Nee, daar heb je dus ook niks aan, want dat diploma (certificaat) heb ik dus ook.quote:Op maandag 26 september 2011 23:18 schreef reeybehn het volgende:
[..]
Ik doe dan geen tweetalig. T is international. Krijg als t goed gaat m'n IB DP diploma. Daar heb je in principe wel wat aan..
wij zijn tenminstens ontopicquote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als jij je er beter door gaat voelen mag je van mij denken dat ik een vakkenvuller ben schat.
me can write beautiful inglish too and i havent did do tvwoquote:Op maandag 26 september 2011 23:00 schreef Sh0t het volgende:
[..]Zo'n opleiding heb ik ook gedaan, TVWO en ik kan je zeggen, wat een kutopleiding. Aan het einde van je studie heb je er geen ruk aan. Je kunt prachtig Engels schrijven e.d. maar het blijft een pauperopleiding.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:37 schreef reeybehn het volgende:
Zit je in 4 vwo+, ben je in theorie elke dag zo'n 4 uur+ met hw bezig.
Of niet stampen en keihard met die spiekbriefjes rollen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:24 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Bovenbouw is lachen man. Nooit huiswerk maken en dan vier toetsweken een dag van tevoren stampen
Ik geef toe vanochtend schrok ik wel toen er een busje met 'Ferry' op de zijkant voor mijn huis stopte.quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik heb je ip en je adress alles vrind morgn sta ik voor je duer met ferry en de jonges
gr gr
alle criteriumquote:Op maandag 26 september 2011 20:42 schreef reeybehn het volgende:
jullie zijn alle meer dan welkom mij met mijn volledig engelstalige opleiding te helpen, ik ben ook bereid alle criterium naar jullie op te sturen
je mag van mij pas grappen maken als je zelf int. IB doet/hebt gedaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
alle criterium(en dat op 4VWO-niveau
)
Wat een trieste reactiequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:03 schreef reeybehn het volgende:
[..]
je mag van mij pas grappen maken als je zelf int. IB doet/hebt gedaan
en ga jij je honger maar stillenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Wat een trieste reactieGeeft dan gewoon toe, dat je nog steeds niet ziet wat je fout hebt gedaan ..... gozer
(en ga eerst maar eens die VWO-opleiding afronden, voorlopig heb je nog niets).
Heb je echt niet door dat je reacties van een ongekend laag niveau zijn? Je reageert in ieder geval wel naar je leeftijdquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef reeybehn het volgende:
[..]
en ga jij je honger maar stillen
okeuquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:07 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Heb je echt niet door dat je reacties van een ongekend laag niveau zijn? Je reageert in ieder geval wel naar je leeftijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |