Jawel hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:15 schreef =HellFire= het volgende:
Zit nu naar die live show te kijken van de Beeb... Noel vindt het toch maar niets he, dat publiek zo dichtbij.
Sterker nog: volgens mij vindt-ie het vet kut. Die's gewoon eerder gestopt. Eindigen met Wrong Beach is echt niet zoals 't hoort.
Dacht aan een Little by Little ofzo. Of eindigen met Don't Look Back In Anger. Either way, hij leek er niet veel plezier aan te beleven, vond ik!quote:
Hij deed Don't Look Back In Anger als einde van de reguliere set, en toen nog een encore met Broken Arrow, Half The World Away en de laatste ben ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dacht aan een Little by Little ofzo. Of eindigen met Don't Look Back In Anger. Either way, hij leek er niet veel plezier aan te beleven, vond ik!
Oja. True true. Ach ja, ik tunede ook later in.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij deed Don't Look Back In Anger als einde van de reguliere set, en toen nog een encore met Broken Arrow, Half The World Away en de laatste ben ik alweer vergeten.
Wat een lekker nummer!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:41 schreef SjaakVilleneuve het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Noel Gallagher's H.F.B. - Freaky Teeth - Live BBC Radio 2 [03/11/2011]
Noel moet gewoon de " Bond 23 : Skyfall theme song" krijgen ...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:41 schreef SjaakVilleneuve het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Noel Gallagher's H.F.B. - Freaky Teeth - Live BBC Radio 2 [03/11/2011]
Noel moet gewoon de " Bond 23 : Skyfall theme song" krijgen ...
Uitstekend optreden, één van de betere tot nu toe. Hij lijkt zich wat meer op zijn gemak te voelen. Overigens vind ik dat hij de Oasis-nummers nog steeds met veel meer vertrouwen zingt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:34 schreef Elusive het volgende:
Noel was bij Letterman gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Noel Gallagher's High Flying Birds - If I Had A Gun...David Letterman 11-10-11
GODquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:34 schreef Elusive het volgende:
Noel was bij Letterman gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Noel Gallagher's High Flying Birds - If I Had A Gun...David Letterman 11-10-11
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:03 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
http://www.nme.com/news/noel-gallagher/60488
Alsof deze mensen iets beters kunnen schrijven dan The Chiefquote:Earlier this month, the producers of Skyfall denied that Adele had been confirmed to sing the theme tune for the film. It was also claimed that Michael Buble was in the running to perform the song.
Kun je niet in je eentje gaan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef Spelvout het volgende:
Ziet er naar uit dat ik mijn kaarten moet verkopenNiemand waarvan ik weet dat ze de muziek waarden, kan.
Hoe graag ik ook wil gaan, ik zoek het niet om in m'n eentje te gaan..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop