Doe ik al.quote:Op maandag 26 september 2011 17:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jij zou toch ook een stuk minder gaan posten?
nee maar je zegt eerst dat je gaat stoppen en je post nog vrolijk doorquote:Op maandag 26 september 2011 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nooit 'ik beloof...' gezegd.
niks maar zit nu op een netbook omdat het scherm van mijn notebook waar ik normaal op FOK aids heeft dus zit nu op de netbook van me broertje en dat is echt een klein kuttoetsnbord en dus typ ik heel aidsquote:
ditquote:Op maandag 26 september 2011 17:49 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
nee maar je zegt eerst dat je gaat stoppen en je post nog vrolijk door
Mijn eigen keuze, krijg de pest maar als je dat niet aanstaat.quote:Op maandag 26 september 2011 17:49 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
nee maar je zegt eerst dat je gaat stoppen en je post nog vrolijk door
oh danquote:Op maandag 26 september 2011 17:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
niks maar zit nu op een netbook omdat het scherm van mijn notebook waar ik normaal op FOK aids heeft dus zit nu op de netbook van me broertje en dat is echt een klein kuttoetsnbord en dus typ ik heel aids
1 voor 1 typenquote:Op maandag 26 september 2011 17:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh dan
dit ging wel degelijk overigens
Nu ervaar je hoe erg het is voor mensen zonder abbo.quote:Op maandag 26 september 2011 17:51 schreef Dalando het volgende:
Stop eens met het quoten van Consciences posts, anders zie ik ze
kopen danquote:Op maandag 26 september 2011 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu ervaar je hoe erg het is voor mensen zonder abbo.
Sorry, maar ik wil eerst een nieuwe videokaart en schoenen kopen, daarna kijk ik wel of ik genoeg geld over heb.quote:
Mensen die moeite hebben met typen op een netbook.quote:
vraag aan mama voor geld voor nieuwe schoenen, dan hr=eb je ook nog geld over voor aboquote:Op maandag 26 september 2011 17:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil eerst een nieuwe videokaart en schoenen kopen, daarna kijk ik wel of ik genoeg geld over heb.
Sinds ik 18 ben krijg ik helemaal niks meer van mijn ouders.quote:Op maandag 26 september 2011 17:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
vraag aan mama voor geld voor nieuwe schoenen, dan hr=eb je ook nog geld over voor abo
Ook geen liefde?quote:Op maandag 26 september 2011 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sinds ik 18 ben krijg ik helemaal niks meer van mijn ouders.
Dat wel.quote:
nicequote:
Youre the only onequote:Op maandag 26 september 2011 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ben ook zeer trots op mijzelf.
Krijg jij je schoenen nog van je moeder dan?quote:Op maandag 26 september 2011 17:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
vraag aan mama voor geld voor nieuwe schoenen, dan hr=eb je ook nog geld over voor abo
Er komt een kleine verandering, de vis komt iets lager maar het is wachten tot smegmanus deze invoert.quote:Op maandag 26 september 2011 18:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Mooi gedaan Dimens.
En nu als ondertitel: Vis een optie?
Wordt het niet eens tijd dat jij iets aan die UI van je gaat doen?quote:Op maandag 26 september 2011 18:20 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe een UI eruit ziet:
[ afbeelding ]
In mijn broek geplast van het lachen.quote:Op maandag 26 september 2011 18:20 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe een UI eruit ziet:
[ afbeelding ]
Een palestijnse berg uiquote:Op maandag 26 september 2011 18:20 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe een UI eruit ziet:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |