Van de Taagdreef naar Pijlsweerd. Op zich best een vooruitgang, ben er wel tevreden mee. Woon inmiddels zo scheef als maar zijn kan, maar omdat de huidige flat tegen de vlakte gaat ben ik zo'n eikel met urgentie.quote:
Het station, niet het stadion.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:40 schreef Neelix het volgende:
En ja, sorry, als je in een Ajax sjaal langs het stadion gaat lopen, dan kan je verwachten dat je tikken gaat krijgen. Dat gebeurd net zo hard in Rotterdam, Eindhoven, of waar dan ook. Dat heeft weinig met Utrecht te maken.
Nagasaki, mooi man, ben je op reis in Japan en het eerste wat je ziet bij aankomst op het station is de domtoren...quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik was het me ook al aan het afvragen. Lijkt wel in Madurodam ofzo.
Sterkte, ik was blij weer buiten te staan! Al die gillende kleuters en peuters!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef Naamah het volgende:
Ik morgen voor het eerst ein-de-lijk naar het Nijntje-museum![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Daar heb ik wel eens een documentaire over gezien ja. Heel park waarin bekende Nederlandse gebouwen zowat schaal 1:1 zijn nagemaakt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:06 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nagasaki, mooi man, ben je op reis in Japan en het eerste wat je ziet bij aankomst op het station is de domtoren...
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sterkte, ik was blij weer buiten te staan! Al die gillende kleuters en peuters!En het stelt geen fluit voor, als je het vergelijkt met wat je aan entree kwijt bent!
Oh.. nou.. ik heb er lekker toch zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn oppaskind gaat waarschijnlijk een van die enthousiast gillende peuters zijn. Jouw dochter is natuurlijk ook al wat groter, toch?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
ik ben er geweest. domtoren met lift en restaurant op de bovenste verdieping, lol.... :pquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een documentaire over gezien ja. Heel park waarin bekende Nederlandse gebouwen zowat schaal 1:1 zijn nagemaakt.
Die was toendertijd 5, dus op zich ook nog wel de doelgroep. We waren er in het museumweekend en konden er toen dus gratis naar binnen... was blij dat ik er niet voor betaald hadquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Naamah het volgende:
[..]
Oh.. nou.. ik heb er lekker toch zin inMijn oppaskind gaat waarschijnlijk een van die enthousiast gillende peuters zijn. Jouw dochter is natuurlijk ook al wat groter, toch?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sterkte, ik was blij weer buiten te staan! Al die gillende kleuters en peuters!En het stelt geen fluit voor, als je het vergelijkt met wat je aan entree kwijt bent!
genoteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond hier op de planning voor over een tijdje - ga ik dus maar eens opnieuw over nadenken
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
Op 5 jarige leeftijd? Dan zit je nog in de kleuterklas, wtf..quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die was toendertijd 5, dus op zich ook nog wel de doelgroep. We waren er in het museumweekend en konden er toen dus gratis naar binnen... was blij dat ik er niet voor betaald had![]()
Nu moet ik wel zeggen dat mijn dochter op die leeftijd al meer intresse had in het Universiteitsmuseum (ledematen en organen op sterk water enzo) dan voor Nijntje
Had er denk ik ook wel mee te maken
Wel eens in Madame Tussaud's geweest, 20 euro entree ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het nog lang heeft volgehouden, ik geloof dat ik na dat akkefietje rondom Rodney Sneijder al opgestapt zou zijn als ik Erwin Koeman was geweest.quote:
De makelaar heeft vanmiddag gebeld, op 1 november komen enkele appartementen vrij (waarvoor ik in aanmerking kom).quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat vinden jullie van Terwijde? Met een beetje geluk kan ik daar binnenkort een appartement huren.
Ik ben single, heb een full-time baan en doe er nog een deeltijdstudie bij. Veel tijd om uit te gaan heb ik dus niet.Een rustige wijk is voor mij wel handig denk ik.
Niet stadion, het station! Is nogal een verschil hequote:Op maandag 17 oktober 2011 17:40 schreef Neelix het volgende:
Sjonge, wat een gedoe zeg. Ik woon in Utrecht en werk in Amsterdam en ik heb echt nog nooit meegemaakt dat iemand zich uitliet alsof die een minderwaardigheidscomplex had naar Amsterdam. Laat Amsterdam lekker wereldstad (wannabe) blijven, hebben wij ons gezellige binnenstadje.
En ja, sorry, als je in een Ajax sjaal langs het stadion gaat lopen, dan kan je verwachten dat je tikken gaat krijgen. Dat gebeurd net zo hard in Rotterdam, Eindhoven, of waar dan ook. Dat heeft weinig met Utrecht te maken.
quote:dinsdag 18 oktober 2011 05:25 uur
UTRECHT - Bewoners van de Utrechtse wijk Tuindorp zijn maandagavond opgeschrikt door twee aangestoken branden in de buurt. Daarbij zou volgens getuigen een molotovcocktail naar een huis zijn gegooid.
Reden van de onrust in de wijk zou een groep van vijf jongeren zijn die door de buurt heentrok en op twee plekken brand stichtte. Op de Professor Hugo de Vrieslaan vatte een auto vlam en even later was het om de hoek raak bij een huis op de Professor van Bemmelenlaan. Daar zou de brandbom zijn geworpen.
De politie wil niet bevestigen dat het om een molotovcocktail gaat.
Een latere autobrand op de Peetersdreef in Utrecht heeft zeer waarschijnlijk niks met de onrust in Tuindorp te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |