr plakplaatje op dr rug?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Euh? Wat heb je in hemelsnaam gedaan?
Is er zo'n plek op FOK!?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die niet door 700 nerds tegelijk besprongen worden, waardoor ze een onterecht gevoel van eigenwaarde krijgen..
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naast het elke 3 seconden om aandacht vragen over dr plakplaatje op dr rug?
nou 3 minuten dan!quote:
Nee het was 3 minutenquote:
Zat er soms 3 seconden tussen? Wat een rust...quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naast het elke 3 seconden om aandacht vragen over dr plakplaatje op dr rug?
Ja ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Tijns zelfspot briljant vind eigenlijk. Pluim
Die vieze slijmbal van een baas van je heeft vast nog wel wat voorvocht...quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
Godver, ik verga van de jeuk en heb mijn tube niet mee dus kan niet eens mijn rug insmeren.
Wil je er overpraten?quote:
Ja hoor. Bij briljante mensen danwel acties denk ik niet meteen aan een irritante autist op een kutforum.quote:
Ik heb Herman niet ontmoet, maar dat lijkt me een sociaal wonder vergeleken met die luis in de pels hier.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Tijnbrein is een soort Herman (van Idols). You either love him, or hate him...
Je denkt teveel voor anderen. En faalt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt het gewoon kut dat jij daardoor niet de opmerkingen kunt maken
hè bahquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die vieze slijmbal van een baas van je heeft vast nog wel wat voorvocht...
Kloptquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Tijnbrein is een soort Herman (van Idols). You either love him, or hate him...
Ik zou zeggen tot ziensquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja hoor. Bij briljante mensen danwel acties denk ik niet meteen aan een irritante autist op een kutforum.
Ik stem voor, puur en alleen al het gehuil over zijn posts is voldoende reden om hem te laten blijvenquote:
Dit is een aanvulling op mijn leven. Dit is niet mijn leven. Dat is toch een verschil.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
en ga wat nuttigs met je leven doen.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor...quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je denkt teveel voor anderen. En faalt.
Leuk leven heb je danquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is een aanvulling op mijn leven. Dit is niet mijn leven. Dat is toch een verschil.
Polls zijn soberzo discussie verneukend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Polls over dit soort dingen zijn helaas niet bindend
Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Polls zijn soberzo discussie verneukend.
Voordat dat idee geopperd werd, GING het tenminste ergens over!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Polls zijn soberzo discussie verneukend.
Ik heb even terug gelezen, en zie: de vieze slijmbal van je baas...quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voordat dat idee geopperd werd, GING het tenminste ergens over!
Ik vind het ronduit kut eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden jullie ervan als ik je de kans bied véél geld te verdienen met iets dat leuk is, goed voor de gezondheid en nog gemakkelijk ook?!
Ik ruik oplichtingquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden jullie ervan als ik je de kans bied véél geld te verdienen met iets dat leuk is, goed voor de gezondheid en nog gemakkelijk ook?!
Ik ben dan geïnteresseerd, maar licht sceptisch.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
i'm in.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al een pooier.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb nog steeds mn geld nietquote:
je kan het ook proevenquote:
Via een Nigeriaanse tussenpersoon?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan het ook proeven
Ik ken dus serieus mensen die hopen dat ze met zó'n geweldige aanbieding straks allebei hun baan op kunnen zeggen.
En ondertussen heel véél geld erin steken waar ze niets van terugzien 'dat komt nog wel'...
Nog een voordeel!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een puntje: ze verstaan elkaar nauwelijks.
help die mensen danquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken dus serieus mensen die hopen dat ze met zó'n geweldige aanbieding straks allebei hun baan op kunnen zeggen.
En ondertussen heel véél geld erin steken waar ze niets van terugzien 'dat komt nog wel'...
nee, de top is een Amerikaan en daaronder zit de basis van een piramide met onnozelen.quote:
Je pa was afgelopen zomer in Pattaya?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een puntje: ze verstaan elkaar nauwelijks.
En haar tietenpics.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De info die je met ons deelde natuurlijk !
ze is een bulgaarse en ze 'kennen' elkaar nu een jaar of twee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je pa was afgelopen zomer in Pattaya?
"Me love you longtime!"
Maar ze delen toch de taal der liefdequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze is een bulgaarse en ze 'kennen' elkaar nu een jaar of twee.
Maar zij spreekt geen nederlands, hij geen bulgaars en beiden spreken heel slecht engels.
ja. En hebben straks wellicht een kind dat tolk kan spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ze delen toch de taal der liefde
Tieten zijn vrij universeel ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ze delen toch de taal der liefde
Of dat wordt zo'n Mowgli-kind dat geen enkele taal fatsoenlijk beheerst.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja. En hebben straks wellicht een kind dat tolk kan spelen.
graag gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De info die je met ons deelde natuurlijk !
En kan stucenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja. En hebben straks wellicht een kind dat tolk kan spelen.
nou ja, hij moet ws wel gewoon naar school enzo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat wordt zo'n Mowgli-kind dat geen enkele taal fatsoenlijk beheerst.
Tettenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tieten zijn vrij universeel ja.
Nee van zen vriendin. Je vader is toch niet bulgaars.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij dat leert van mn vader anders
zenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee van zen vriendin. Je vader is toch niet bulgaars.
ook niet van haar, ze kan niet eens poetsen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee van zen vriendin. Je vader is toch niet bulgaars.
Waarom wil hij dan met haar trouwenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook niet van haar, ze kan niet eens poetsen.
hij zit te liegen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal je overkomen zeg.
En ja,het is echt.
ZO! Die is nat!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal je overkomen zeg.
En ja,het is echt.
Voor de 4e keer je broek open.... ik denk dat je vast wel voor die optie gaat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mijn vriendin Alien, Aliens en Alien 3 laten kijken. En ze vond ze tof. Zal ik haar ook nog Resurection laten zien, of zal ik de illusie zo laten.
Pfff, daar heb ik geen films voor nodigquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor de 4e keer je broek open.... ik denk dat je vast wel voor die optie gaat.
Precies mijn punt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, daar heb ik geen films voor nodig
Gelul (hihi, ik zei lul). Ik heb een hele mooie, SOA-vrije, penis!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies mijn punt.
Dat je SOA knobbel op een alien lijkt wel.
Die hoort er toch gewoon bijquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mijn vriendin Alien, Aliens en Alien 3 laten kijken. En ze vond ze tof. Zal ik haar ook nog Resurection laten zien, of zal ik de illusie zo laten.
Ik moet deel 3 (en evt. Resurrection) nog aan Klutsje laten zien, dank je voor het herinneren !quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Dat is het juist, hij hoort er nmm niet bij. Hij is veel meer action-driven. Ik vind hem goed, daar niet van, maar hij is heel anders dan 1, 2 en 3, die veel trager zijn.quote:
En als je hem laat zien is ze niet in staat om zelf een mening te vormen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het juist, hij hoort er nmm niet bij. Hij is veel meer action-driven. Ik vind hem goed, daar niet van, maar hij is heel anders dan 1, 2 en 3, die veel trager zijn.
quote:Michael Fassbender
Charlize Theron
Idris Elba
Noomi Rapace
Elizabeth Shaw
Guy Pearce
Ben Foster
Logan Marshall-Green
Sean Harris
Kate Dickie
Rafe Spall
Benedict Wong
Ja, daar heb ik ook goede dingen over gehoordquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik moet deel 3 (en evt. Resurrection) nog aan Klutsje laten zien, dank je voor het herinneren !
De prequel lijkt ook goed te gaan worden ! (Prometheus)
Gewoon kijken samenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het juist, hij hoort er nmm niet bij. Hij is veel meer action-driven. Ik vind hem goed, daar niet van, maar hij is heel anders dan 1, 2 en 3, die veel trager zijn.
Oh jawel. Maar als je alleen 1, 2 en 3 hebt gezien, denk je dat alle Alien films traag zijn. Die illusie vervalt bij 4.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als je hem laat zien is ze niet in staat om zelf een mening te vormen?
Ze heeft ook een soort limiet op films kijken?
Uiteraard kijken we hem samen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon kijken samenOf houd miss niet van zulke films?
Eenschquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:35 schreef Godtje het volgende:
Maar de leukste animatie van de afgelopen periode vond ik
[ afbeelding ]
http://forum.videohelp.co(...)VI-OGM-or-MKV-to-DVDquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:
Iemand ervaring met MKV naar Dvd?
Dat moet ik doen.
Fassbenderquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier een fotoalbum van de Alien-prequel (spoilers)
http://imgur.com/a/CM7gC#pzK6V
En een goede cast !
[..]
Dankquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
http://forum.videohelp.co(...)VI-OGM-or-MKV-to-DVD
Heb je even een avondje wat te doen
heb je meer tips? ik download tegenwoordig zelf (welkom in de 21ste eeuw)quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:35 schreef Godtje het volgende:
Maar de leukste animatie van de afgelopen periode vond ik
[ afbeelding ]
Die vond ik erg mooi geanimeerd, maar zelden grappig.quote:
Succes met vindenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dank
Maar ik wil wel gewoon een druk op de knop ding hebben.
Anders heb ik er even geen zin en tijd in denk ik.
Geen animatie, maar wel onverwachts leuk: Attack the blockquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zeker wel, maar HtTaD was toffer, vond ik.
Ik vind animatie films tegenvallen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
heb je meer tips? ik download tegenwoordig zelf (welkom in de 21ste eeuw)
Ken ik niet. En dat terwijl ik toch best veel films kijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen animatie, maar wel onverwachts leuk: Attack the block.
Ik ook niet, gewoon op de gok gedownloaded, gewoon een low budget film uit de UK over een streetgang die Aliens tegenkomen, slaat helemaal nergens op, maar toch erg grappigquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken ik niet. En dat terwijl ik toch best veel films kijk.
Die wijk bestaat nog geen 10 jaar! Welke 10 jarige kan een hypotheek krijgen voor een vrijstaande woning????quote:Gemeente Zwolle
Altijd al in Stadshagen willen wonen? Grijp dan nu je kans en kom op woensdag 5 oktober tussen 18.30 en 20.30 uur naar het Informatiecentrum Stadshagen. Je krijgt dan informatie over 32 kavels in De Plantage (Breecamp-Oost). Je kunt je ook direct inschrijven voor kavels voor vrijstaande woningen ofvoor twee-onder-een-kapwoningen.
Gaat vanavond in de dlquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon op de gok gedownloaded, gewoon een low budget film uit de UK over een streetgang die Aliens tegenkomen, slaat helemaal nergens op, maar toch erg grappig.
En daarbij, niemand wil vrijwillig in zo'n VINEX-hel wonen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die wijk bestaat nog geen 10 jaar! Welke 10 jarige kan een hypotheek krijgen voor een vrijstaande woning????
Dat was mijn eerste reactie hoor: NEEEEEE, IK HEB DAAR NOG NOOIT WILLEN WONEN!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:46 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarbij, niemand wil vrijwillig in zo'n VINEX-hel wonen.
Ik meld dit vast bij onze directie, we komen je halen !quote:
Welke directie?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik meld dit vast bij onze directie, we komen je halen !
De onze !quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke directie?
En sinds wanneer is video downloaden illegaal?
Jij bent dan natuurlijk ook geen gemiddelde burger.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste reactie hoor: NEEEEEE, IK HEB DAAR NOG NOOIT WILLEN WONEN!!!
Vinex-wijken, dat is waar mensen gaan wonen die kinderen krijgen en burgelijk worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent dan natuurlijk ook geen gemiddelde burger.
Erg leuk om naar te kijken, slaat idd ook helemaal nergens op, maar dat boeide nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sucker Punch al gezien
[ afbeelding ]
Niet elke VINEX-hel is Leidsche Rijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:46 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarbij, niemand wil vrijwillig in zo'n VINEX-hel wonen.
Ja die welquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sucker Punch al gezien
[ afbeelding ]
Dude, die namen zijn allemaal ook echt bevestigd?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier een fotoalbum van de Alien-prequel (spoilers)
http://imgur.com/a/CM7gC#pzK6V
En een goede cast !
[..]
De opper-hel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet elke VINEX-hel is Leidsche Rijn.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, die namen zijn allemaal ook echt bevestigd?
Ook wel grappig jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja die wel
Vorige week Submarine gekeken, over weirde films gesproken.
Ja?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:50 schreef rival het volgende:
babs....
Deense hippies halen geld op voor hun vrijstad
die heb ik gisteren binnen gehaald samen met x-men... ik was x-men gaan kijken.. goede keus dusquote:
Horrible Bosses viel ook tegen, en Insidious was voor de helft wel aardig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:52 schreef Godtje het volgende:
Thor en Fast five vielen tegen
Waarbij Thor nog beter was.
Hall Pass was gewoon echt niet grappig.
Pirates moet ik nog afkijken. Dat zegt misschien wel genoeg.
X-men zonder wolverine is ook geen x-menquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
die heb ik gisteren binnen gehaald samen met x-men... ik was x-men gaan kijken.. goede keus dus
X-Men wil ik ook nog graag zien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
die heb ik gisteren binnen gehaald samen met x-men... ik was x-men gaan kijken.. goede keus dus
fuck off!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
X-men zonder wolverine is ook geen x-men
ja ja hij zit er 2 seconde in. hihi
HB was wel ok. Insidious was echt waardeloos, nog nooit zo'n beroerde, voorspelbare "horror" film gezien, ik kon elk schrikmoment echt precies voorspellenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Horrible Bosses viel ook tegen, en Insidious was voor de helft wel aardig.
Godzijdank voor series!
Dat komt aardig in de buurt.quote:
Mwah, tis niet jouw ding denk ik dan, ik vond het wel weer een vermakelijke filmquote:
Damn, dat ziet er dus wel goed uitquote:
Die Wolverine-film vond ik echt kut.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat komt aardig in de buurt.
Magere 6 als ik in een aardige bui ben. De eerdere delen zijn beter en vooral de wolverine film was bij verre het beste,.
Wolverine vond ik juist het slechtste deelquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat komt aardig in de buurt.
Magere 6 als ik in een aardige bui ben. De eerdere delen zijn beter en vooral de wolverine film was bij verre het beste,.
Best wel hoor, ik kan dat soort films vaak best waarderen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, tis niet jouw ding denk ik dan, ik vond het wel weer een vermakelijke film. Maar goed, ik kon zelfs Green Lantern nog wel waarderen
.
Ik vond het als actiefilm nog wel redelijk maar voor een F&F slecht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Thor was vermakelijk, Fast Five erg standaard, maar voor een F&F niet slecht ofzo.
Insidious was zeker niet origineel nee, maar het eerste uur ofzo was wel spannend en ondanks de voorspelbare schrikmomenten toch tof, pas na de twistquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HB was wel ok. Insidious was echt waardeloos, nog nooit zo'n beroerde, voorspelbare "horror" film gezien, ik kon elk schrikmoment echt precies voorspellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik er geen reet meer aan.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Die vond ik juist beter dan de andere delenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Wolverine-film vond ik echt kut.
Ryan Gosling is geweldig, en de film heeft zo´n heerlijk gruizig jaren ´70 sfeertjequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die ga ik in november in de bios kijken.
OK,nou ja, dan snap ik het niet, was gewoon een lekkere actiefilmquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Best wel hoor, ik kan dat soort films vaak best waarderen.
Ik kijk er echt met een hele luchtige blik naar zullen we maar zeggen, dat deel met die kluis sloeg natuurlijk helemaal nergens op, maar ik vond het gewoon coolquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond het als actiefilm nog wel redelijk maar voor een F&F slecht.
Er moeten goede wagens en achtervolgingen inzitten.
Na de de verplichte intro en een zeer zwakke straatrace viel dat tegen. Teleurstellend zelfs.
En Vin Diesl en the Rock kunnen gewoon echt niet acteren.
Kevin Bacon was dan wel weer bijna Austin Powers-evil, met z´n groovy onderzeeër en assistente in minirok.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK,nou ja, dan snap ik het niet, was gewoon een lekkere actiefilm.
Oh die laatste scene vond ik inderdaad ook cool.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk er echt met een hele luchtige blik naar zullen we maar zeggen, dat deel met die kluis sloeg natuurlijk helemaal nergens op, maar ik vond het gewoon cool.
quote:Real Madrid - Ajax: vanavond staan ze weer tegenover elkaar. Wij blikken terug op de wedstrijd van 22 november 1995. De wedstrijd waarbij Ajax, na winst, een staande ovatie van de Madrilenen kreeg. Aan tafel: Kiki Musampa, Martijn Reuser en Frits Barend.
En vanavond keihard op de kloten krijgen, alvast veel kijkplezier.quote:
En dat is relevant voor de terugblik hoe?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En vanavond keihard op de kloten krijgen, alvast veel kijkplezier.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
Maar dit gaat natuurlijk de nieuwe topper worden![]()
[ afbeelding ]
Elmo en zombies niets voor jou?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elmo en zombies niets voor jou?
quote:
ik houd best wel van wat artistieke films, maar sucker punch vond ik niks. (vond de dans-stukjes véél te lang)quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:41 schreef Godtje het volgende:
Attack the Block en sucker punch waren de films van de afgelopen periode.
Waar sucker Punch echt de beste is
dat is zowat precies wat ado zeiquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk er echt met een hele luchtige blik naar zullen we maar zeggen, dat deel met die kluis sloeg natuurlijk helemaal nergens op, maar ik vond het gewoon cool.
Veel te kort. Kon niet wachten tot ze weer ging dansen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd best wel van wat artistieke films, maar sucker punch vond ik niks. (vond de dans-stukjes véél te lang)
Hm, hij leek me al niet echt wat, maar nu nog minderquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd best wel van wat artistieke films, maar sucker punch vond ik niks. (vond de dans-stukjes véél te lang)
vanwege het dansen? want als dansen niet je ding is, kun je hem best kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, hij leek me al niet echt wat, maar nu nog minder
Ja vanwege het dansen. Maar dat valt dus wel weer mee? Now I'm confusedquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vanwege het dansen? want als dansen niet je ding is, kun je hem best kijken.
@godt: kan het me wel voorstellen, maar dat ging me net iets te ver.
Ik zei al, wát artistiek is prima, maar dit was teveel voor mijn niet extreem kunstzinnige brein.
kijk m gewoon, al was t alleen maar om te kunnen begrijpen wat ik net zeiquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vanwege het dansen. Maar dat valt dus wel weer mee? Now I'm confused
Oh tof!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
http://www.pathe.nl/film/17009/halloween-horror-show-2011
Er zit geen dansen in.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vanwege het dansen. Maar dat valt dus wel weer mee? Now I'm confused
Ik blijf mezelf verbazen: ik wíst gewoon voordat ik klikte dat het een Lambiekje-topic zou zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Godtje het volgende:
Ik blijf me soms verbazen
Insider doet boekje open over intergalactisch reizen
En dat mag vrij rond lopen.
afsluiten van de interwebz houdt zulke helaas niet tegenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Godtje het volgende:
Mijn dag is weer gemaakt, dankquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Godtje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Godtje het volgende:
Mental note!
Baby niet opladen aan de lader.
[ afbeelding ]die zijn ook niet compatible.. voor baby's zijn heel andere ladersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Ik betaal 4 euro per maand voor Eredivisie Live bij UPCquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef dawg het volgende:
man man, is eredivisie live bij upc fucking ¤15 tegenwoordig?
