quote:Op woensdag 28 september 2011 10:59 schreef 78rt21 het volgende:
Ik hoor liever de echte Beatles inplaats van deze fake Paul McCartney. God mijn reet, John Lennon: dat was pas een echte
//0-0\\ //-_-\\
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:17 schreef 78rt21 het volgende:
Oké, ik zal het wat eenvoudiger formuleren in fok stijl:
mensen die Oasis goed vinden
Te doorzichtig.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:17 schreef 78rt21 het volgende:
Ik zal het ook eens voor jou eenvoudiger formuleren, maar dan in Oasis stijl ..quote:Op woensdag 28 september 2011 13:17 schreef 78rt21 het volgende:
dat dus F*cking W*nkerquote:Op woensdag 28 september 2011 16:26 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ik zal het ook eens voor jou eenvoudiger formuleren, maar dan in Oasis stijl ..
Now F*ck Off Knobhead!
Je wil niet dat hij DLBIA speelt?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:40 schreef Aisumasen het volgende:
Ik hoop echt dat hij het interessant kan blijven houden op het podium. Niet dat hij een Oasis greatest hits-show doet met 8 nieuwe nummers, want dan is het officieel een oldies act geworden. Heb er van genoten in de Royal Albert Hall anderhalf jaar terug, maar hij brengt niet voor niets nieuw materiaal uit nu. Hij zou 4 ŕ 5 liedjes spelen, maar zit in de repetities nu al op 7 of 8 klassiekers in de set, zegt hij zelf. (http://entertainment.stv.(...)-oasis-in-solo-sets/)
Vind het overigens absoluut geen probleem dat hij oude liedjes van hem speelt, ik zou het eerder onnodig star vinden als hij dat niet zou doen. Maar ik hoop dat hij in ieder geval de eerste tour de "Don't Look Back In Anger" en "Wonderwall"-clichés weet te vermijden.
Ik hoop op Kasabian ,quote:Op woensdag 28 september 2011 18:00 schreef buishuis het volgende:
Al iets bekend van een eventueel voorprogramma?
Eensquote:Op woensdag 28 september 2011 18:42 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Je wil niet dat hij DLBIA speelt?Ik júist wel. Wat een geniaal nummer is dat live
JA. Die!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:55 schreef TNA het volgende:
[..]
EensMisschien nummers uit zijn eerdere solosets met Gem, maar hij speelde laatst natuurlijk wel Supersonic akoestisch, dus wie weet verrast hij ons
Ik hoop dat hij deze speelt:
Is dat een aanname? Ik denk namelijk dat je best eens gelijk kan gaan krijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Elusive het volgende:
hij komt sowieso binnenkort bij giel @ 3FM![]()
en waarschijnlijk in de avond bij DWDD![]()
Wanneer is binnenkort?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Elusive het volgende:
hij komt sowieso binnenkort bij giel @ 3FM![]()
en waarschijnlijk in de avond bij DWDD![]()
oeh, hij is echt fijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:14 schreef IAmKloot het volgende:
weer een nieuwe wending in het high flying birds verhaal
quote:
quote:Russell's going to be gutted when he finds out he was secretly filmed.
BillionBalconies94 54 minutes ago 19
Prachtige video's zitten er bij de nummers, AKA... What A Life! klinkt met deze beelden erbij echt goedquote:
Bij de video van Noel Gallagher's High Flying Birds - Let The Lord Shine A Light On Mequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Van mij mag onze "lieve Heer" deze versie ook spelen ..
quote:5allycinnam0n
Stop Comparing Noel To God! I Mean, He’s Good, But Nothing’s Like Noel!
Zijn stem blijft beter en beter wordenquote:
quote:
Je kunt hier meedoen aan een prijsvraag: http://www.3fm.nl/actie/267/3FM-Presents%3A-Noel-Gallagherquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:51 schreef Felixa het volgende:
Ik hoorde net op 3FM dat je daar deze week kaarten kunt winnen voor het concert in de Melkweg.
Dus da's misschien nog een kans voor de mensen die nog geen kaarten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |