Jawel hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:15 schreef =HellFire= het volgende:
Zit nu naar die live show te kijken van de Beeb... Noel vindt het toch maar niets he, dat publiek zo dichtbij.
Sterker nog: volgens mij vindt-ie het vet kut. Die's gewoon eerder gestopt. Eindigen met Wrong Beach is echt niet zoals 't hoort.
Dacht aan een Little by Little ofzo. Of eindigen met Don't Look Back In Anger. Either way, hij leek er niet veel plezier aan te beleven, vond ik!quote:
Hij deed Don't Look Back In Anger als einde van de reguliere set, en toen nog een encore met Broken Arrow, Half The World Away en de laatste ben ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dacht aan een Little by Little ofzo. Of eindigen met Don't Look Back In Anger. Either way, hij leek er niet veel plezier aan te beleven, vond ik!
Oja. True true. Ach ja, ik tunede ook later in.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij deed Don't Look Back In Anger als einde van de reguliere set, en toen nog een encore met Broken Arrow, Half The World Away en de laatste ben ik alweer vergeten.
Wat een lekker nummer!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:41 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Noel moet gewoon de " Bond 23 : Skyfall theme song" krijgen ...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:41 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Noel moet gewoon de " Bond 23 : Skyfall theme song" krijgen ...
Uitstekend optreden, één van de betere tot nu toe. Hij lijkt zich wat meer op zijn gemak te voelen. Overigens vind ik dat hij de Oasis-nummers nog steeds met veel meer vertrouwen zingt.quote:
GODquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:03 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
http://www.nme.com/news/noel-gallagher/60488
Alsof deze mensen iets beters kunnen schrijven dan The Chiefquote:Earlier this month, the producers of Skyfall denied that Adele had been confirmed to sing the theme tune for the film. It was also claimed that Michael Buble was in the running to perform the song.
Kun je niet in je eentje gaan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef Spelvout het volgende:
Ziet er naar uit dat ik mijn kaarten moet verkopenNiemand waarvan ik weet dat ze de muziek waarden, kan.
Hoe graag ik ook wil gaan, ik zoek het niet om in m'n eentje te gaan..quote:
Als je je kaartje kwijt wilt (tegen een redelijke prijsquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:41 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook wil gaan, ik zoek het niet om in m'n eentje te gaan..
Daarbij komt ook nog eens dat ik 1.5 uur heen en terug moet reizen.
Breng die jongen nou niet op andere gedachtenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:02 schreef Aisumasen het volgende:
Kom op, zeg. Je wilt zo'n show toch niet aan je voorbij laten gaan omdat je alleen moet reizen. Het is inderdaad niet bepaald een leuk avondje uit zonder gezelschap, maar je overleeft echt wel voor een keer, en tijdens het concert merk je daar toch niets van.
behalve dat Giel het 3 weken geleden een paar keer heeft gemeld heb ik er voor de rest nog niks over gehoordquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:35 schreef buishuis het volgende:
[..]![]()
![]()
Is er al wat bekend over wanneer Noel bij 3fm?
Life Forever?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Elusive het volgende:
www.top2000.nl kan je weer stemmen, helaas alleen op Wonderwall & DLBIA maar je kan ook nog een vrije keuze opgeven, ik ben voor The Masterplan & Life Forever gegaan, misschien kunnen we die met z'n allen in de lijst krijgen
quote:Noel Gallagher performing (Stranded On) The Wrong Beach, live in Sydney, Australia. ;-)))))))
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Overigens, Noel is nu ook covers aan het uploaden op Youtube;
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Life Forever?
[quote]
Een unreleased liedje van Noel?
Link maar eens, die wil ik graag horen
daar was ik ook...3 avondenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef MCH het volgende:
Ik stond op mijn zestiende alleen met tienduizenden te hossen in Finsbury Park.
Ik heb (net als bij Miles) college tot 19.15, dus 19.45 in de stad, dan hangt het van voorprogramma af of ik nog een borrel doequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef =HellFire= het volgende:
Lijkt me wel dat we vooraf een leuke borrel doen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |