Ah, dan snap ik waarom al die politie daar stond. Was op de plek tussen de stadsbussen en de streekbussen in, dat zebrapad wat je daar altijd hebt/had.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Man springt uit bouwkraan Utrecht CS
getsie
Stelletje mafketels idd. Dacht even dat Turkije weer een wedstrijd had gewonnen, maar daar was het vrij laat voor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:45 schreef Naamah het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzingetoeter? Vergaat de wereld ofzo?? Ik wil graag slapen..
quote:zondag 9 oktober 2011 17:34 uur
Vrouw geslagen tijdens beroving in Utrecht
UTRECHT - Een vrouw in Utrecht is vrijdagavond bijna beroofd. Daarbij kreeg ze rake klappen.
Het slachtoffer liep in park De Watertoren toen zij moest stoppen van twee jongens. Die sloegen de vrouw naar de grond toe en doorzochten haar fietstas. Omdat daar niks inzat, gingen de daders er zonder buit vandoor.
Van één van de verdachten is een signalement bekend. Deze jongen heeft een lichtgetinte huidskleur, kort donker haar en is ongeveer 15 tot 16 jaar oud. Hij is 1.70 meter lang met een stevig postuur en donkere kleren aan.
Welkom in de grote boze stad!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Nou durf ik helemaal niet meer alleen ergens naartoe te gaan
Het was dan wel weer midden in Overvechtquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:31 schreef Goddelijker het volgende:
En jammer dat er toch weer eens een vooroordeel wordt bevestigd...
Wel fijn om te lezen dat die rifapen vooral hun eigen nest bezoedelen. Wat een stelletje mongolen zeg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:04 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Het was dan wel weer midden in Overvecht
Doe eens normaal man.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wel fijn om te lezen dat die rifapen vooral hun eigen nest bezoedelen. Wat een stelletje mongolen zeg.
Hehe, ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:24 schreef Axia het volgende:
De Dreef. Vroeger daar moeten gymen voor school.
Haha, jaja... Met dat podiumpje in het midden. En die scheve grindtegels; en die halfbakken afdakjes! Het was een groot tochtgat!quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:48 schreef zatoichi het volgende:
Het oude WC overvecht? Superleuk; als jochie op de middelbare school veel geweest; zat op Thorbecke, dus ieder tussenuur daar kip etenDie poelier zit er nog, alleen is het hele winkelcentrum totaal anders nu het overdekt is...
Onzin natuurlijk. Rond Amsterdam CS rijden zat auto's. Zowel voor als achter. Net als bij ons eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:19 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet dat er zoveel verkeer naar de binnenstad moet. Amsterdam rijden toch ook geen auto's rond centraal; nou hier dus ook afschaffen; juist omdat al die wegen er liggen zoeken automobilisten de kortste route; door de binnenstad. Laat ze lekker de ring nemen en op de goede plek de stad in gaan...
Het is belachelijk dat er zoveel autoverkeer is in Utrecht.
Ah zit jij daar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef The6thgate het volgende:
Gvd ze zijn de ASW voor m'n deur opnieuw aan het asfalteren. Lekker goed voor de nachtrust
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:03 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Hehe, ik ook
Ook wel eens in de gymzaal op de Humberdreef.
[..]
Haha, jaja... Met dat podiumpje in het midden. En die scheve grindtegels; en die halfbakken afdakjes! Het was een groot tochtgat!
Thorbecke... Wat een puinzooi was dat.. met die lange Stollenwerck, de Feijter, die kleine Erne, en concierge Schwartz!
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:04 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Rond Amsterdam CS rijden zat auto's. Zowel voor als achter. Net als bij ons eigenlijk.
Verbeek, onze homofiele leraar die per sé "hand"-vaardigheid moest geven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:09 schreef Axia het volgende:
[..]![]()
Schoolgenoot!!!!
Die vrouw van Mr. Schwartz stond in de kantine. Zij was een schat. Voor hem waren we allemaal bang![]()
En ken je Mevr. Hofstra en Mr. Verbeek ook nog?
Mr. Overbeek toch? Ben er nog uitgestuurd bij hem.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Verbeek, onze homofiele leraar die per sé "hand"-vaardigheid moest geven.
Ter Wolbeek, mijn favoriete engelse docent die mij voor mijn lijst een star trek boekje liet lezen(al had ik er wel veel echte literatuur naast).
Erné, zat notabene met mijn moeder in een of ander zangkoor en geeft nu Nederlandse les aan de buitenlandse voetballers bij FC Utrecht.
Dave Drossaert, geschiedenisleraar (waar ik alleen maar 4-en haalde), later conrector en rector en nu de baas van UniC.
En hoe heette die Nederlandse docent ook alweer die alle tafels los van elkaar wilde hebben, tassen binnen de poten, kleedde zich wat in de jaren '50 al ouderwets was en was superstreng (maar bij een reunie later bleek het op zich best een aardige man te zijn...)
Niet Overbeek, maar Kamerbeek. Wat een kerel was dat als ie met zijn spray of zijn stok achter wespen aanging... Die kerel presteerde het een keer om mij voor de klas te zetten tijdens een SO om in de gaten te houden dat er niet gespiekt werd; hij moest zelf even weg... Daar hebben we toen maar even goed gebruik van gemaakt!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:25 schreef Axia het volgende:
[..]
Mr. Overbeek toch? Ben er nog uitgestuurd bij hem.
Verbeek liet ook altijd foto's zien van hem en zijn vriend.alsof het ons boeide...
Ken je nog de man die Maatschappijleer gaf? Ik ben z'n naam vergeten. Hij was ook 1 jaar in de 4e mijn mentor. Hij was tof.![]()
Kamerbeek!!!! Dat was het!!! Was altijd lachen daarzo. Hij baalde eeuwig van ons. Hij sloeg ook altijd met zijn stok op je tafel als je niet rechtop zat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Niet Overbeek, maar Kamerbeek. Wat een kerel was dat als ie met zijn spray of zijn stok achter wespen aanging... Die kerel presteerde het een keer om mij voor de klas te zetten tijdens een SO om in de gaten te houden dat er niet gespiekt werd; hij moest zelf even weg... Daar hebben we toen maar even goed gebruik van gemaakt!
En die maatschappij werd door van Scheppingen gegeven; ken ik heel goed, want die heeft nog een jaartje met mijn moeder gedate; wel toen ik al van de school afwasAparte kerel ik ben hem ooit een keer later tegengekomen (op de veerbeet tussen Den Helder en Texel notabene) maar vond hem toen wel erg vaag. Als leerling vond ik hem wel erg leuk ja.
Braams, naam zegt me wel wat, maar ik kan hem me niet meer voor de geest halen; weet wel dat er een was dat als je over zijn luchtbuks begon je de rest van de les naar zijn verhalen kon luisteren over hoe hij een gaatje in de goot had geschoten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:42 schreef Axia het volgende:
[..]
Kamerbeek!!!! Dat was het!!! Was altijd lachen daarzo. Hij baalde eeuwig van ons. Hij sloeg ook altijd met zijn stok op je tafel als je niet rechtop zat.![]()
Ow ja, van Scheppingen. Hij was als leraar wel tof.
En ken je Mr, Braams nog? Hij gaf Aardrijkskunde. Hij was mijn mentor in klas 1 en 2.
En dan hadden we ook een leraar voor scheikunde die een fles alcohol in zijn bureau bewaarde. Ben zijn naam vergeten.![]()
Oh, zo leuk om iemand te vinden hier die dit allemaal kent.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |