Jij altijd. Arm in arm huppelend naar de schoenenzaak.quote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welterusten.
[..]
Meiden, mag ik ook mee?
Ik vergeef je per directquote:Op maandag 26 september 2011 22:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ja erg he. Ik moest huilen toen pz me erop wees.
Patjeeeeeeeeeenquote:
Ik moet nog nieuwe schoenen kopen. Waarschijnlijk woensdag even met een vriendin de stad in, maar ik ga niet huppelen hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 22:05 schreef coban het volgende:
[..]
Jij altijd. Arm in arm huppelend naar de schoenenzaak.
Ik doe niet aan boos zijnquote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef coban het volgende:
[..]
Gelukkigmijn hart zou een boze aight niet aankunnen
verdovingquote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
wat heb je er in gestopt ?
Oehoehoeh rezzie heeft een dinnetjeeeeequote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe schoenen kopen. Waarschijnlijk woensdag even met een vriendin de stad in, maar ik ga niet huppelen hoor.
Nicequote:Op maandag 26 september 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
1,6MB/sHeb hem waarschijnlijk in 3 uur binnen.
Nog steeds? Mijn verdoving duurde niet zo lang.quote:
heb je die binnenkant van zo'n perfoma rubbertje gelikt?quote:
Waarschijnlijk wel ja, hoezo.quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Oehoehoeh rezzie heeft een dinnetjeeeee
Tandartsquote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
heb je die binnenkant van zo'n perfoma rubbertje gelikt?
Kan uren duren, en zit er in sinds half 8 dusjaquote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog steeds? Mijn verdoving duurde niet zo lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |