Ik zal het anders formuleren voor je: ik ben nog nooit blijven zitten en ik heb 6 jaar over mijn gymnasiumdiploma gedaan zonder huiswerk te maken en 4 uur thuis te leren. Zo bijzonder is dat trouwens helemaal niet, je moet gewoon op niveau zijn geplaatst. Als je er 4 uur over doet om huiswerk te maken thuis of om te leren dan ben je gewoon te hoog geplaatstquote:Op maandag 26 september 2011 21:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
wel als je 2 keer blijft zitten
ik heb je ip en je adress alles vrind morgn sta ik voor je duer met ferry en de jongesquote:
Jij bent een held.quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik heb je ip en je adress alles vrind morgn sta ik voor je duer met ferry en de jonges
gr gr
losertquote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik heb je ip en je adress alles vrind morgn sta ik voor je duer met ferry en de jonges
gr gr
Een -t achter je zelfstandige naamwoorden plaatsen.quote:
bewuste faal spelling niet snappenquote:Op maandag 26 september 2011 21:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een -t achter je zelfstandige naamwoorden plaatsen.
Ga terug naar Dumpert.
Hij snapte het welquote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef reeybehn het volgende:
[..]
bewuste faal spelling niet snappen
Jawel, daarom verwees ik je naar Dumpert.quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef reeybehn het volgende:
[..]
bewuste faal spelling niet snappen
Nee, omdat het kon.quote:Op maandag 26 september 2011 21:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
Dit omdat iemand z'n huiswerk niet gaat maken
alstu:quote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef reeybehn het volgende:
iemand mag van mij best research doen over theatre of the oppressed voor me. incl alle bronnen volgend de MLA vermeld, en de research a 1000 woorden
mooi begin, dankuquote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
alstu:
http://tinyurl.com/3uubc89
Opschepper!quote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef reeybehn het volgende:
van school gekregen![]()
vraag: hoe quote je mensen?
sta open voor tips!quote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef FreakyStyley het volgende:
Ik wist meteen dat je nieuw was hier. Gewoon de manier waarop je je topic schrijftWil je een baas worden hier zul je het anders aan moeten pakken.
Trouwens: 4 uur huiswerk maken
Schrijf als een goeie mop:quote:
Dit moet je dus niet vragen als je een eckte baas wilt worden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |