abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102436479
Goed, iemand vroeg mij of ik kon helpen met het kiezen voor een nieuwe gsm voor haar.
Qua apps en internet is ze niet zo veeleisend, ze sms voor erg veel. Echt bijzondere eisen zijn er dus niet.
Nu kan ze kiezen uit de volgende toestellen:
- HTC Wildfire S
- HTC Desire S
- Sony Ericsson Neo
- Sony Ericsson Xperia arc
- Samsung Galaxy S Plus
- BlackBerry Bold 9780
(eventueel ook misschien wel wat andere toestellen in dezelfde klasse).

Nu heb ik zelf een HTC Desire waar ik best tevreden over ben (behalve het intern geheugen verhaal), Android (met Sense) is super. Tussen de 2 HTC's zou ik voor de Desire S kiezen want die is gewoon net een stapje hoger dan de Wildfire.

Met de andere toestellen heb ik het moeilijker kiezen, want daar heb ik totaal geen ervaringen mee. De Sony Ericsson's
Neo t.o.v. Arc:
+ TV out en nét wat meer accessoires.
- Kleiner scherm
- Minder opslaggeheugen (400 mb t.o.v. 8GB)
Dus daar neig ik naar de Arc.

Blackberry ook geen ervaring dus. Deze kun je tegenwoordig toch gewoon alle functies van gebruiken zonder een speciaal abbo wat hier ooit voor was?
Persoonlijk lijkt mij de Blackberry minder, besturingssysteem is minder uitgebreid dan de anderen, en uiterlijk is redelijk 'lomp'.

Dit alles komt o.a. voort uit de vergelijkingen van tweakers, hier en hier.

Weten jullie nog iets wat beslissend kan zijn? O-)
pi_102437369
Geen Sony Ericsson. Seriously.
  dinsdag 27 september 2011 @ 14:51:50 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_102438014
Wildfire niet doen, te langzaam om nog lang lol van te hebben
Desire S prima toestel, al behoort hij niet tot de snelste
Wat renren al zegt geen Sony Ericsson
Blackberry, meehh, te weinig apps.

Van dit rijtje zou ik twijfelen tussen de Desire S en Samsung
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_102438109
Me zusje is anders hartstikke blij met haar Sony Ericsson Arc. Werkt snel, mooie camera, en heeft een prachtig scherm.

BlackBerry is een keuze apart, vind het zelf echt helemaal niks. Ik heb normaal de Galaxy S2 alleen deze is ter reparatie drie weken weggeweest. Als vervanging een BlackBerry Bold ding gebruikt. Wat een saai menu, lelijke interface en het typen gaat me nog heel lastig af, camera stelt geen drol voor. Minder app keuze. Als ik jou was, zou ik haar even duidelijk laten formuleren wat ze er precies mee wil en wat ze belangrijk vind.

- HTC Desire S, mindere processor dan Samsung, betere camera dan Galaxy (flits), kleiner scherm
- Sony Ericsson Arc/Neo, beste camera, een van de nieuwere smartphones, grootste scherm
- Samsung Galaxy Plus, snellere processor, slechtere camera dan SE

Met alles in ogenschouw te nemen zijn de Sony Ericssons qua specs een (halve) generatie verder dan de HTC en de Samsung. Zelf zou ik voor de Sony Ericsson Arc gaan aangezien je dan nu nog een redelijk high-end toestel heb en je er waarschijnlijk nog een ruime abonnementsperiode aan vast zit, zit je de komende tijd nog wel goed. De Arc is nog altijd het paradepaardje van Sony Ericsson, dus zal nog full-update supported zijn. Zo heeft Samsung al de Galaxy SII en HTC zelfs de Sensation en de Incredible S nog.

@RenRen-: Waarom niet, Sony Ericsson is enorm verbeterd tegenover het drama van de Xperia X-serie. Wat is er volgens jou mis met SE?
Of saté?
pi_102438177
In ieder geval geen Blackberry of Wildfire S doen.
Xperia Arc, S Plus of Desire S.
pi_102438473
HTC Desire S en anders de HTC Sensation ;).
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_102439439
Ah, bedankt. Usefull informatie hier. ^O^
Helaas kan ik weinig uit eigen ervaring putten aangezien ik nu pas met m'n 2e mobiel bezig ben, en nooit echt grote problemen heb gehad (alleen de accu van m'n vorige Nokia N82 begon op te zwellen; werkt prima vervangen).

Overigens nu ik het over Nokia's heb, die zou ik ook niet echt aanraden; ook vanwege Symbian.
pi_102439735
Ik wil graag even gebruik maken van je topic.

Welk android toestel met qwerty keyboard is op dit moment de beste?
pi_102441478
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:36 schreef RenRen- het volgende:
Onzin. De Sony Xperia Arc heeft een betere camera dan alles wat HTC ooit gemaakt heeft, is dunner en lichter en heeft een heel fijn scherm dat, door de goede gpu en 16:9 verhouding, ideaal is om video's op te kijken.

De HTC incredible S is ook een hele goede smartphone voor niet al te veel geld. In alles beter dan de Desire s en een van de weinig HTC toestellen met een goede camera.
pi_102442220
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:33 schreef Hater het volgende:

Ik denk dat je dan uitkomt bij de HTC Desire Z. Veel beter en nieuwer is er niet echt.
Of saté?
pi_102446103
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:33 schreef Hater het volgende:

De beste ( en nieuwste ) : Samsung Galaxy S Slide
http://nl.hardware.info/n(...)lide-met-toetsenbord
pi_102469206
quote:
De Galaxy S Slide zal Android 2.3 draaien en zou spoedig op de markt kunnen komen.
Weet niet wanneer hij dan verwacht gaat worden. Kan dus volgende week zijn maar ook december. Als je inderdaad per se een Qwerty toestel wil zou ik inderdaad op deze was. Ik had geen idee dat deze zou uitkomen.
Of saté?
pi_102469239
Ziet er inderdaad wel nice uit.
Jammer dat er zo weinig qwerty androids uitkomen.
pi_102533683
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:02 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Weet niet wanneer hij dan verwacht gaat worden. Kan dus volgende week zijn maar ook december. Als je inderdaad per se een Qwerty toestel wil zou ik inderdaad op deze was. Ik had geen idee dat deze zou uitkomen.
Volgens mij is Samsung relatief snel met het uitbrengen van toestellen, zeker met de Galaxy serie, die poepen ze zo uit!
pi_105336714
Schop!

Ze heeft uiteindelijk voor de Galaxy S Plus gekozen en ze is er nog erg tevreden over. :)

Nu mag ik m'n broer helpen zoeken/kiezen aangezien zijn abonnement over een tijdje afloopt.
Hij heeft nu nog een eenvoudige (maar erg goede) Nokia 6300 met een (erg) goedkoop sim-only abonnement.
Probleem is dat hij nu het smartphone gebeuren ook wel wil 'verkennen' maar dat hij nu al genoeg uitgaven heeft/krijgt (te bouwen woning/auto's e.d.) dat het natuurlijk niet erg prettig is om van iets van ¤2-6 (weet niet precies maandbedrag) naar zo'n ¤25-30+ per maand te gaan

Het punt bij hem is een beetje dat hij niet heel veel internet gaat gebruiken (puur wat mail af en toe bekijken), en zo'n 250 belminuten en 100 ŕ 200 smsjes.

Hij zit nu bij Telfort en hij wilde zelf nog even bij Telfort en bij het bedrijf waar hij het gekocht heeft nog vragen wat ze hem kunnen aanbieden.

Weet iemand of bij zo'n bundel nog iets te vinden is? Ik geloof het niet echt ofwel? Als ik bijv. eens bij Telfort of Vodafone kijk gaat hij minstens ¤20 (sim only) of ¤30-40 (incluis telefoon) per maand betalen.
pi_105337009
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:36 schreef RenRen- het volgende:
*Hap*

Waarom niet?
  donderdag 8 december 2011 @ 14:36:38 #17
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_105337773
Ik ben sindsdien bijgedraait, kortgeleden een nieuw toestel gekocht en het is een SE geworden, nog nooit zo'n tof toestel gehad _O-
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_105382970
Heeft iemand ervaring/ideeën over een voordelige combi van Android toestel met bovenstaand min/sms/internet?
Want ik ben al weer 1,5 jaar uit de running bij het uitpluizen van dit alles en boy wat is er veel veranderd (in de negatieve richting)
pi_105578088
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:07 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand ervaring/ideeën over een voordelige combi van Android toestel met bovenstaand min/sms/internet?
Want ik ben al weer 1,5 jaar uit de running bij het uitpluizen van dit alles en boy wat is er veel veranderd (in de negatieve richting)
O-) :@
pi_105618333
De Samsung Galaxy Plus lijkt me een goed toestel voor m'n broer als zijn eerste smartphone. Z'n vriendin (waarvoor ik dit topic opende) is er tevreden mee.

Hij zoekt een abonnement met zo'n 250 belminuten, 100 ŕ 200 sms en een beetje internet voor af en toe wat mailtjes. Hij zit nu bij telfort; hij kan z'n sim-only verlengen en dan betaalt hij ¤25 p/maand inclusief 1GB internet. Maar dat is zonder telefoon.

Nou is het aanbod overweldigend en ik heb dus ook moeite om goed te vergelijken. Weet iemand sites waar goede aanbiedingen zijn, of er kunt vergelijken?
pi_105627642
Even rondgekeken en ik kom nog niet veel interessants tegen.

Hij kan zijn sim-only uitbreiden met 200MB internet voor ¤6,95 of 1GB voor ¤10,95 (er staat ¤7,95 inclusief korting maar ik kan nu niet zien voor hoeveel maanden; 3,6 of 24 maanden)

Dan betaalt hij bij 200MB internet ¤17,05 per maand, dat is ¤409,20 in 24 maanden plus het toestel van ¤280 maakt in totaal (over 24 maanden) ¤689,20.

Met 1GB internet betaalt hij ¤21,05 per maand, dat is ¤505,20 in 24 maanden plus het toestel van ¤280 maakt in totaal (over 24 maanden) ¤785.

(Overigens vind ik op Typhone het laatste 'pakket' van 300min/100sms/1GB voor ¤19,85 per maand, ¤476,40 voor 24 maanden plus toestel van ¤280 geeft een totaal prijs van ¤738).

Ik denk niet dat ik een combinatie van 300 min. / 100 sms en 200MB/1GB internet met dit toestel (of iets vergelijkbaars) ergens anders goedkoper kan vinden ofwel?
(Dus zowel een goedkopere sim-only of abonnement + toestel dat in totaal over 24 maanden gerekend goedkoper is)
pi_107637934
Update:
Zij heeft dus gekozen voor de Samsung Galaxy Plus; en is tevreden.
M'n broer gaat voor dezelfde.

M'n andere broer staat nu voor de keuze; hij heeft al min of meer gekozen voor de HTC Sensation XE (zelfde range als de Samsung Galaxy SII, Nokia Lumia 800)
HTC boven de Nokia; hoewel de Nokia opzich aardig goed is (ook qua software) toch Android vanwege het feit dat Windows nog gewoon van de grond moet komen - o.a. qua apps.
Samsung Galaxy SII is ook goed, maar de Sensation lijkt toch de betere keus, onder andere qua kwaliteit van behuizing.

De Sensation XE is toch wel een goede keuze toch? :P
  zondag 5 februari 2012 @ 17:53:32 #23
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_107638224
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:45 schreef Iemand91 het volgende:
Update:
Zij heeft dus gekozen voor de Samsung Galaxy Plus; en is tevreden.
M'n broer gaat voor dezelfde.

M'n andere broer staat nu voor de keuze; hij heeft al min of meer gekozen voor de HTC Sensation XE (zelfde range als de Samsung Galaxy SII, Nokia Lumia 800)
HTC boven de Nokia; hoewel de Nokia opzich aardig goed is (ook qua software) toch Android vanwege het feit dat Windows nog gewoon van de grond moet komen - o.a. qua apps.
Samsung Galaxy SII is ook goed, maar de Sensation lijkt toch de betere keus, onder andere qua kwaliteit van behuizing.

De Sensation XE is toch wel een goede keuze toch? :P
De Sensation XE is een goede keuze, ja. Maar allround is de Galaxy S2 toch de betere smartphone. Hij is iets sneller (dankzij het gebrek aan HTC Sense), heeft een beter scherm (ondanks de lagere resolutie), is stabieler en heeft een veel betere camera. Dat laatste is de voornaamste reden om de Galaxy S2 boven de Sensation XE te verkiezen. HTC Sense is er makkelijk vanaf te gooien en hoewel het scherm van de XE wat minder is dan het scherm van de S2, is het verre van een slecht scherm :)
  zondag 5 februari 2012 @ 18:09:25 #24
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107638868
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De Sensation XE is een goede keuze, ja. Maar allround is de Galaxy S2 toch de betere smartphone. Hij is iets sneller (dankzij het gebrek aan HTC Sense), heeft een beter scherm (ondanks de lagere resolutie), is stabieler en heeft een veel betere camera. Dat laatste is de voornaamste reden om de Galaxy S2 boven de Sensation XE te verkiezen. HTC Sense is er makkelijk vanaf te gooien en hoewel het scherm van de XE wat minder is dan het scherm van de S2, is het verre van een slecht scherm :)
Ligt niet alleen aan Sense. De Cortex-A9/ Mali 400M-combinatie doet het gewoon beter in de benchmarkts dan de Qualcomm MSM8255/Adreno 220-combinatie, ondanks de lagere kloksnelheid. Een argument voor de HTC zou kunnen zijn dat je daar wel wat leukere accessoires bij krijgt (dat Beats-dings is gewoon een degelijke koptelefoon, beter dan die standaard dingen die je bij de Galaxy SII krijgt) en dat je een telefoon hebt waar minder mensen mee lopen.

Overigens gaat wat betreft apps, WP7 wel bijtrekken hoor. En een hoop apps die voor WP7 uitkomen, gaan niet uitkomen voor Android. En zeker voor iemand die geen smartphone gewend is, weet ik niet of hij die grote appmarket gaat missen. Het gebrek aan optie voor bepaalde games echter... WP7 is ook gebruiksvriendelijker als het gaat om media ed.
Nadeel is dat wanneer anderen in zijn omgeving Android hebben, hij niet dingen kan uitwisselen ed.

Maar misschien dat hij wat Yt-filmpjes kan kijken over wat hij het fijnst denkt te vinden?

Kwaliteit van de behuizing van de SII vind ik niet minder dan die van de Galaxy XE. Het gebruik van softrubber en aluminium verhult veel. Maar wanneer je wat nader kijkt, zie je wel de imperfectheden.
pi_107639533
ah, bedankt voor de reacties.

Ja, hij heeft al wat meer 'kennis' over dit gebied dan de eerste 2 personen.
En ik ga nog wel even vergelijken inderdaad. Maar als je van de Sensation XE uitgaat, dan zijn vergelijkbare telefoons eigenlijk alleen dus de Samsung Galaxy SII en Nokia Lumia 800.
Hij schrok alleen wel van het formaat; 3.7-4 inch vond hij ook wel genoeg, maar dan zit je direct met wat 'mindere' toestellen...

Dus nog even vergelijken dus. :P
  zondag 5 februari 2012 @ 18:42:36 #26
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107640140
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:27 schreef Iemand91 het volgende:
ah, bedankt voor de reacties.

Ja, hij heeft al wat meer 'kennis' over dit gebied dan de eerste 2 personen.
En ik ga nog wel even vergelijken inderdaad. Maar als je van de Sensation XE uitgaat, dan zijn vergelijkbare telefoons eigenlijk alleen dus de Samsung Galaxy SII en Nokia Lumia 800.
Hij schrok alleen wel van het formaat; 3.7-4 inch vond hij ook wel genoeg, maar dan zit je direct met wat 'mindere' toestellen...
Eigenlijk is de Lumia totaal niet vergelijkbaar. WP7, heel ander formaat, mindere specs.
Waar je de Sensation XE mee kan vergelijken is de Galaxy SII, de Sensation, LG Optimus 3D, iPhone 4(S), Sensation XL (is nog groter).
Die 'mindere' toestellen zijn minimaal gelijkwaardig aan de Lumia. Bijv. de Arc S heeft ongeveer dezelfde specs. Maar ik denk dat de audio-output wel beter is dan die van de Lumia. De resolutie van het scherm van de SE is ook wat hoger en de batterijduur is eveneens beter. De Galaxy S Plus is eveneens een vergelijkbaar toestel. Het is alleen nog niet bekend of die Android 4.0 krijgt.
pi_107641193
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:42 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Eigenlijk is de Lumia totaal niet vergelijkbaar. WP7, heel ander formaat, mindere specs.
Waar je de Sensation XE mee kan vergelijken is de Galaxy SII, de Sensation, LG Optimus 3D, iPhone 4(S), Sensation XL (is nog groter).
Die 'mindere' toestellen zijn minimaal gelijkwaardig aan de Lumia. Bijv. de Arc S heeft ongeveer dezelfde specs. Maar ik denk dat de audio-output wel beter is dan die van de Lumia. De resolutie van het scherm van de SE is ook wat hoger en de batterijduur is eveneens beter. De Galaxy S Plus is eveneens een vergelijkbaar toestel. Het is alleen nog niet bekend of die Android 4.0 krijgt.
Tja, vergelijkbaar; het is compleet anders. Android vs. Windows. Mindere specs schijnen niet eens zoveel uit te maken bij Windows.

Maar goed, het zal toch wel Android worden omdat dat nu eenmaal wat verder is.
En inderdaad, de Galaxy SII, Sensation en Sensation XE vergelijken. (Overige toestellen niet zo'n fan van).

Sensation XE t.o.v. Sensation is geloof ik alleen dat de XE Beats gericht is/mee krijgt en een snellere processor.
Beats spul kan heel goed gemist worden (niet nodig), snellere processor is wel leuk natuurlijk.
De XL wordt 'm sowieso niet; te groot en mindere specs.
De S Plus ook interessant; stuk goedkoper ook maar:

Hij moet denk ik ook maar 'ns goed nadenken over abbo: bij verlengen met zijn gewenste min/sms/internet is de Sensation XE gratis, dus ik gok de S2 ook wel. Grote kans dat daar voordelen bij te halen zijn om voor sim-only te gaan met los toestel.
pi_107642655
Ik zou specs even uit je hoofd zetten en gewoon kijken welke in de praktijk het beste werkt. Ik vind zelf een Lumia 10x prettiger werken dan een high-end dual core Android als de Galaxy Nexus.
pi_107645037
Aangezien de persoon waar je hem voor zoekt niet erg veeleisend is qua apps zou ik voor de Desire S gaat. Toch nog een behoorlijk snel toestel met een behoorlijk kleiner prijskaartje. Heb 'm zelf ook en bevalt me prima.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:10:06 #30
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107647617
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Tja, vergelijkbaar; het is compleet anders. Android vs. Windows. Mindere specs schijnen niet eens zoveel uit te maken bij Windows.
In het navigeren van het toestel niet. De soepelheid van het menu vind je ook terug in Android 4.0 dat eindelijk ook hardwarematige versnelling van de GUI toepast. Overigens is dat verschil maar klein hoor. Ik heb een WP7 toestel en een Android 2.3 native-toestel. WP7 is iets soepeler, maar zonder te vergelijken, merk je dat niet. Mijn HD2 op ICS is inderdaad iets soepeler, maar het houdt niet over.
quote:
(Overige toestellen niet zo'n fan van).
Zijn ook minder dan de genoemde Android toppers, maar niet minder dan de Lumia. Tussen de Arc S en de Lumia, zou ik kiezen voor de Arc S, omdat deze een betere audio output heeft, iets hogere resolutie, wat Bravia-truukjes mbt het scherm en HDMI out.

quote:
Sensation XE t.o.v. Sensation is geloof ik alleen dat de XE Beats gericht is/mee krijgt en een snellere processor.
Beats spul kan heel goed gemist worden (niet nodig), snellere processor is wel leuk natuurlijk.
Processor is hoger geklokt, maar ga je niet echt merken. Maar als je kan kiezen is de XE natuurlijk leuker. Welke je mooier vind ik persoonlijk. De Beats koptelefoon/headset is toch een stuk beter, maar is inderdaad alleen een meerwaarde wanneer je muziek gaat luisteren (of niet zelf al een betere koptelefoon hebt liggen). Het prijsverschil zal sowieso niet al te groot zijn.
De XL wordt 'm sowieso niet; te groot en mindere specs. De XL heeft inderdaad een mindere GPU. Processor is hetzelfde, maar wel veel meer interne geheugen. Dus of de specs minder zijn, hangt er maar van af. Maar goed, te groot is te groot. En de XL is inderdaad gróót.

quote:
Hij moet denk ik ook maar 'ns goed nadenken over abbo: bij verlengen met zijn gewenste min/sms/internet is de Sensation XE gratis, dus ik gok de S2 ook wel. Grote kans dat daar voordelen bij te halen zijn om voor sim-only te gaan met los toestel.
Zou zomaar kunnen. Onderschat alleen de kosten van het abonnement niet (bellen/smsen + internet). Koos-vriendloos is vaak goedkoper uit, maar iemand die wat meer belt, geldt toch niet altijd hetzelfde voor.
pi_107673144
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Onderschat alleen de kosten van het abonnement niet (bellen/smsen + internet). Koos-vriendloos is vaak goedkoper uit, maar iemand die wat meer belt, geldt toch niet altijd hetzelfde voor.
En daar heb ik net even naar gekeken maar zelfs sim-only is/wordt duur;
Hij zoekt een abbo voor zo'n 250 belminuten, zoveel mogelijk sms (dus vaak zo'n oneindig sms bundel-iets) en genoeg/veel internet (regelmatig youtube bekijken op werk, internetradio e.d.) dus zeg 1GB.

Met sim-only kom je dan op een gemiddeld maandbedrag van zo'n ¤30. (Bij providers Hi, Telfort, KPN, Vodafone)
Bij abbo+toestel betaalt hij zo'n ¤40-43/maand. Verschil tussen die bedragen over 24 maanden is dus zo'n ¤264 en voor dat geld koop je niet zo'n toestel los. (Sensation XE is ¤450)

Dus in zijn geval lijkt het dus nog wel een aardige keus te zijn om voor toestel+abbo te gaan.

Dan ga ik nu nog maar 'ns toestellen vergelijken (Samsung Galaxy SII, Sensation (XE) en de iets mindere, maar stukken goedkopere S Plus).

Hij schrok wel even toen hij de totaalprijs (over 24 maanden) hoorde. Hij handelt in auto's en voor dat totaalbedrag kan hij 3-4 auto's verhandelen. :X
pi_107684741
Morgen maar 'ns 'de stad in' en de Sensation XE, HTC Desire S, Samsung Galaxy S plus en de Samsung Galaxy SII vergelijken...

Hij valt alleen nog een beetje over het formaat van de SII en Sensation XE. :P

Abbo+toestel of sim-only met toestel valt in het voordeel van abbo+toestel. Met zijn gewenste minuten/sms/data is het verschil maximaal zo'n ¤300. En daarvoor koop je het toestel niet los.

[ Bericht 33% gewijzigd door Iemand91 op 06-02-2012 19:57:02 ]
pi_107749519
Bij de mediamarkt geweest: hij is toch wat 'geschrokken' van de grootte van de Sensation XE en de Samsung Galaxy SII. Hoewel de theoretisch kleinere HTC Desire S, Samsung Galaxy S Plus nagenoeg even groot zijn.
En over de hoeveelheid data dat hij gebruikt/gaat gebruiken. 500MB lijkt waarschijnlijk wel genoeg.

Hij zoekt dus eigenlijk qua spec's het snelst, maar qua fysieke afmetingen wat kleiner. iPhone is kort overwogen maar dat wordt 'm niet. Hij is nu eigenlijk wel gericht op de Sensation XE; nu nog op zoek naar het beste abbo+telefoon combinatie...

[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 08-02-2012 14:18:39 ]
pi_108222765
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
Bij de mediamarkt geweest: hij is toch wat 'geschrokken' van de grootte van de Sensation XE en de Samsung Galaxy SII. Hoewel de theoretisch kleinere HTC Desire S, Samsung Galaxy S Plus nagenoeg even groot zijn.
En over de hoeveelheid data dat hij gebruikt/gaat gebruiken. 500MB lijkt waarschijnlijk wel genoeg.

Hij zoekt dus eigenlijk qua spec's het snelst, maar qua fysieke afmetingen wat kleiner. iPhone is kort overwogen maar dat wordt 'm niet. Hij is nu eigenlijk wel gericht op de Sensation XE; nu nog op zoek naar het beste abbo+telefoon combinatie...
Update; hij heeft zondag de HTC Sensation XE besteld en die is net een kwartier geleden bezorgd.
M'n andere broer gaat deze week de Samsung Galaxy S Plus bij de MM halen.

Nou zoek ik eigenlijk wat ervaringen met die laatste op het gebied van accessoires.
- Ik heb zelf nog nooit een screen protector gebruikt; werkt zoiets eigenlijk wel?
- En wat voor soort hoesje kunnen jullie aanraden die écht stevig is (Lees: tijdens het sluitelen aan auto's (voorover buigen over de spatbord = krak) en op auto circuits).
pi_108223032
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:25 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Update; hij heeft zondag de HTC Sensation XE besteld en die is net een kwartier geleden bezorgd.
M'n andere broer gaat deze week de Samsung Galaxy S Plus bij de MM halen.

Nou zoek ik eigenlijk wat ervaringen met die laatste op het gebied van accessoires.
- Ik heb zelf nog nooit een screen protector gebruikt; werkt zoiets eigenlijk wel?
- En wat voor soort hoesje kunnen jullie aanraden die écht stevig is (Lees: tijdens het sluitelen aan auto's (voorover buigen over de spatbord = krak) en op auto circuits).
Ik weet niet of ze er voor jouw toestellen zijn maar je kunt denken aan merken als Otterbox en Casemate. Ik heb zelf de laatste en die beschermt je toestel echt optimaal.
pi_108570460
Ik heb voor m'n broer vandaag bij de Saturn Groningen de Samsung Galaxy S Plus gehaald (was in de aanbieding). Ben benieuwd hoe hij z'n eerste smartphone bevalt. :P
pi_108571263
Moet jij smartphones voor heel de familie halen ofzo? :')
Run rabbit, run.
pi_108571508
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef Expression het volgende:
Moet jij smartphones voor heel de familie halen ofzo? :')
Daar komt het wel op neer ja. Ben zelf eind mei aan de beurt...
pi_109129175
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:59 schreef MichelDonckers het volgende:
Hallo, ik heb ook jullie hulp nodig.. ik mag voor mijn werk een van de volgende Samsung smartphones uitkiezen, maar ik word echt gek van het aanbod. Dit wordt pas mijn eerste smartphone, je zult je afvragen waar heb jij geleefd? :p Maar ik heb eigenlijk altijd simpele en degelijke telefoons gehad, puur om te bellen en te smsen. Voor mijn werk moet ik echter ook vaak mailen en ben ik veel onderweg. Enige 'nadeel' is dat het een Samsung moet zijn, omdat het bedrijf waar ik werk een soort van deal heeft afgesloten. Zouden jullie mij misschien even kunnen helpen? Alvast bedankt!

gr, michel
Heeft het haast? Zoniet, dan kun je misschien beter wachten op wat de Galaxy S3 gaat brengen. Zowel, dan zou ik voor de Galaxy Nexus gaan, of telt die niet mee als Samsung toestel? Van de toestellen op die pagina is de Galaxy S2 nog steeds de beste keus. De Note is bizar groot en de anderen zijn allemaal een flink stuk minder.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 14:23:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')