Maar die had een moeilijke jeugd en kon er niks aan doen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:29 schreef Copycat het volgende:
On a more serious note:
Charles Manson is voor mij misschien wel de verpersoonlijking van evil.
Dat is ongeveer elke ondernemer, politicus of leider dus.quote:Op maandag 26 september 2011 16:55 schreef J-Style het volgende:
Een persoon die andere mensen bewust naar beneden haalt (kapot maakt) om er zelf beter van te worden of om zichzelf beter te voelen. Naar mijn mening dan.
Die was al vanaf zijn vroegste jeugd tot op het bot verpest en zou het rechte pad niet herkennen als hij er overheen zou lopen. Onderweg naar het slechte pad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:30 schreef Catbert het volgende:
Maar die had een moeilijke jeugd en kon er niks aan doen!
Er zijn ergere.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:29 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
On a more serious note:
Charles Manson is voor mij misschien wel de verpersoonlijking van evil.
Lekker cynisch wereldbeeld heb jij zegquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Dat is ongeveer elke ondernemer, politicus of leider dus.
Heb ik ongelijk?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:34 schreef Catbert het volgende:
Lekker cynisch wereldbeeld heb jij zeg
Vind ik wel jaquote:
Dat is ongeveer elke voetballer of elke andere beoefenaar van ruwe contactsport.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:37 schreef eldodo het volgende:
Mensen die geweld tegen anderen gebruiken zijn immoreel bezig en de mensen die het goed praten hebben een kwaadaardig karakter.
Dat is ongeveer elk kind of iemand van het vrouwelijk geslacht.quote:Ook degenen die bedriegen, pesten, aan emotionele chantage doen e.d.
Dat is ongeveer elke religie.quote:Het kwaadaardigst zijn in mijn ogen personen met de meeste macht die de meest afhankelijke personen mishandelen of verwaarlozen, wat vaak ouders/volwassenen vs. (jonge) kinderen is. En dan al helemaal als de volwassenen/de cultuur het goedpraat.
Geef eens vijf voorbeelden van ondernemers, politicus of leider die niet zo handelt en ook nooit zo gehandeld heeft?quote:
Ik ken helemaal geen hedendaagse politici (afgezien van wat extreem rechtse) die mensen echt kapot maken om daar persoonlijk beter van te worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Geef eens vijf voorbeelden van ondernemers, politicus of leider die niet zo handelt en ook nooit zo gehandeld heeft?
Alle vrouwen zijn evil. En katten ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:46 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een ondernemer. En verre van evil. Ik ben liev!
Vast wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:46 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een ondernemer. En verre van evil. Ik ben liev!
Nee. Zo zit ik niet in elkaar, daar verandert het ondernemerschap niets aan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Vast wel.
En ook nog nooit iemand onderuit gehaald? Ook niet als je daar een klein beetje beter van werd?
Oh ja, dat is waar. Van nature.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:48 schreef Catbert het volgende:
Alle vrouwen zijn evil. En katten ook.
Volgens mij hebben psychopaten daar geen last van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:52 schreef HAL9000S het volgende:
Als een persoon te weinig spiegelneuronen bezit.
kling.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Types als Hitler, Breivik en een niet nader te noemen politicus. Mensen die vanuit idealistische overwegingen mensen over de klink jagen onder het mom van 'een goede daad' verrichten.
Dan ben je voor mij een prachtige en geweldige uitzondering.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:49 schreef Copycat het volgende:
Nee. Zo zit ik niet in elkaar, daar verandert het ondernemerschap niets aan.
Voor jou misschien, maar in mijn omgeving ken ik er gelukkig veel meer die er zo over denken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Dan ben je voor mij een prachtige en geweldige uitzondering.
Gros van de ondernemers bestaat gewoon uit normale, hardwerkende mensen, hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dan ben je voor mij een prachtige en geweldige uitzondering.
Nee, klink. Da's veel erger. Een kling is scherp, een klink duurt eeuwen voordat je daar iemand mee doodgeknuppeld hebt. Echt evil mensen jagen iemand over de klink.quote:
Misschien had ik er top-ondernemer van moeten maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gros van de ondernemers bestaat gewoon uit normale, hardwerkende mensen, hoor.
Ja, die gaan allemaal over lijken. Stuk voor stuk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Misschien had ik er top-ondernemer van moeten maken.
Okee, okee, ik neem het terug.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:02 schreef Copycat het volgende:
Ja, die gaan allemaal over lijken. Stuk voor stuk.
Dat een bedrijf winst moet maken betekent niet dat ze automatisch over lijken gaan. Je hebt een erg holleywood-esque beeld van grote bedrijven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Misschien had ik er top-ondernemer van moeten maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |