FAIL!quote:Op maandag 26 september 2011 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Er zijn! Meervoud!
Er zijn heus zat andere KFC's
Kan beide.quote:
Kan beide.quote:Op maandag 26 september 2011 16:49 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
FAIL!
Doe je havo ofzo? Een aantal is enkelvoud
Maar toch is het zo. Telkens als ik er kom is 90% neger.quote:Op maandag 26 september 2011 16:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Opgeschoond. De geijkte negerplaatjes mogen gerust achterwege blijven.
tvwoquote:Op maandag 26 september 2011 16:49 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
FAIL!
Doe je havo ofzo? Een aantal is enkelvoud
In hengelo viel het nog mee. Voornamelijk enigszins getint volk.quote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar toch is het zo. Telkens als ik er kom is 90% neger.
kan wel, maar is kan ookquote:Op maandag 26 september 2011 16:52 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
In hengelo viel het nog mee. Voornamelijk enigszins getint volk.
Ik woon zelfs van Hengelo nog 15 kilometer af en nu is de dichtsbijzijnde KFC 60 kilometer.
En een aantal is enkelvoud, een aantal zijn kan NIET.
ik krijg echt een boeren gevoel bij jou.quote:Op maandag 26 september 2011 16:52 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ik woon zelfs van Hengelo nog 15 kilometer af en nu is de dichtsbijzijnde KFC 60 kilometer.
Dit.quote:Op maandag 26 september 2011 17:03 schreef SomePerson het volgende:
Niet in de stad wonen
Sowieso KFC
Die KFC in de chinese buurt is meestal wel goed.quote:Op maandag 26 september 2011 17:12 schreef Beardy het volgende:
De laatste paar keer bij KFC naast de Mediamarkt in Rotterdam .... was het niet lekker. Slappe frietjes, nog net niet té koud. Kip die borderline gaar genoeg was.
Als je ziet hoeveel KFC's er zijn in Rotterdam .... zou je er een paar niet missen.
Dat komt omdat ze daar hond frituren, veel smakelijker dan die vieze kip!quote:Op maandag 26 september 2011 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die KFC in de chinese buurt is meestal wel goed.
Ah ic ic.... dan wil ik best vaker hond gaan eten. Erg smakelijk.quote:Op maandag 26 september 2011 17:23 schreef RozeRat het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze daar hond frituren, veel smakelijker dan die vieze kip!
zeg je alleen omdat je Chinees bentquote:Op maandag 26 september 2011 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die KFC in de chinese buurt is meestal wel goed.
Ik ben een kaaskop.quote:Op maandag 26 september 2011 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
zeg je alleen omdat je Chinees bent
Niet zo aanstellen jij! Ik moet 40 minuten reizen met de auto wil ik kunnen genieten van overheerlijke hot wings, aangezien de vestiging in Arnhem nu gesloten isquote:Op maandag 26 september 2011 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Er zat er vroeger één in de Ferdinand Bolstraat, op anderhalve minuut lopen![]()
![]()
. Nu moet ik helemaal naar de Dam als ik naar KFC wil
![]()
.
Dit is echt onzin. Die KFC in Arnhem draaide als een malle. Stond daar altijd 9038490328493 uur in de rij.quote:
Veel aziatische vrienden, en mijn buurvrouw kon geen Jeroen uitspreken dus dat werd Yi-Long, en die naam is dus mee online gegaan toen ik op IRC enzo ging...quote:Op maandag 26 september 2011 17:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]wrm dan zo'n usernaam? Een Asian-fanaat?
Je bent een leugenaar en een antisemietquote:Op maandag 26 september 2011 17:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Veel aziatische vrienden, en mijn buurvrouw kon geen Jeroen uitspreken dus dat werd Yi-Long, en die naam is dus mee online gegaan toen ik op IRC enzo ging...
quote:Op maandag 26 september 2011 17:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Veel aziatische vrienden, en mijn buurvrouw kon geen Jeroen uitspreken dus dat werd Yi-Long, en die naam is dus mee online gegaan toen ik op IRC enzo ging...
Ging af en toe ook wel naar die in Hengelo..quote:Op maandag 26 september 2011 16:52 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Kentucky flied chickenquote:Op maandag 26 september 2011 17:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aye I'mma have 1 of my goons gon' chop you down real talkquote:Op maandag 26 september 2011 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
KFC is voor niggers.
Ik vind het vies
Waarom zijn deze ineens allemaal gesloten?quote:Op maandag 26 september 2011 17:32 schreef Sloeber94 het volgende:
De sluiting betreft de vestigingen in Tilburg, Breda, Hengelo, Eindhoven, Venlo en Middelburg en Arnhem. KFC telt in Nederland zoân veertig vestigingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |