Bevalt me erg goed! Ook best chill, want ik heb nauwelijks huiswerk.quote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja chill! Hoe gaat journalistiek af?
Derek and the Dominos?quote:
Wat? Mijn ouders?quote:Op maandag 26 september 2011 20:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wat vinden je ouder nou eigenlijk van Jan?
Mwah, ik luister de Eric Clapton versie.quote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bevalt me erg goed! Ook best chill, want ik heb nauwelijks huiswerk.
[..]
Derek and the Dominos?
Whehe, als ik m'n haren aan de lange kant heb en door wind gefietsd heb, zien ze er precies hetzelfde uit als coupe van Janquote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh haha
Hier nog een dan:
[ afbeelding ]
Zoals het hoort ja.quote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan draagt zn overhemd in zn broek met riem eroverheen jeetjejeetje.
Nicenicequote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Whehe, als ik m'n haren aan de lange kant heb en door wind gefietsd heb, zien ze er precies hetzelfde uit als coupe van Jan.
IK ZEG TOCH NIET DAT HET LELIJK IS!!!quote:
Derek en Dominos versie is beter want Goodfellas.quote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik luister de Eric Clapton versie.
Wat?quote:Op maandag 26 september 2011 20:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja, maar kon er geen s maar achter editten :l
Nee, want Eric Clapton.quote:Op maandag 26 september 2011 20:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Derek en Dominos versie is beter want Goodfellas.
Nee, noch ik.quote:Op maandag 26 september 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH NIET DAT HET LELIJK IS!!!
Vind ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef Kutstudent het volgende:
Piraat moet z'n haren weer kort knippen en stoppelbaard, dat stond hem veel beter.
Come at me.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef Kutstudent het volgende:
Piraat moet z'n haren weer kort knippen en stoppelbaard, dat stond hem veel beter.
JE DEED METEEN ZO BOOS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |