ok. lekker boeiend.quote:Op maandag 26 september 2011 18:56 schreef Rezania het volgende:
Nog meer resultaten:
Kaneel poeder lost niet op in thee.
Suiker wel.
Kaneelpoeder + thee = suspensie.
Inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2011 18:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Thee en suiker is dus en oplossing
Oeps.quote:
quote:
Ik begin steeds meer te denken dat één van jullie een kutkloon is van de andere.quote:
ok. lekker boeiend.quote:Op maandag 26 september 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Oeps.
[..]
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat één van jullie een kutkloon is van de andere.
Ik ben nou eenmaal een 18-jarige man, wat verwacht je?quote:
heehoi bietsj!quote:
18 jaar en jezelf man noemenquote:Op maandag 26 september 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een 18-jarige man, wat verwacht je?
Als het je allemaal niet boeit, hoezo blijf je dan reageren?quote:
Dat vraag ik me ook altijd af bij jouquote:Op maandag 26 september 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het je allemaal niet boeit, hoezo blijf je dan reageren?
Dat je bier drinkt ipv met thee te klotenquote:Op maandag 26 september 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beach zei niks raarsquote:Op maandag 26 september 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
ditquote:Op maandag 26 september 2011 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af bij jou
quote:Op maandag 26 september 2011 19:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat je bier drinkt ipv met thee te kloten
Haha ben nu net pas thuis, eerst noooodles eten en daarna okquote:Op maandag 26 september 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
@ coban : heb je al van die chemtrails gelezen?
quote:Op maandag 26 september 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ben nu net pas thuis, eerst noooodles eten en daarna ok
Zullen we samen hard huilen?quote:Op maandag 26 september 2011 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]![]()
![]()
Je gaat echt bang worden als je straks naar de lucht kijkt
Achterlijke vent met je complot shit, jij hebt 't good wies kapotquote:Op maandag 26 september 2011 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]![]()
![]()
Je gaat echt bang worden als je straks naar de lucht kijkt
quote:
Alleen tegen irritante opdondertjes zoals jij.quote:
Grote kans. Tandartsen zijn moordenaars man.quote:Op maandag 26 september 2011 19:13 schreef aight1 het volgende:
Als ik dalijk niet meer leef dan ben ik dood
Mijn tandarts niet.quote:Op maandag 26 september 2011 19:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Grote kans. Tandartsen zijn moordenaars man.
die van mij is een blond vrouw in de +40 maar ziet er nog beeldschoon uitquote:Op maandag 26 september 2011 19:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Grote kans. Tandartsen zijn moordenaars man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |