Inderdaad. Superarrogant.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:36 schreef alors het volgende:
die blik van Tamara gaat me steeds meer vervelen...
Ze heeft maar 1 uitdrukking...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:36 schreef alors het volgende:
die blik van Tamara gaat me steeds meer vervelen...
Wordt haar een beetje beuquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef mootie het volgende:
Wat is er eigenlijk met de ogen van Nancy?
Nancy vind ik anders ook 10x niks. Ik snap dat ze zich aan haar ergeren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Deze serie laat trouwens wel goed zien waarom groepen meisjes zo naar zijn. Hoe ze tegen nancy doen
Mieke zit er samen met Mandy nog in als iemand die nog enigszins likeable is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef alors het volgende:
wat mensen met Roxanne hebben, heb ik met Mieke. Roxanne vind ik wel een bijzonder gezicht hebben, ze is alleen wel een grijs muisje...
Second thatquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:43 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mieke zit er samen met Mandy nog in als iemand die nog enigszins likeable is.
Ze heeft ook niet echt een mooi gebit.quote:
Vergeleken met de rest vind ik haar eigenlijk wel oke.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nancy vind ik anders ook 10x niks. Ik snap dat ze zich aan haar ergeren.
Maar dan hoeven ze zich natuurlijk nog steeds niet zo bitcherig tegenover haar te gedragen.
Ik zie dat niet als manquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
De huid van Mieke is te slecht om echt topmodel te worden.
Dat gebit is echt een ramp!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet echt een mooi gebit.
Modellen horen toch helemaal geen bh onder zo'n jurk aan te hebben?
Ik ook. Ze is een beetje de underdog. Ze moet alleen een dikkere huid kwekenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest vind ik haar eigenlijk wel oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |