Ja, ik weet dat ik niet de oudste zal zijn. Maar toch. Als ik tegen mensen vertel dat ik over een aantal maanden 22 word en nog met een studie moet beginnen. De meeste vinden dit best wel oud. En daarnaast weet ik niet goed wat ik ga doen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:38 schreef CindieY het volgende:
Om je gelijk maar te troosten: je gaat waarschijnlijk bij lange na niet de oudste in je klas zijn. Gewoon doen!
Schijt aan hebben. Jij wil studeren en wat zij daar van vinden is niet boeiend. Ter info: mijn vriend is 24 en dit jaar net met een hbo-studie begonnen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:41 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik niet de oudste zal zijn. Maar toch. Als ik tegen mensen vertel dat ik over een aantal maanden 22 word en nog met een studie moet beginnen. De meeste vinden dit best wel oud. En daarnaast weet ik niet goed wat ik ga doen.
Nou, heb hier en daar een beetje rondgevraagd. Ook op fok.nl een topic geopend. De meeste mensen adviseren uni. Helaas heb ik daar geen papieren voor. En waarschijnlijk zal ik daar ook op mijn tenen lopen. Daar heb ik geen zin in. Wil het gewoon op mijn niveau doen. Op het HBO dus.quote:Op maandag 26 september 2011 22:40 schreef Studente18 het volgende:
Hoe kom je erbij dat je met hbo rechten niet veel kan?
Ja, ik weet het. Maar toch zet het mij aan het denken.quote:Op maandag 26 september 2011 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schijt aan hebben. Jij wil studeren en wat zij daar van vinden is niet boeiend. Ter info: mijn vriend is 24 en dit jaar net met een hbo-studie begonnen.
Mooi. Dat stemt mij iets vrolijker. En HBO rechten wat kun je daar zoal mee?quote:Op maandag 26 september 2011 22:46 schreef DeLuna het volgende:
Vorig jaar begon er iemand bij mij in de klas die "al" 24 was. Geen probleem hoor, eigenlijk merkte je er niks van.
Haha. Hier moet ik toch om lachen. Het is niet grappig, maar toch. Nou, hierbij verklaar ikquote:Op maandag 26 september 2011 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
Er zitten mensen van achter in de 40 bij mij in de groep.
Er is niks raars aan hoor. Genoeg mensen die zichzelf omscholen om heel wat anders te doen, bijvoorbeeld als ze moeilijk aan werk komen in een sector.quote:Op maandag 26 september 2011 22:53 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Haha. Hier moet ik toch om lachen. Het is niet grappig, maar toch. Nou, hierbij verklaar ik
dat ik een middengeval ben qua leeftijd.
Maar ben van plan om nog maar 4 jaar een studie te gaan volgen. Dus vandaag mijn vraag: heb ik veel mogelijkheden met de studie HBO rechten.
Ja, tuurlijk. Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op maandag 26 september 2011 22:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er is niks raars aan hoor. Genoeg mensen die zichzelf omscholen om heel wat anders te doen, bijvoorbeeld als ze moeilijk aan werk komen in een sector.
Nee, ik wil in ieder geval wel 4 jaar een voltijdopleiding gaan volgen. Dan ben ik 26 jaar en dan wil ik echt wel aan het werk. Dat is mijn doel.quote:Op maandag 26 september 2011 22:56 schreef Ansu het volgende:
Rechtenopleiding zitten juist veel mensen die 'later' begonnen zijn. En dan is 'later' een jaar of 40Dus je bent idd bij lange na niet de oudste. Ook zijn er veel mensen die andere studies doen, alsnog niet weten wat ze willen, en dan HBO gaan doen. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt, als je het echt erg vindt kun je deeltijdonderwijs/groepen volgen (bij ons kun je daar gewoon bij gaan zitten), voel je je weer piepjong.
Ja, dat zal wel dat sommige jeugdigen een overhaaste beslissing nemen. Ik ben een paar jaar ouder dan deze jongelui en nog zit ik er mee te stoeien wat ik voor een studie ga doen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:57 schreef LazyDave het volgende:
22 is zeker niet te oud. Bij lange na niet hoor, maak je niet druk. De meeste 17-18-19 jarigen hebben vaak overhaast hun keuze gemaakt en doet maar wat, dat geldt overigens voor het grote gedeelte van de Nederlandse jeugd. Veel succes iig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |