Je hoeft geen wannabee mod te zijn. Kunnen wij prima afhandelen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er al
[GAM SC # 2338] WIEHIEKENT!
Veel plezier.
Ik wil geheel geen mod zijn dus je formulering is alleen al wat ongelukkig.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hoeft geen wannabee mod te zijn. Kunnen wij prima afhandelen.
Nou danquote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil geheel geen mod zijn dus je formulering is alleen al wat ongelukkig.
Zo heel veel speel ik Skyrim niet meer, maar de mensen in het Skyrim topic vind ik geweldig dus er wordt redelijk wat geslow-chat. Het spel is nu al 7 maanden oud en er valt weinig over te praten. Als er iemand komt die het nog niet heeft gespeeld en heeft wat te vragen zijn er gelijk behoorlijk wat mensen om hem antwoord te geven. Kijk bijvoorbeeld naar het ME3 topic, gebeurt niets meer omdat iedereen het al heeft uitgespeeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt toch over Skyrim praten en anders je ei kwijt in het slowchat topic?
Het laatste topic van ME3 was in April geopend. Zou het wel jammer vinden als het niet meer zou mogen want we vallen niemand lastig hiermee.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat de mods ervoor zijn om vragen van users te beantwoorden en af te handelen. Daarom vond ik jou reactie van de SC niet nodig al heb je wel gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt omdat iedereen constant over andere dingen praat, loopt te trollen en er een algemene kutsfeer hangt en daar klachten over zijn. In principe is het de bedoeling dat iedereen zijn zegje kan doen over het ontwerp van het topic. Ik vind het heus niet erg dat er soms wat offtopic wordt gepraat maar zodra er constant klachten zijn over mensen die zich daar aan storen gaan we een oplossing zoeken. En je ziet zelf al aan bovenstaande posts dat er mensen zijn die wél behoefte hebben aan aparte topics. Er lopen meer users rond dan alleen jij.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:15 schreef TJV het volgende:
Modjes, jullie hebben het Minecrafttopic ook dood laten bloeden door een aparte slowchat. Bevalt dat zo goed?
Ik / wij hebben er nooit echt last van gehad in het Skyrim topic zover ik weet, misschien een TR die ik niet kan zien. Als iemand een vraag heeft over Skyrim beantwoorden we dat altijd en valt er niets meer over te zeggen dan gaan we weer terug met SC-en.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen constant over andere dingen praat, loopt te trollen en er een algemene kutsfeer hangt en daar klachten over zijn. In principe is het de bedoeling dat iedereen zijn zegje kan doen over het ontwerp van het topic. Ik vind het heus niet erg dat er soms wat offtopic wordt gepraat maar zodra er constant klachten zijn over mensen die zich daar aan storen gaan we een oplossing zoeken. En je ziet zelf al aan bovenstaande posts dat er mensen zijn die wél behoefte hebben aan aparte topics. Er lopen meer users rond dan alleen jij.
Een statement om helemaal mee eens te zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen constant over andere dingen praat, loopt te trollen en er een algemene kutsfeer hangt en daar klachten over zijn. In principe is het de bedoeling dat iedereen zijn zegje kan doen over het ontwerp van het topic. Ik vind het heus niet erg dat er soms wat offtopic wordt gepraat maar zodra er constant klachten zijn over mensen die zich daar aan storen gaan we een oplossing zoeken. En je ziet zelf al aan bovenstaande posts dat er mensen zijn die wél behoefte hebben aan aparte topics. Er lopen meer users rond dan alleen jij.
Zozo, gevoelige snaar geraakt? Het enige wat ik zeg is dat je weer een topic uit elkaar trekt alleen omdat er geslowchat wordt. Ik zie in de FB echter geen klachten, waarom doe je het dan? Zou je voor elk spel twee topics openen als er geslowchat wordt? De GAM SC is nou niet bepaald een slowchat waarin je lekker mee kunt lullen, omdat je dan twee groepen in een slowchat krijgt.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geen gevoelige snaar, maar wil graag duidelijkheid, dus vandaar mijn reactie.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Zozo, gevoelige snaar geraakt? Het enige wat ik zeg is dat je weer een topic uit elkaar trekt alleen omdat er geslowchat wordt. Ik zie in de FB echter geen klachten, waarom doe je het dan? Zou je voor elk spel twee topics openen als er geslowchat wordt? De GAM SC is nou niet bepaald een slowchat waarin je lekker mee kunt lullen, omdat je dan twee groepen in een slowchat krijgt.
OMG wij hebben het topic verziekt? Alsjeblieft zeg! Boem verwoord het perfect. Door jullie onderling getroll, gebagger is dat voor JULLIE ingesteld.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:15 schreef TJV het volgende:
Modjes, jullie hebben het Minecrafttopic ook dood laten bloeden door een aparte slowchat. Bevalt dat zo goed?
Jij met je belachelijke opmerking.quote:
En dat is wat Happy al aangeeft. Zeg dat dan meteen, scheelt een hoop ellende.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij met je belachelijke opmerking.
In het Skyrim topic kan gewoon af en toe geslowchat worden als het gezellig blijft en het ook leuk blijft voor nieuwe aanwas.
Done.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef Morthill het volgende:
[MMORPG] SW: The Old Republic #35 - Nog meer Legacy
Kan iemand een TT toevoegen: 'Nog meer Legacy'
Dat was het zeker jaquote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik zo terugkijk denk ik dat die MC SC best wel een geniaal idee was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |