Die van mij duurde maar twee uur of zo. En mijn volledige mond was verdoofd.quote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kan uren duren, en zit er in sinds half 8 dusja
dan had je geen sterktequote:Op maandag 26 september 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mij duurde maar twee uur of zo. En mijn volledige mond was verdoofd.
Een vriendin, beste vriendin zelfs.quote:Op maandag 26 september 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]een vriendinvriendin of vriendinvriendin?
En toch voelde ik er niks van toen ze mijn tanden er uit sneden met een scalpel.quote:
Nieteens een vriendin die anderequote:Op maandag 26 september 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een vriendin, beste vriendin zelfs.
Ahww.quote:Op maandag 26 september 2011 22:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar...
Ik heb een enorme behoefte aan een knuffel.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dalando was eerst, het wordt muntthee
NU MOET IK ERGENS IN EEN HOEKJE GAAN HUILENquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 22:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
NU MOET IK ERGENS IN EEN HOEKJE GAAN HUILEN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:
Dankje.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 22:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]is bij de lidl te koop dik lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
dat dacht ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 22:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Maar jij had toch al met BBQSausage?
Ik kom doorgaans alleen in de AH.quote:Op maandag 26 september 2011 22:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
is bij de lidl te koop dik lekker
quote:Op maandag 26 september 2011 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kom doorgaans alleen in de AH.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kom doorgaans alleen in de AH.

Je begrijpt niet dat ik trollquote:Op maandag 26 september 2011 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Ik ga gewoon met mijn beste vriendin de stad in en daarna eten, wat is daar nou zo raar aan?
COBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANquote:Op maandag 26 september 2011 22:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dat dacht ik ookmaar hij wil geen foto laten zien.
En nu zei tsjobie dat ik met botertje heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |