Dit dus, je bent een gevaar op de weg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kappen ermee, je zult het dus nooit leren.
3e keer valt nog mee..quote:
Ook een faalinstructeur dat ie niet wat bijstuurt danquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:03 schreef Beardy het volgende:
Mijn buurmeisje ging vroeger rijlessen, bij 'mijn' rij instructeur. Hij heeft haar na twee lessen gevraagd of ze alsjeblieft wilde stoppen; hij wilde het zijn auto niet aandoen! Ze had de stoep geraakt met de zijkant van de passagierskant wielen (waardoor de auto bij hogere snelheden trilde) bij BEIDE LESSEN
ergquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:03 schreef Beardy het volgende:
Mijn buurmeisje ging vroeger rijlessen, bij 'mijn' rij instructeur. Hij heeft haar na twee lessen gevraagd of ze alsjeblieft wilde stoppen; hij wilde het zijn auto niet aandoen! Ze had de stoep geraakt met de zijkant van de passagierskant wielen (waardoor de auto bij hogere snelheden trilde) bij BEIDE LESSEN
Inderdaad met 80 lessen zou je toch wel 4 a 5 examens moeten doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:04 schreef Twiitch het volgende:
Maar drie examens na 80 lessen?
Die rijschool zal blij met je zijn.
De eerste instructeur was een stuk vreten. De tweede liet me pas echt rijden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:05 schreef thenxero het volgende:
[..]
Inderdaad met 80 lessen zou je toch wel 4 a 5 examens moeten doen.
Datquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
3e keer valt nog mee..
Je kan, als je wilt, een BNOR nemen
Nou dan ga ik toch door tot 200 lessen, slaag ik voor examen 6 en rij ik alsnog iemand van de baan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:05 schreef Yreal het volgende:
beetje zonde van je geld he, met je quiters mentaliteit
Ik ben niet goed in vooruit kijken en daar tijdig een plan op te bedenken. Ook mis ik wel eens een bordje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dateen collega heeft zo ook haar rijbewijs gehaald
En ik wil nog steeds weten waarom je gezakt bent TS
Ik mis ook nog steeds wel eens een bordjequote:Op dinsdag 27 september 2011 12:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in vooruit kijken en daar tijdig een plan op te bedenken. Ook mis ik wel eens een bordje.
oefenen oefenen oefenenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in vooruit kijken en daar tijdig een plan op te bedenken. Ook mis ik wel eens een bordje.
Hoeveel lessen? Ik had ze vrij goedkoopquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:07 schreef FCZwolleZuid het volgende:
¤3700 door de putgoed bezig ts. Mijn zus deed er 5 keer over en was 5100 kwijt maar opgeven deed ze niet!
CBR rekent nog geen 100 Euro voor een praktijkexamen, het zijn de rijscholen die er zelf ook 100+ euro voor vragen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die smerige CBR ook hè, met hun 200 euro per examen.
Waarom niet gewoon 40 euro, dan gaat er een examinator in je bak zitten en kijkt of het goed is.
Geen idee. Stuk of 120 denk ik. Maar ze moest perse bmw rijden wat meer kost.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hoeveel lessen? Ik had ze vrij goedkoop
Wie stelde dat verplicht dat ze bmw moest rijden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:16 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Geen idee. Stuk of 120 denk ik. Maar ze moest perse bmw rijden wat meer kost.
Mensen die niet in 1 keer slagen voor hun theoriequote:Op dinsdag 27 september 2011 12:15 schreef Silven het volgende:
Als je na 8-10 lessen nog niet behoorlijk kan rijden is het wel erg gesteld met je hoor.
Theorie examen daarentegen...
Als je moeite hebt met simpele theorie is het ook niet best gesteld met jequote:Op dinsdag 27 september 2011 12:15 schreef Silven het volgende:
Als je na 8-10 lessen nog niet behoorlijk kan rijden is het wel erg gesteld met je hoor.
Theorie examen daarentegen...
Ben gewoon geen kei in leren. Maar de 2e keer was het wel in orde dus kon ik afrijden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:19 schreef thenxero het volgende:
[..]
Als je moeite hebt met simpele theorie is het ook niet best gesteld met je
Na 4 x toch? Dus TS nog 1 x gewoon zakken en dan mag je het in 90 minuten proberen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
3e keer valt nog mee..
Dat is exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
3e keer valt nog mee..
Stoer man.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Iedereen die me nu nog aanraadt door te gaan met lessen, snauw ik af. In Real Life of hier. Trolls negeer ik.
Spaar Nederland je rijkunsten!......zo goed?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Iedereen die me nu nog aanraadt door te gaan met lessen, snauw ik af. In Real Life of hier. Trolls negeer ik.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Misschien wel beter. Niemand heeft onzekere types nodig in het verkeer. Je kunt het of je kunt het niet.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Misschien wel beter. Niemand heeft onzekere types nodig in het verkeer. Je kunt het of je kunt het niet.
Dat bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:44 schreef tralalala het volgende:
Bij de 4e poging mag je toch zo'n ikbendebielexamen doen?
Dan is zakken zo'n beetje onmogelijk.
Dat gifjen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:07 schreef Griebus het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie keuze om te stoppen, dat had deze faalhaas ook moeten doen
[ afbeelding ]
Oh godquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:16 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Zonde...ik ben ook pas de zevende keer geslaagd, maar kan keurig rijden. Het was examenvrees, ril. Maar je mag pas examen doen als je rijinstructeur denkt dat je het kan, dus je hebt ook goede dingen. Misschien dat je je later nog bedenkt, autorijden is heerlijk nl.
Zo, die opmerking heb je maar mooi even kunnen maken. Beetje cliche, maar goed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:29 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Oh godVrouwen die zichzelf keurig vinden rijden
dus iedereen die 18 is meteen een bewijs kado geven en hopen dat het goed komtquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:49 schreef Nyce het volgende:
Het echte werk leer je natuurlijk pas als je je rijbewijs hebt.
Onvoorstelbaar dat er geen limiet aan zit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:16 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Zonde...ik ben ook pas de zevende keer geslaagd, maar kan keurig rijden. Het was examenvrees, ril. Maar je mag pas examen doen als je rijinstructeur denkt dat je het kan, dus je hebt ook goede dingen. Misschien dat je je later nog bedenkt, autorijden is heerlijk nl.
I agrees. Kun je nog wel niet zo goed zijn in rijden, maar vooruit kijken komt gewoon door te blijven oefenen. Ik ben ook een faler met opletten, maar als je je louter op het verkeer blijft focussen en gewoon blijft onthouden dat je geen held op de weg bent, ben je al een stuk minder gevaarlijk.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:52 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dus iedereen die 18 is meteen een bewijs kado geven en hopen dat het goed komt
Elke randdebiel kan rijden, wat 40 lessenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:50 schreef missyB het volgende:
linkiss ik doel daarmee niet op jou post, staat er zo beetje knullig.
ik bedoel ermee dat je het echte rijden en de echte ervaring nog op moet doen na het behalen van je rijbewijs en dat je die ervaring niet hebt na 20 lessen.
het kan wel mooi en stoer zijn om elkaar af te troeven in hoeveel lessen heb jij het gehaald maar ik pleit meer voor 40 verplichte lessen alvorens men uberhaupt een examen aan kan vragen, mits je dan d evaardigheden hebt
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:59 schreef Amor.amor het volgende:
Ik heb 17 lessen gehad, en ben onlangs in 1 x geslaagd.
Voor theorie overigens ook
quote:
Not sure if serious...?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:16 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
ik ben ook pas de zevende keer geslaagd, maar kan keurig rijden.
Jij en keurig rijdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:16 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Wat kan je daarmee dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar wel klote TS. Ik kan trouwens een meisje die acht keer gezakt is.
vrouwen die denken dat ze kunnen rijdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:16 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
denk dat je idd moet gaan kijken waar het aan kan liggen dat iemand niet slaagt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:01 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Maar als je tachtig lessen nodig hebt en nog steeds niet slaagt? En dit kindje van vier kan het wel?meer zelfvertrouwen.
Dat zeggen alle faalapen die niet gewoon slagen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:17 schreef missyB het volgende:
[..]
denk dat je idd moet gaan kijken waar het aan kan liggen dat iemand niet slaagt.
Bij het cbr is maar al te goed bekend dat je afhankelijk bent van de examinator zijn of haar humeur.
Dus een examinator die ruzie heeft gehad met zn vrouw, of geen sex heeft gehad, of een examinatrice die ongesteld is of zich verwaarloosd voelt en kwaad is op alle mannen in de wereld.ik noem maar even wat kan jou al maken of breken tijdens een examen
Haha typo.quote:
Dat zegt iedereen die niet slaagt. Zo ken ik iemand die zei: 'ik deed alles goed!' maar later bleek dat ze gewoon voor rotondes stond te wachten terwijl er niemand reed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:17 schreef missyB het volgende:
[..]
denk dat je idd moet gaan kijken waar het aan kan liggen dat iemand niet slaagt.
Bij het cbr is maar al te goed bekend dat je afhankelijk bent van de examinator zijn of haar humeur.
Dus een examinator die ruzie heeft gehad met zn vrouw, of geen sex heeft gehad, of een examinatrice die ongesteld is of zich verwaarloosd voelt en kwaad is op alle mannen in de wereld.ik noem maar even wat kan jou al maken of breken tijdens een examen
Onzin/faalhazenexcuus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:17 schreef missyB het volgende:
[..]
Is toch wel lastig om er iets mee te kunnen als ze niet kan rijdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha typo.
Maar daar zou ik een hoop mee kunnen, best een lekker wijf. Ze kan alleen niet rijden
Niet. Ze zeggen altijd: "je mag fouten maken, is menselijk, je gaat niet gelijk zakken daarmee". En zo'n vuile flikker liet mij zakken omdat mijn stuur bij het dode-hoek-checken bij het invoegen een beetje afgeweken zou hebben (naar mijn weten is dit niet eens gebeurd). Verder ging alles prima.quote:
Ik betwijfel überhaupt of het gebeurd is. Maar zelfs als ik hem het voordeel van de twijfel geef is het onzin om mij daarop te laten zakken, want er is geen gevaarlijke situatie ontstaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gast dat is pure voertuigbeheersing, als je dat niet eens kan tijdens je examen
Het kan heel gevaarlijk zijn, zeker als het structueel is. Terecht gezakt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik betwijfel überhaupt of het gebeurd is. Maar zelfs als ik hem het voordeel van de twijfel geef is het onzin om mij daarop te laten zakken, want er is geen gevaarlijke situatie ontstaan.
Al die tokkies die ik in golfjes zie rijden zijn veel gevaarlijker dan een enkele fout (niet structureel dus) die ik tijdens een rij-examen heb gemaakt, zeker als de rij-examinator beweert dat ik fouten mag maken en als ik niet over de streep ben gegaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het kan heel gevaarlijk zijn, zeker als het structueel is. Terecht gezakt.
Daar moet ik je toch ongelijk geven. Ik heb hem helaas in twee keer gehaald. De eerste keer gezakt omdat een auto mij geen voorrang gaf en ik hard op de rem moest. Maar ik had geen tijd om in mijn achteruitkijkspiegel te kijken. Daarop vond de homo (het was een echte reetridder idd) dat ik onveilig reedquote:
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:19 schreef Hendroit het volgende:
Alles kun je leren, TS. mijn tante is ook 4x gezakt voor haar praktijk en daarna heeft ze het zogenoemde faalangst examen gedaan en toen is ze wel geslaagd. Ik zou ook even naar een andere rijschool gaan want misschien leren ze je het bij deze rijschool wel verkeerd aan, je weet maar nooit misschien werkt het wel.
Sowieso wel doorgaan met lessen en niet stoppen want dit is echt zonde van je geld zo.
Ik kan gewoon niet rijden,dat is naar mijn visie de reden. ik ga wel opgeven en niet meer opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:24 schreef Ikhebtrek het volgende:
TS moet zeker niet opgeven. Het is zeker zwaar klote dat het zo lang duurt en bakken met geld kost. Wat zijn de redenen dat je bent gezakt de 1e drie keer? Ik ben ook pas de derde keer geslaagd en reed de laatste keer niet heel veel anders dan de 1e 2 examens. De eerste keer was ik te voorzichtig en de 2e keer was ik weer het tegenovergestelde (niemand in gevaar gebracht of zo).
Wat is volgens de examinatoren en jouw rijinstructeur(en) de reden dat je bent gezakt? En echt autorijden doe je pas nadat je jouw rijbewijs binnen hebt. In een auto met iemand anders die je instructies geeft, is heel anders rijden, dan alleen rijden. Dus mijn suggestie stop niet!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet rijden,dat is naar mijn visie de reden. ik ga wel opgeven en niet meer opnieuw beginnen.
Kijk, wijsneus, ik heb een sterk gevoel dat ik na 6800 euro nog steeds niet bekwaam ben, en na 9800 euro ook niet, oké? Hier trek ik de grens en ik neem niet het risico nóg meer geld uit te geven hieraan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had totaal 55 lessen nodig, 1x gezakt was rond de 2700 kwijt.
Alles zelf moeten betalen, heb ik er spijt van ?
Nee, als je het eenmaal hebt boeit het niet.
Maar door nu te stoppen en 3700 door de plee te spoelen is gewoon dom
Als je met die visie rijlessen neemt kon je beter al vanaf les 1 al 3700 klatsers aan de rij-instructeur geven![]()
Mensen die zo negatief in het leven staan, ik begrijp het niet.
"Kan ik niet, wil ik niet" maar wel veel geld uitgeven
Faal je telkens hard op de examens dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Kijk, wijsneus, ik heb een sterk gevoel dat ik na 6800 euro nog steeds niet bekwaam ben, en na 9800 euro ook niet, oké? Hier trek ik de grens en ik neem niet het risico nóg meer geld uit te geven hieraan.
Echt zonde zo'n instelling. Ten eerste waarom zo'n slecht beeld over jezelf? En ten tweede waarom die quitters-mentaliteit?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Kijk, wijsneus, ik heb een sterk gevoel dat ik na 6800 euro nog steeds niet bekwaam ben, en na 9800 euro ook niet, oké? Hier trek ik de grens en ik neem niet het risico nóg meer geld uit te geven hieraan.
Dit, ik zit teveel in een loop nu.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef Tijn het volgende:
Ik had er ook moeite mee. Ik heb het toen een jaar of 6 laten liggen en daarna weer opgepakt en toen ging het 10x beter. En uiteindelijk ook geslaagd.
Pussy. Serieus, wat een mentaliteit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Haha, welles. Ik heb nog nooit zoiets moeilijks moeten doen als autorijden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:26 schreef Iste45 het volgende:
Kom op man zo moeilijk is het toch niet???
Besluit staat vast.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Snever het volgende:
Opgeven moet je nu echt niet doen. Je bent pas 3 keer gezakt. Ik heb er 6 keer over gedaanomdat ik iedere keer enorm zenuwachtig was en zelfs allerlei soorten pillen werkten niet. Heb 40 lessen gehad in totaal en 3000 euro kwijt.
Je hebt twaalf jaar gedaan over een rijbewijs?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Niet opgeven, ik heb er twaalf jaar over gedaan, maar uiteindelijk toch gehaald. Tot die tijd heb ik gewoon gereden, zelfs voor mijn werk met een bestelbusje
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Borizzz het volgende:
Een voorbeeld van een doorsnee rijles van jou?
Zo stoer en verantwoordelijk manquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Niet opgeven, ik heb er twaalf jaar over gedaan, maar uiteindelijk toch gehaald. Tot die tijd heb ik gewoon gereden, zelfs voor mijn werk met een bestelbusje
stelletje zeikerds hier, we proberen ts een hart onder de riem te steken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zo stoer en verantwoordelijk man
Rijden zonder papiertje is niet aan te raden..quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
stelletje zeikerds hier, we proberen ts een hart onder de riem te steken.
Hij besloot hem niét te zuigenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Echte bazen halen hun rijbewijs in 10 dagen, zoals ik! Ik ben een bazin!![]()
Wat heb je nou elke keer fout gedaan dan?!
Klopt, daar krijg je al je rijbewijs als je zelfstandig achter het stuur gaat zitten i.p.v. op de achterbank gaat liggen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:14 schreef nero7 het volgende:
Ga nou maar door tot je je BNOR krijgt.
Die gasten die daar voor je examen zorgen vinden het zowaar een recht om een persoon een rijbewijs te geven.
Nee, duizenden euro's besteden aan die veel te dure flutlessen is verantwoordelijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zo stoer en verantwoordelijk man
Het gaat niet om voertuigbeheersing maar om verkeersinzicht en dat leer je niet met busjes verplaatsen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:45 schreef Shispeed het volgende:
ik heb er nu 30 gehad en moet over 2 weken op, volgens mijn instructeur zou ik het makkelijk in een keer moeten halen maar ik twijfel een beetje aan of de spanning mij niet op zal brekenopzich rijd ik wel goed zeggen veel mensen, ik heb ook al 4 jaar lang busjes op een groot parkeerterrein moeten verplaatsen voor mijn bijbaantje, iedere zaterdag een paar uur lang. dus met de skills zit het wel goed denk ik
Automaat is een mogelijkheid, je geeft aan dat je niet ver genoeg kan kijken - als je het schakelen dan niet hoeft te doen heb je meer tijd om je op de weg bezig te houden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Automaat is voor eckte bazen. Ik was eerst ook zo bevooroordeeld, maar ben van mening dat automaat pas lekker relax cruizen is.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:25 schreef Gladif het volgende:
Automaat rijden is natuurlijk niet echt auto rijden
Ik bedoelde eigenlijk qua skills. Als je handmatig kan, kan je ook automatisch. Maar als je automatisch kan, wil dat niet zeggen dat je handmatig ook kan.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:46 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Automaat is voor eckte bazen. Ik was eerst ook zo bevooroordeeld, maar ben van mening dat automaat pas lekker relax cruizen is.![]()
Automaat is ook sneller dan je zou denken, DSG schakelt in 0.2sec. Zou niet zomaar weer terug naar schakel willen gaan, tenzij een sportauto (911 oid).
Skills.quote:Op donderdag 29 september 2011 02:23 schreef Gladif het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk qua skills. Als je handmatig kan, kan je ook automatisch. Maar als je automatisch kan, wil dat niet zeggen dat je handmatig ook kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |