abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102421319
welke school ben je van plan het te gaan doen ?
Just when I thought I was out... they pull me back in.
pi_102421484
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:10 schreef detandenfee het volgende:
welke school ben je van plan het te gaan doen ?
Avans Hogeschool te Tilburg.
pi_102421714
Toch twijfel ik of ik HBO rechten ga doen. Het is mij te onduidelijk wat je er mee kan. En of je een goede toekomstperspectief hebt. Wil niet naar school om de jaren te gaan vullen.
pi_102421782
Man. Ik heb vrienden die afstuderen en ik moet nog beginnen. Dit hakt er in.
  maandag 26 september 2011 @ 23:25:24 #30
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_102421945
Wat heb je de afgelopen jaren gedaan dan?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_102422070
quote:
5s.gif Op maandag 26 september 2011 23:25 schreef Ryon het volgende:
Wat heb je de afgelopen jaren gedaan dan?
4,5 jaar op het MBO gezeten. Wat heel makkelijk ging. Bijna niks gedaan.
pi_102422296
Toch knaagt het. Heel erg zelfs. 22 jaar en pas op je 26ste klaar. Als ik er eenmaal aan begin dan ga ik heel serieus aan de slag. Maar ik heb iemand nodig die mij die duwtje geeft.

En wat is het toekomstperspectief. Als mij dat duidelijk was. Misschien vind ik die leeftijd dan niet zo erg.
pi_102422379
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Toch knaagt het. Heel erg zelfs. 22 jaar en pas op je 26ste klaar. Als ik er eenmaal aan begin dan ga ik heel serieus aan de slag. Maar ik heb iemand nodig die mij die duwtje geeft.
*duw*. Nou, hop, gaan.
pi_102422465
doe dan duaal studeren of avondschool en overdag fulltime werken?
pi_102422482
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef Ansu het volgende:

[..]

*duw*. Nou, hop, gaan.
Ja, was het maar zo makkelijk. Voor mij niet. Het zit er gewoon ingestopt dat ik een latertje ben. Dat vind ik echt van mijzelf.
pi_102422603
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:36 schreef ezelbayraktar het volgende:
Ja, misschien moet ik dat deeltijd studeren gaan overwegen. En dan 's avonds naar school gaan.
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:36 schreef ezelbayraktar het volgende:
Duaal studeren is meer stages lopen. Ik wil een goede baan later. Het hoeft geen topbaan te zijn. Maar die leeftijd. Ik heb mijn meeste tijd aan het MBO verloren.

Op het MBO was ik een van de beste leerlingen van de school waar ik op zat. Zoveel leraren die dat tegen mij zeiden. En ik deed nog niks aan school.

Maar wil iets meer dan het MBO. Maar die leeftijd knaagt al een tijdje. Ik blijf het maar zeggen en krijg het niet uit mijn hoofd.
  maandag 26 september 2011 @ 23:40:54 #37
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_102422646
Dan ga je nu al aan het werk. Met een mbo diploma heb je al een kwalificatie binnen. Als je met een bagger instelling een opleiding begint kom je niet ver.

Daarnaast moet je toch al enig idee hebben van wat je wilt? Dan weet je ook of hbo rechten je ding wordt, of dat je wellicht naar CE of MER moet kijken. Of SJD.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_102422698
22 is niet te oud om te beginnen. Dan kun je met 26 klaar zijn. Dit lijkt me redelijk dan.
pi_102422737
Ik ben jonger en heb mijn hbo opleiding al afgerond.

Maar het is wel een normale leeftijd.
pi_102422789
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 23:43 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben jonger en heb mijn hbo opleiding al afgerond.

Maar het is wel een normale leeftijd.
Bedankt. Stamp het er maar goed in.
pi_102422832
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:40 schreef Ryon het volgende:
Dan ga je nu al aan het werk. Met een mbo diploma heb je al een kwalificatie binnen. Als je met een bagger instelling een opleiding begint kom je niet ver.

Daarnaast moet je toch al enig idee hebben van wat je wilt? Dan weet je ook of hbo rechten je ding wordt, of dat je wellicht naar CE of MER moet kijken. Of SJD.
Nee, geen sociale opleidingen. Helemaal geen interesse in Maatschappelijke dienstverlening of Sociaal Juridische Dienstverlening.
pi_102422857
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:44 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Bedankt. Stamp het er maar goed in.
Haha, nee serieus, het is wel een normale leeftijd. Plus jij hebt al een mbo diploma lees ik, dus je hebt al een voorsprong (ik ga er vanuit dat jouw vooropleiding aansluit op hbo rechten) dus misschien kan je het ook wel verkorten. Kan sowieso wel trouwens. En ik zat ook bij mensen van 25 in de klas.
  maandag 26 september 2011 @ 23:47:26 #43
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_102422910
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Nee, geen sociale opleidingen. Helemaal geen interesse in Maatschappelijke dienstverlening of Sociaal Juridische Dienstverlening.
Duidelijk. Waar ben je dan wel op zoek naar? Welke achtergrond heb je? Wat zijn je ambities (behalve dan ''een goede baan'' want dat zegt helemaal niets).

Je bent 22 jaar. Hebt waarschijnlijk al redelijk wat stage/werkervaring. Dan zou je toch een beeld moeten hebben van wat je kan, wilt en nodig hebt. Dan is het ook geen probleem meer om verder te studeren of er voor te kiezen binnen een organisatie/bedrijf te gaan groeien.
--
pi_102422921
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Haha, nee serieus, het is wel een normale leeftijd. Plus jij hebt al een mbo diploma lees ik, dus je hebt al een voorsprong (ik ga er vanuit dat jouw vooropleiding aansluit op hbo rechten) dus misschien kan je het ook wel verkorten. Kan sowieso wel trouwens. En ik zat ook bij mensen van 25 in de klas.
Je zegt niks verkeerd. Dit is iets wat al een tijdje bij mij speelt.
pi_102422958
quote:
15s.gif Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Je zegt niks verkeerd. Dit is iets wat al een tijdje bij mij speelt.
Toch ben ik serieus. Het is echt niet te oud.
  maandag 26 september 2011 @ 23:49:11 #46
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_102422970
Jezus TS stel je niet zo aan. Fuck wat de maatschappij van je denkt en je opdringt qua verplichtingen. Ga lekker die opleiding doen.
pi_102423070
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef Ryon het volgende:

[..]

Duidelijk. Waar ben je dan wel op zoek naar? Welke achtergrond heb je? Wat zijn je ambities (behalve dan ''een goede baan'' want dat zegt helemaal niets).

Je bent 22 jaar. Hebt waarschijnlijk al redelijk wat stage/werkervaring. Dan zou je toch een beeld moeten hebben van wat je kan, wilt en nodig hebt. Dan is het ook geen probleem meer om verder te studeren of er voor te kiezen binnen een organisatie/bedrijf te gaan groeien.
Heb een achtergrond van een buitenlandse afkomst. Eerstgeborene kind van mijn ouders in Nederland. Mijn ouders die niets wisten van school en mij ook niet konden helpen. Heb gezeten op een school voor ZMLK (zeer moeilijk lerende kinderen) en ben later naar het basisberoepsgerichte leerweg gegaan op het VMBO. Maar destijds wist ik niet eens wat school was. Pas toen ik 16 was begon mij duidelijk te worden dat school belangrijk is. Dat het je toekomst is. Ben op het MBO begonnen op niveau 2, 3 en toen uiteindelijk 4 gedaan. Dit heeft mij 4,5 jaar gekost. Allemaal omdat ik een hele slechte startpositie had.

Mijn jongere zusjes zijn wel door mijn ouders geholpen. Deze doen een Universitaire studie en een HBO opleiding.

Vroeger kon ik volgens de leraren moeilijk leren en op het MBO was ik een van de beste van de school. Hoe geloofwaardig.

Ik weet dat ik veel kan. Mijn zwakke punt ligt op het gebied van wiskunde. Op dit gebied heb ik geen behoorlijke les gehad. Vandaar dat al meer dan de helft van de studies afvalt.

Werk op het moment op de administratie van een onderneming. Ben niet gelukkig omdat ik onder mijn kunnen werk. Maar probeer dit te verbergen. Kom ook als een brok ellende thuis aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Serieuzeonderwerpen op 27-09-2011 00:01:28 ]
pi_102423156
En nu pluk ik de wrange vruchten ervan. ZMLK patiënt die zit met zijn leeftijd.
pi_102423161
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:49 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Mooi. Dat stemt mij iets vrolijker. En HBO rechten wat kun je daar zoal mee?
Zal het je dan nog sterker vertellen, bij ons zit er een in de klas die 26 is. ( ben zelf 21 )
pi_102423194
quote:
19s.gif Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Zal het je dan nog sterker vertellen, bij ons zit er een in de klas die 26 is. ( ben zelf 21 )
WOW!!! SUPER OUD!!((!!!&&!(%^&*(

TS, gewoon inschrijven :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')