Per maand!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef dawg het volgende:
man man, is eredivisie live bij upc fucking ¤15 tegenwoordig?
hoe? als ik mijn abo uit wil breiden gaat het me idd zoals godt zegt 15 p/m kosten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik betaal 4 euro per maand voor Eredivisie Live bij UPC
Hoe doe je dat dan? Ik betaal gewoon 15 euroquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik betaal 4 euro per maand voor Eredivisie Live bij UPC
Dat was het eerste jaar. Vorig jaar 12.50 en dit jaar 15 euro.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef dawg het volgende:
nouja, ik betaal dus geen ¤15, mij te duur. tijdje terug was het nog ¤10, dat vond ik nog net acceptabel.
los kan ik niet want ik heb een ci+. daarom dacht ik aan eredivisie live, maar ¤15quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was het eerste jaar. Vorig jaar 12.50 en dit jaar 15 euro.
Een losse wedstrijd 6 euro
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe? als ik mijn abo uit wil breiden gaat het me idd zoals godt zegt 15 p/m kosten.
Ik heb vorige maand mijn abo aangepast.... Ik heb echt een maximaal pakket van internet, HDTV, sport1/film1 etc....quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Ik betaal gewoon 15 euro
Ik had de twee maanden gratis van de telegraaf. En kijk zeldenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
los kan ik niet want ik heb een ci+. daarom dacht ik aan eredivisie live, maar ¤15
ja, ik dan ook wel. nu niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had de twee maanden gratis van de telegraaf. En kijk zelden
Zaterdagavond leuke wedstrijd maar dan ben ik op stap.
Zondag was ik ook weer weg.
In 2 maanden alleen PSV-Ajax gekeken.
De prijs is voor mij ook veel te duur. 10 euro voor sport 1 en EL samen zou ik denk ik doen.
Meer niet.
Ja voor een beetje voetbal wel jaquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef dawg het volgende:
ik heb me voor t eerst in 3mnd weer es geschoren.
Sobiezzo voor het volgen van 'volkssport' #1...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja voor een beetje voetbal wel ja
Ik ben al blij als ik weet wie er boven aan staatquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sobiezzo voor het volgen van 'volkssport' #1...
Op 6 mei 2012 zal dat FC Twente zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik weet wie er boven aan staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere wangetjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ook op je wangetjes?
anyway, clickclick, dingdong, pizza! adiossss
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Op 6 mei 2012 zal dat FC Twente zijn.Van mij mag hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Hopelijk winnen ze in de laatste wedstrijd van Ajaxquote:
Dat komt helemaal goed hier in de Veste.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk winnen ze in de laatste wedstrijd van Ajax
* Grrrrrrrr gluurt naar Airwinquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
Ah, het mannen-gluren-naar-mannen topic. Ik dacht eerst dat dit Singles was.
You know you want me!quote:
Singles is deadquote:
.....is it me you´re looking for?quote:
Cougar Townquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:19 schreef -Engel- het volgende:
Cougar town je weetz....bis spaaaaaaaaaater
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
.....is it me you´re looking for?
quote:
Je zegt het zelf, Cougar Town. Vaders, houdt uw zonen binnenquote:
Maar ik ben nog heul geen 40... ik ben nu een lief klein lynxjequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, Cougar Town. Vaders, houdt uw zonen binnen![]()
En hi, -Engel-
Ooooh, een fluffy kittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar ik ben nog heul geen 40... ik ben nu een lief klein lynxje
In Amsterdam Zuidoost heb je de barbusselaan..... Niet echt een straat om trots op te zijnquote:
De naam welquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In Amsterdam Zuidoost heb je de barbusselaan..... Niet echt een straat om trots op te zijn
kroelkroelkroelquote:
Hoe lievquote:
Uhm, jij gaat dood?quote:Op woensdag 28 september 2011 07:05 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Hopelijk mn laatste dagje!
Die kans is er altijd, maar ik hoop dat ik eerst nog op vakantie magquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |