Jawel, ADHD Rock&Roll Jaap met zijn gerookte komkommerquote:Op maandag 26 september 2011 19:11 schreef wonderer het volgende:
Dat vermoeden had ik al. 't Niveau is sowieso niet erg hoog, er springt nog steeds niet echt iemand uit...
quote:Op maandag 26 september 2011 19:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat zei ik eerder ook al![]()
volgens mij houdt ze ook van veul saus
Eerst was het nog 'siepelsjemmen'?quote:Op maandag 26 september 2011 19:13 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga nog snel effen een tosti in het ijzertje duwen
ik ga zo even opletten, ik ben ook dol op gifjesquote:Op maandag 26 september 2011 19:12 schreef franklop het volgende:
dat gezicht van Juul bij de toeter
daar wil ik een gifje van
Die kwam ik laatst nog tegen in de wachtkamer bij Dr. Oetkerquote:Op maandag 26 september 2011 19:17 schreef franklop het volgende:
Lasagne is klaar!
Naar recept van mijn goede vriend Bert Olli
Oetker hè, niet Utker. Die Duitsers kunnen me wat, het is gewoon met een lange oe.quote:Op maandag 26 september 2011 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst nog tegen in de wachtkamer bij Dr. Oetker
quote:Op maandag 26 september 2011 19:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eerst was het nog 'siepelsjemmen'?
Dit dus. Opeens die u klank invoerenquote:Op maandag 26 september 2011 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oetker hè, niet Utker. Die Duitsers kunnen me wat, het is gewoon met een lange oe.
alles geserveerd in een container of een westlandse kasquote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe ziet zuid hollands eruit dan?
bleek, pukkels en melkhondenboerenhaarquote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe ziet zuid hollands eruit dan?
Typisch zuid hollandsquote:
Met een groen hartquote:Op maandag 26 september 2011 19:24 schreef Burner82 het volgende:
Het uitgebreide zuid-hollandse poldermodel toegepast?
Hele bord drooggelegd?quote:Op maandag 26 september 2011 19:24 schreef Burner82 het volgende:
Het uitgebreide zuid-hollandse poldermodel toegepast?
En ze hadden zulke hoge verwachtingenquote:Op maandag 26 september 2011 19:25 schreef Ceetje.. het volgende:
Kraan maakt zich nu al zorgen. Ben benieuwd wat dit weer gaat worden![]()
Triest
Ik vind dat ze nogal met dure woorden probeert te sprekenquote:Op maandag 26 september 2011 19:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Is die lerares kleuterjuf ofzo, ze rijmt zoveel....
quote:Op maandag 26 september 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
TEN EERSTE ISSET ALBERTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ze juft dan ook in het latijnquote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nogal met dure woorden probeert te spreken
Lerares op VWO he.. dan krijg je datquote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nogal met dure woorden probeert te spreken
sum-es-est-sumus-estis-sunt!quote:Op maandag 26 september 2011 19:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ze juft dan ook in het latijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |