Yup, maar via mail, want gisteren kreeg ik hem niet te pakken.quote:
Tof ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, maar via mail, want gisteren kreeg ik hem niet te pakken.
Lekker boeiend, een oud-collega van me is ook gescheiden (en later hertrouwd) omdat hij het te duur vond om de huwelijksvoorwaarden te laten veranderen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:07 schreef Tegan het volgende:
Sad.
'Belastingdienst adviseerde scheiding'
Per 1-01-2012 hoeft dat dus niet meer met tussenkomst van de rechter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lekker boeiend, een oud-collega van me is ook gescheiden (en later hertrouwd) omdat hij het te duur vond om de huwelijksvoorwaarden te laten veranderen.
Hij was ook wel mooi genaaid, want in de tijd dat ze gescheiden waren is dus de wet aangepast waardoor je niet meer mocht hertrouwen met andere huwelijkse voorwaardenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Per 1-01-2012 hoeft dat dus niet meer met tussenkomst van de rechter.
Ik heb het nog niet gespeeld. Ik zal morgen es kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:04 schreef Tegan het volgende:
@Kuukske: Hoe is het nu afgelopen met je Sims 3 installatie?
Jaaaaquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:52 schreef Tegan het volgende:
Zullen we een parttime hond nemen CL? Jij vier dagen, ik drie?
Golden retriever wat anders?quote:
Ze vroeg om een hond.quote:
Ze heeft nog geen huis, 2.3 kind en stationwagen om in aanmerking te komen voor de 'Gezinsvriend pur sang' (lees: karakterloze hondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |