hahah lekker gek voor altijd he je leeft maar 1 keerquote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef MASD het volgende:
Ja mar ben mun pit nog nie verloren. ;-)))
gr. Petra, Harry en de kids, poot van Loebas.
ja, lekker gek toch voor altijd jongquote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus je hebt tegen mij gelogen?
die zitten nog bij tante ellaquote:Op maandag 26 september 2011 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hey Tommyke waar zijn je broertjes en zusjes?
Potverdorie zeg maar dat ze naar huis moeten komenquote:
ja mama heb ze gebeldquote:Op maandag 26 september 2011 22:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Potverdorie zeg maar dat ze naar huis moeten komenDie gaan vanavond lekker op tijd naar bed
hoi lekker hoorquote:Op maandag 26 september 2011 22:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zo goedzo kind , hier wat spekjes:
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 26 september 2011 22:51 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik ben de moeder van TS, je gaat toch wel op tijd slapen vannacht he jongen?
Ok is goed, geen zakgeld deze week dan.quote:
ik ben zijn moeder, gemene kinderenjatter.quote:Op maandag 26 september 2011 22:51 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik ben de moeder van TS, je gaat toch wel op tijd slapen vannacht he jongen?
Nee ik, want ik geef hem veel snoepjes.quote:Op maandag 26 september 2011 22:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben zijn moeder, gemene kinderenjatter.
ik nog meer snoepjes. GRRRquote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee ik, want ik geef hem veel snoepjes.
Dna test?quote:Op maandag 26 september 2011 23:19 schreef Jmsls het volgende:
nu weet ik nog steeds niet wie mijn mama is
quote:Op maandag 26 september 2011 23:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik hou al van ts sinds die uit mijn kut vloog
Ok, dan kan ik met Angel-Joy trouwenquote:Op maandag 26 september 2011 23:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik betaal gwn als je echte moeder heb ik dat voor je over kind
Jep dan word Angel-joy mijn schoondochtertje.quote:Op maandag 26 september 2011 23:26 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ok, dan kan ik met Angel-Joy trouwen
awhhquote:Op maandag 26 september 2011 23:26 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ok, dan kan ik met Angel-Joy trouwen
dank u welquote:Op maandag 26 september 2011 23:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hey lieverdje, wat heeft Jmsls geluk met je zeg. je bent de ideaale schoondochter
Dankjewel meidquote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dank u wel
U bent ook een geweldige schoonmoeder
WZNTB WJNMKquote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dank u wel
U bent ook een geweldige schoonmoeder
Ik ga nu slapen zodat ik morgen ochtend nog ontbijt voor jullie kunnen maken, slaap lkkrquote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dankjewel meidWaardeer het zeer
ahw wat lief , slaap lekker meid!quote:Op maandag 26 september 2011 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen zodat ik morgen ochtend nog ontbijt voor jullie kunnen maken, slaap lkkr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |