Onzin. De Sony Xperia Arc heeft een betere camera dan alles wat HTC ooit gemaakt heeft, is dunner en lichter en heeft een heel fijn scherm dat, door de goede gpu en 16:9 verhouding, ideaal is om video's op te kijken.quote:
Ik denk dat je dan uitkomt bij de HTC Desire Z. Veel beter en nieuwer is er niet echt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:33 schreef Hater het volgende:
Ik wil graag even gebruik maken van je topic.
Welk android toestel met qwerty keyboard is op dit moment de beste?
De beste ( en nieuwste ) : Samsung Galaxy S Slidequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:33 schreef Hater het volgende:
Ik wil graag even gebruik maken van je topic.
Welk android toestel met qwerty keyboard is op dit moment de beste?
Weet niet wanneer hij dan verwacht gaat worden. Kan dus volgende week zijn maar ook december. Als je inderdaad per se een Qwerty toestel wil zou ik inderdaad op deze was. Ik had geen idee dat deze zou uitkomen.quote:De Galaxy S Slide zal Android 2.3 draaien en zou spoedig op de markt kunnen komen.
Volgens mij is Samsung relatief snel met het uitbrengen van toestellen, zeker met de Galaxy serie, die poepen ze zo uit!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:02 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Weet niet wanneer hij dan verwacht gaat worden. Kan dus volgende week zijn maar ook december. Als je inderdaad per se een Qwerty toestel wil zou ik inderdaad op deze was. Ik had geen idee dat deze zou uitkomen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:07 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand ervaring/ideeën over een voordelige combi van Android toestel met bovenstaand min/sms/internet?
Want ik ben al weer 1,5 jaar uit de running bij het uitpluizen van dit alles en boy wat is er veel veranderd (in de negatieve richting)
De Sensation XE is een goede keuze, ja. Maar allround is de Galaxy S2 toch de betere smartphone. Hij is iets sneller (dankzij het gebrek aan HTC Sense), heeft een beter scherm (ondanks de lagere resolutie), is stabieler en heeft een veel betere camera. Dat laatste is de voornaamste reden om de Galaxy S2 boven de Sensation XE te verkiezen. HTC Sense is er makkelijk vanaf te gooien en hoewel het scherm van de XE wat minder is dan het scherm van de S2, is het verre van een slecht schermquote:Op zondag 5 februari 2012 17:45 schreef Iemand91 het volgende:
Update:
Zij heeft dus gekozen voor de Samsung Galaxy Plus; en is tevreden.
M'n broer gaat voor dezelfde.
M'n andere broer staat nu voor de keuze; hij heeft al min of meer gekozen voor de HTC Sensation XE (zelfde range als de Samsung Galaxy SII, Nokia Lumia 800)
HTC boven de Nokia; hoewel de Nokia opzich aardig goed is (ook qua software) toch Android vanwege het feit dat Windows nog gewoon van de grond moet komen - o.a. qua apps.
Samsung Galaxy SII is ook goed, maar de Sensation lijkt toch de betere keus, onder andere qua kwaliteit van behuizing.
De Sensation XE is toch wel een goede keuze toch?
Ligt niet alleen aan Sense. De Cortex-A9/ Mali 400M-combinatie doet het gewoon beter in de benchmarkts dan de Qualcomm MSM8255/Adreno 220-combinatie, ondanks de lagere kloksnelheid. Een argument voor de HTC zou kunnen zijn dat je daar wel wat leukere accessoires bij krijgt (dat Beats-dings is gewoon een degelijke koptelefoon, beter dan die standaard dingen die je bij de Galaxy SII krijgt) en dat je een telefoon hebt waar minder mensen mee lopen.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De Sensation XE is een goede keuze, ja. Maar allround is de Galaxy S2 toch de betere smartphone. Hij is iets sneller (dankzij het gebrek aan HTC Sense), heeft een beter scherm (ondanks de lagere resolutie), is stabieler en heeft een veel betere camera. Dat laatste is de voornaamste reden om de Galaxy S2 boven de Sensation XE te verkiezen. HTC Sense is er makkelijk vanaf te gooien en hoewel het scherm van de XE wat minder is dan het scherm van de S2, is het verre van een slecht scherm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |