mijn excusesquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
TT is wmb prima.
Gogosweden: rustig aan.
ik heb geen zin om hier met jou over in discussie te gaan. LAPO = LAPO.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb penefobie, andere TT dus graag.
Maar nu even serieus vb, geef mender die tt nou eens. Die wacht er ook al weer drie delen op.
Diegene die de laatste post maakt, maakt een nieuw topic aan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb penefobie, andere TT dus graag.
Maar nu even serieus vb, geef mender die tt nou eens. Die wacht er ook al weer drie delen op.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Rook jij irl eigenlijk wel echt sigaar? Dat betwijfel ik namelijk sterk. Onterechte emoticon dus.
Maak er wat van.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Och verdomme, kunnen jullie echt niet overwegen om de minecraftdraad op proef slowchattoestemming te geven? Evaluatie na twee weken, de interesse vanuit de mensen aldaar is er wel voor.
De game slowchat is namelijk best wel relatief saai.
Hmm en denk je nu echt niet dat het misschien door jullie posts kwamquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Och verdomme, kunnen jullie echt niet overwegen om de minecraftdraad op proef slowchattoestemming te geven? Evaluatie na twee weken, de interesse vanuit de mensen aldaar is er wel voor.
De game slowchat is namelijk best wel relatief saai.
Donequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:32 schreef RickoKun het volgende:
Hey modjes! Kunnen jullie deze even in de OP zetten van het gtA 5 topic?
Met dank aan aquees
Je bedoelt deze [PC] Command & Conquer: Red Alert 3 #4 ?quote:Op zondag 8 april 2012 13:54 schreef Iwanius het volgende:
Joe. is er sowieso een centraal topic voor vragen over C&C Tiberian Wars/Wrath of Khan?
Ik heb het niet gevonden en had er een vraag over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |