abonnement Unibet Coolblue
pi_102942406
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:21 schreef MCH het volgende:

[..]

Sorry na zo'n grote mond mocht een klein steekje wel hoor.
Ach, zal ook wel verdiend hebben :P

Ik zit gewoon qua muziek vast in verleden, van Oasis, Beatles en Rolling Stones, bands als Arctic Monkeys en The Verve, Sterephonics en Foo Fighters.

Gewoon mijn style, ik kan het niet helpen dat het ''na mijn tijd'' was. Vind ze nog steeds geweldig.

Bedenk hoe geweldig ik het vind om The Chief eens eindelijk in het echt te zien _O_
Hij zei wel dat men voor de muziek moest komen en dat er niets te zien was, maar groot deel voor mij is toch hem zien.

En dan later eens Beady Eye met Liam :P
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_102942538
Niks mis mee. Die heldenverering vind ik ook prachtig om te zien. Net zoals bij bijvoorbeeld Morrissey, Tim Burgess, Brett Anderson, Bobby Gillespie of Jarvis Cocker.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:22:04 #78
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102944119
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:24 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Ach, zal ook wel verdiend hebben :P

Ik zit gewoon qua muziek vast in verleden, van Oasis, Beatles en Rolling Stones, bands als Arctic Monkeys en The Verve, Sterephonics en Foo Fighters.

Gewoon mijn style, ik kan het niet helpen dat het ''na mijn tijd'' was. Vind ze nog steeds geweldig.

Bedenk hoe geweldig ik het vind om The Chief eens eindelijk in het echt te zien _O_
Hij zei wel dat men voor de muziek moest komen en dat er niets te zien was, maar groot deel voor mij is toch hem zien.

En dan later eens Beady Eye met Liam :P
Arctic Monkeys een band uit het verleden :D ? Lolz.
2000 light years from home
pi_102947330
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:22 schreef Merkie het volgende:

[..]

Arctic Monkeys een band uit het verleden :D ? Lolz.
Achja, als je in '95 geboren bent...
Amen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:14:16 #80
139330 TNA
For the stars that shine
pi_102953233
Inmiddels een paar keer geluisterd, zeer muzikaal album O+ Everybody's On The Run en Record Machine kan ik akoestisch ook erg waarderen, misschien wel meer dan in de huidige productie, maar dat komt tijdens de optredens vanzelf goed. Favoriete nummer blijft absoluut The Death Of You And Me, maar daar ben ik zo gek op dat dat haast niet anders kon. Ook AKA... What a Life! ben ik erg gaan waarderen.

Verder wat mij betreft geen enkele misser op het album, stuk voor stuk prachtig gezongen muzikale nummers _O_
pi_102958111
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:22 schreef Merkie het volgende:

[..]

Arctic Monkeys een band uit het verleden :D ? Lolz.
Nee, ik doelde met Beatles en Stones op de oudere, en noemde die bijv. Arctic Monkeys om meer het genre aan te geven :P

En soberzo, voor die jeugd van tegenwoordig met alleen meer Rihanna en Lil' Wayne shit is alles van 2010 al stokoud :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_102958354
Sommige nummers zijn heel erg Kinks-y, "(Stranded On) The Wrong Beach" en "Soldier Boys And Jesus Freaks" bijvoorbeeld. Ik hou er wel van.
pi_102958493
Ga je nu ook heel Europa door, Noel achterna, Aisu? :+
pi_102958607
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:23 schreef =HellFire= het volgende:
Ga je nu ook heel Europa door, Noel achterna, Aisu? :+
Hahaha, als je ziet op welke data zijn optredens in Londen zijn, en weet welke band dat weekend ook in die stad speelt, zal je wel moeten lachen :P.
pi_102959204
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:26 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Hahaha, als je ziet op welke data zijn optredens in Londen zijn, en weet welke band dat weekend ook in die stad speelt, zal je wel moeten lachen :P.
Ha! Point taken. Ach ja, je bent in ieder geval in de buurt. :+
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:52:11 #86
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_102988044
_O_ everybody is on the run _O_
wat een bazennummer is dat geworden zeg :o :o
de rest van de nieuwe nummers heb ik nog niet gehoord (ik probeer braaf op de LP te wachten :D )

trouwens kennen jullie deze nog, is van het bandje Oasis
http://soundcloud.com/robertslayfield/oasis-rare

de master opnamens van Defintely Maybe zijn in handen van de verzamelaars, nu alleen nog wachten op de complete leak :') _O_
pi_102990586
En met de volledige versie van "A Simple Game of Genius" wordt wederom de traditie van B-kanten die beter zijn dan het uiteindelijke album-materiaal voortgezet.
pi_102990763
Zolang hij ze maar live speelt... :)

Edit: deze track had op de plaat GEMOETEN. :(.

[ Bericht 36% gewijzigd door =HellFire= op 12-10-2011 11:11:21 ]
pi_102990914
Overigens, slechtste Noel Gallagher nummer ooit is denk ik toch wel The Good Rebel. Wat een gedrocht, en dat als b-kant voor je eerste single. :P Gelukkig is de rest zoveel malen beter.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:22:52 #90
139330 TNA
For the stars that shine
pi_102997008
Ik denk dat ik Soldier Boys and Jesus Freaks het minste nummer vind, hoewel ik de trompet (?) erg tof vind. Toch even een kritische noot O-)

En verder ben ik zeer benieuwd naar welke Oasis-nummers hij gaat spelen, ik ging eerst uit van eerdere akoestische sets, maar na zijn recente akoestische uitvoering van Supersonic weet ik het niet meer.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:51:32 #91
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103006851
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:08 schreef =HellFire= het volgende:
Overigens, slechtste Noel Gallagher nummer ooit is denk ik toch wel The Good Rebel. Wat een gedrocht, en dat als b-kant voor je eerste single. :P Gelukkig is de rest zoveel malen beter.
Echt verschrikkelijk ja, heb hem nog nooit langer dan 10 seconden geluisterd.
2000 light years from home
pi_103006884
Vind dat wel een aardig nummer, maar het was meer iets voor Liam geweest.
Amen.
pi_103010568
Blijf het een mega album vinden _O_


Noel komt begin 2012 met psydelische plaat?

Zo hoorde mijn broer het op de radio vandaag op 3fm .. :P

[ Bericht 45% gewijzigd door SjaakVilleneuve op 12-10-2011 20:19:36 ]
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_103012312
Was allang bekend. :P Dezelfde gasten (Andr... A nog iets, vergeet de naam altijd) die ook de remix van Falling Down gedaan hebben.
pi_103015798
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
Was allang bekend. :P Dezelfde gasten (Andr... A nog iets, vergeet de naam altijd) die ook de remix van Falling Down gedaan hebben.
Amorphous Androgynous

Was inderdaad al tijd bekend, al sinds eerste persconferentie dacht ik :P

http://www.nme.com/news/noel-gallagher/57827
quote:
"The second album's not going to come out until as I understand it next summer anyway and I stress again that it's far out. I dont really want to put the kids through it at the moment."
:7
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_103017640
^O^
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:55:07 #97
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_103020520
Noel gaat een exclusief optreden geven bij Giel waarvoor binnenkort kaarten te winnen zijn :Y :Y

trouwens, niet zo vreemd dat het concert in de Melkweg binnen 1 minuut was uitverkocht want volgens mij heeft 3FM de helft opgekocht... om de 2 uur is er een prijsvraag voor 2 tickets, al een week lang 8)7
pi_103020843
Ik moet je wederom vragen...

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:14 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Is dat een aanname? Ik denk namelijk dat je best eens gelijk kan gaan krijgen.
;)

Hij gooit wel alle trossen los wat betreft promotie hè. Oasis was daar ook nooit vies van - en waarom zouden ze - en kwamen ook opdraven bij de sufste spelletjes op televisie, maar Noel Gallagher playbackend in een Italiaanse talkshow ging me wel heel erg ver.

pi_103020952
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:02 schreef Aisumasen het volgende:
Ik moet je wederom vragen...

[..]

;)

Hij gooit wel alle trossen los wat betreft promotie hè. Oasis was daar ook nooit vies van - en waarom zouden ze - en kwamen ook opdraven bij de sufste spelletjes op televisie, maar Noel Gallagher playbackend in Italiaanse talkshow ging me wel heel erg ver.

Toen ze vroeger werden geforceerd om te playbacken haalden ze tenminste nog hilarische acties uit;


:D

Maar nu heeft Noel niemand meer om mee te wisselen ;(
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_103022218
Ik heb Oasis ook een keer playbackend in een studio op Hilversum gezien, dat was toen voor het programma van Robert Jensen. Met een wazige Liam die heel erg geïntrigeerd was door een stel spotlights. Ze deden I'm Outta Time ergens om 11 uur in de ochtend, een dag na een optreden in Amsterdam. Durft de opnameleider ook nog te vragen of ze misschien nog een tweede take wilden doen. Whehehe, nou dat ging mooi niet door. Alle bandleden waren snel weg behalve Liam die nog even als een monkey stoer bleef staan voor het publiek. Dat was de enige keer dat ik Liam echt van dichtbij heb gezien (halve meter ofzo). Heb hem niet hysterisch aangeraakt, daar ben ik net iets te nuchter voor. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')