Avans Hogeschool te Tilburg.quote:Op maandag 26 september 2011 23:10 schreef detandenfee het volgende:
welke school ben je van plan het te gaan doen ?
4,5 jaar op het MBO gezeten. Wat heel makkelijk ging. Bijna niks gedaan.quote:Op maandag 26 september 2011 23:25 schreef Ryon het volgende:
Wat heb je de afgelopen jaren gedaan dan?
*duw*. Nou, hop, gaan.quote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Toch knaagt het. Heel erg zelfs. 22 jaar en pas op je 26ste klaar. Als ik er eenmaal aan begin dan ga ik heel serieus aan de slag. Maar ik heb iemand nodig die mij die duwtje geeft.
Ja, was het maar zo makkelijk. Voor mij niet. Het zit er gewoon ingestopt dat ik een latertje ben. Dat vind ik echt van mijzelf.quote:
Ja, misschien moet ik dat deeltijd studeren gaan overwegen. En dan 's avonds naar school gaan.quote:Op maandag 26 september 2011 23:36 schreef ezelbayraktar het volgende:
doe dan duaal studeren of avondschool en overdag fulltime werken?
Duaal studeren is meer stages lopen. Ik wil een goede baan later. Het hoeft geen topbaan te zijn. Maar die leeftijd. Ik heb mijn meeste tijd aan het MBO verloren.quote:Op maandag 26 september 2011 23:36 schreef ezelbayraktar het volgende:
doe dan duaal studeren of avondschool en overdag fulltime werken?
Bedankt. Stamp het er maar goed in.quote:Op maandag 26 september 2011 23:43 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben jonger en heb mijn hbo opleiding al afgerond.
Maar het is wel een normale leeftijd.
Nee, geen sociale opleidingen. Helemaal geen interesse in Maatschappelijke dienstverlening of Sociaal Juridische Dienstverlening.quote:Op maandag 26 september 2011 23:40 schreef Ryon het volgende:
Dan ga je nu al aan het werk. Met een mbo diploma heb je al een kwalificatie binnen. Als je met een bagger instelling een opleiding begint kom je niet ver.
Daarnaast moet je toch al enig idee hebben van wat je wilt? Dan weet je ook of hbo rechten je ding wordt, of dat je wellicht naar CE of MER moet kijken. Of SJD.
Haha, nee serieus, het is wel een normale leeftijd. Plus jij hebt al een mbo diploma lees ik, dus je hebt al een voorsprong (ik ga er vanuit dat jouw vooropleiding aansluit op hbo rechten) dus misschien kan je het ook wel verkorten. Kan sowieso wel trouwens. En ik zat ook bij mensen van 25 in de klas.quote:Op maandag 26 september 2011 23:44 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Bedankt. Stamp het er maar goed in.
Duidelijk. Waar ben je dan wel op zoek naar? Welke achtergrond heb je? Wat zijn je ambities (behalve dan ''een goede baan'' want dat zegt helemaal niets).quote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Nee, geen sociale opleidingen. Helemaal geen interesse in Maatschappelijke dienstverlening of Sociaal Juridische Dienstverlening.
Je zegt niks verkeerd. Dit is iets wat al een tijdje bij mij speelt.quote:Op maandag 26 september 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Haha, nee serieus, het is wel een normale leeftijd. Plus jij hebt al een mbo diploma lees ik, dus je hebt al een voorsprong (ik ga er vanuit dat jouw vooropleiding aansluit op hbo rechten) dus misschien kan je het ook wel verkorten. Kan sowieso wel trouwens. En ik zat ook bij mensen van 25 in de klas.
Toch ben ik serieus. Het is echt niet te oud.quote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Je zegt niks verkeerd. Dit is iets wat al een tijdje bij mij speelt.
Heb een achtergrond van een buitenlandse afkomst. Eerstgeborene kind van mijn ouders in Nederland. Mijn ouders die niets wisten van school en mij ook niet konden helpen. Heb gezeten op een school voor ZMLK (zeer moeilijk lerende kinderen) en ben later naar het basisberoepsgerichte leerweg gegaan op het VMBO. Maar destijds wist ik niet eens wat school was. Pas toen ik 16 was begon mij duidelijk te worden dat school belangrijk is. Dat het je toekomst is. Ben op het MBO begonnen op niveau 2, 3 en toen uiteindelijk 4 gedaan. Dit heeft mij 4,5 jaar gekost. Allemaal omdat ik een hele slechte startpositie had.quote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Duidelijk. Waar ben je dan wel op zoek naar? Welke achtergrond heb je? Wat zijn je ambities (behalve dan ''een goede baan'' want dat zegt helemaal niets).
Je bent 22 jaar. Hebt waarschijnlijk al redelijk wat stage/werkervaring. Dan zou je toch een beeld moeten hebben van wat je kan, wilt en nodig hebt. Dan is het ook geen probleem meer om verder te studeren of er voor te kiezen binnen een organisatie/bedrijf te gaan groeien.
Zal het je dan nog sterker vertellen, bij ons zit er een in de klas die 26 is. ( ben zelf 21 )quote:Op maandag 26 september 2011 22:49 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Mooi. Dat stemt mij iets vrolijker. En HBO rechten wat kun je daar zoal mee?
WOW!!! SUPER OUD!!((!!!&&!(%^&*(quote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zal het je dan nog sterker vertellen, bij ons zit er een in de klas die 26 is. ( ben zelf 21 )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |