Denk je dat we dat kunnen zien via het internet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef Sonnie1983 het volgende:
Overigens gaf de vorige eigenaar aan dat hij wel een keer iets (weet niet meer wat het was) had vervangen maar bleek het uiteindelijk een stekkertje te zijn dat niet goed zat.
zou zoiets ook nu weer kunnen zijn of toch aan verdeelhuis/verstuiver denken?
Gas is erg gevoelig. Vervuilde stekkers, onderdelen of slangen kunnen grote problemen veroorzaken. Als je handig bent kan je redelijk wat zelf controleren/schoonmaken. Ben je dat niet, dan niet langer moeilijk doen en de gasboer bellen voor een afspraak. Zij kunnen met de computer de hele installatie nalopen en zo kijken waar het probleem zit. Over het algemeen zijn het kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef Sonnie1983 het volgende:
Overigens gaf de vorige eigenaar aan dat hij wel een keer iets (weet niet meer wat het was) had vervangen maar bleek het uiteindelijk een stekkertje te zijn dat niet goed zat.
zou zoiets ook nu weer kunnen zijn of toch aan verdeelhuis/verstuiver denken?
Dit dus. LPG3 kan je prima leegrijden.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef the85mc het volgende:
Vuiligheid in de tank is echt onzin, sommigen zeggen ook van benzine dat het goed is om af en toe leeg te rijden. Dat verhaal zou kloppen als je benzine aanvoer niet onderin de tank zit. Als er vuil in de tank zit zou dat zinken en onderin je tank zitten. En aangezien je aanvoer aan de onderkant van de tank zit wordt dat juist als eerste je brandstofsysteem ingezogen. Je hebt dus niet een soort ophoping van vuil in je tank.
de benzinemeter daalt toch niet echt. Heb er begin augustus wat benzine ingegooid. stond ie net iets onder half vol. Nu staat ie op kwart vol.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Fer het volgende:
Volgens mij is rood knipperen meestal storing/koud en rijdt de auto op benzine. Dat was bij mij vroeger, dat was dan wel een Koltec/Necam. Meten van gas gaat soms niet goed, een paar liter gas tanken zou je uitsluitsel kunnen geven.
Verder zijn de meeste storingen een kapotte verdamper, deze verdampt het gas dmv koelwater. En lekke/defecte verdamper zou het stijgen van de temperatuur kunnen verklaren. Ander probleem is vervuiling van de gasverdeler, hierdoor krijgt de motor te weinig gas en slaat af bij gas los of stationair.
Ook heel vervelend zijn slechte contacten door de vaak beroerde aanleg van de gasinstallatie, slechte massa en de stappenmotor/verdeler die niet goed wordt aangestuurd. En tenslotte moet de motor zelf in topstaat zijn. Een minder goede ontsteking wil vaak op benzine wel lopen, maar op gas toch problemen geven.
Maar goed, ik vermoed dat deze auto niet op gas loopt en er echt iets niet goed is. En leegrijden is mij altijd afgereden ivm vuiligheid in de tank dat in het systeem komt op deze manier.
helaas nog niet. beiden te laat thuis om langs garage te rijden. of ik was thuis en de auto niet thuis etc. maar we gaan wel een afspraak maken.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En je was naar een gasboer geweest?
Tja, dat was bij mij gelukkig niet het geval.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:22 schreef Fer het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat mensen hun oude gasauto verkopen omdat ie meestal niet goed op gas meer loopt en dit na meerdere bezoeken aan de gasboer ook niet meer te maken is.
Neh, ik denk dat heel veel mensen gewoon minimaal onderhoud plegen, en hun auto wegdoen als er iets stuk gaat wat 'te duur' is om te laten repareren.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:22 schreef Fer het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat mensen hun oude gasauto verkopen omdat ie meestal niet goed op gas meer loopt en dit na meerdere bezoeken aan de gasboer ook niet meer te maken is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |