Het is sowieso kansloos, dat hele gebeuren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:26 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Haha, je hebt geen idee waar je over praat. Ik garandeer je dat die agressie andersom net zo is. Maar goed, niet-Amsterdammers die voor Ajax zijn neem ik sowieso niet serieus. Dat scheelt weer een heel stuk discussie.
Terug naar Terwijde, parkeerproblemen en asfalt-overlast!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:46 schreef The6thgate het volgende:
Wat een geneuzelDit topic was veel leuker voor deze discussie
Er zitten hier wel zwaantjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Terug naar Terwijde, parkeerproblemen en asfalt-overlast!
In de wereld van het voetbal provoceerde hij wel, want hij droeg een Ajax-sjaaltje. Ik ken die denkwijze; en nee, daar ben ik niet trots op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Dus omdat er een paar kansloze josti's zijn die daar problemen mee hebben moet je je maar daaraan aanpassen?
Is een beetje de omgekeerde wereld. Hij deed niks verkeerd, hij liep gewoon rustig naar de trein zonder ook maar iets te provoceren
Anders onderwerp dan maar ja!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:46 schreef The6thgate het volgende:
Wat een geneuzelDit topic was veel leuker voor deze discussie
Mijn huis is tegenwoordig een Nijntje museum; tering kunnen mensen niets anders dan een nijntje kraamcadeau verzinnen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef Naamah het volgende:
Ik morgen voor het eerst ein-de-lijk naar het Nijntje-museum![]()
![]()
![]()
Mijn oma van ruim 80 is geboren en getogen in Utrecht. Haar hele leven brengt ze al door in Utrecht. Van Zuilen naar Majellapark, naar Rivierenwijk, naar Watervogelbuurt, naar Overvecht en naar tenslotte naar Voordorp (of zoiets in ieder geval). Ze is in Utrecht naar school gegaan, heeft daar haar man ontmoet, heeft 3 kinderen gekregen in Utrecht en heeft haar hele leven gewerkt bij Claudia Strater op de Oude Gracht. Onlangs is ze voor het eerst in haar leven in Amsterdam geweest en ze vond het daar erg mooi. Ga je haar nu ook vertellen dat ze geen echte Utrechtse is en dat ze maar moet oprotten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:16 schreef kip-kerrie het volgende:
Pff, Nielsch en Silenus rot ff op naar het Amsterdam topic ofzo?!?
EERLIJK GEZEGD: JA.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mijn oma van ruim 80 is geboren en getogen in Utrecht. Haar hele leven brengt ze al door in Utrecht. Van Zuilen naar Majellapark, naar Rivierenwijk, naar Watervogelbuurt, naar Overvecht en naar tenslotte naar Voordorp (of zoiets in ieder geval). Ze is in Utrecht naar school gegaan, heeft daar haar man ontmoet, heeft 3 kinderen gekregen in Utrecht en heeft haar hele leven gewerkt bij Claudia Strater op de Oude Gracht. Onlangs is ze voor het eerst in haar leven in Amsterdam geweest en ze vond het daar erg mooi. Ga je haar nu ook vertellen dat ze geen echte Utrechtse is en dat ze maar moet oprotten?
Nee, hij is geboren en getogen in Wijk C en verlaat die wijk alleen om naar 't Galgenwaard te gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:03 schreef Vanyel het volgende:
Kipkerrie is natuurlijk de enige echte Utrechter in Utrecht, dat moge duidelijk zijn.
Zou ie ooit de stadsgrenzen over zijn gegaan?
GARPJE, IK VIND AMSTERDAM OOK EEN MOOIE STAD, HEB ALLEEN NIET ZO HEEL VEEL MET SOMMIGE MENSEN UIT AMSTERDAM. MAAR AAN DE ANDERE KANT; DAT HEB IK OOK MET SOMMIGE MENSEN UIT UTRECHT.quote:
OKEE PRIMA IK ZAL TEGEN HAAR ZEGGEN DAT HET EEN GARPJE WAS.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:14 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
GARPJE, IK VIND AMSTERDAM OOK EEN MOOIE STAD, HEB ALLEEN NIET ZO HEEL VEEL MET SOMMIGE MENSEN UIT AMSTERDAM. MAAR AAN DE ANDERE KANT; DAT HEB IK OOK MET SOMMIGE MENSEN UIT UTRECHT.
DANKJEWELquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
OKEE PRIMA IK ZAL TEGEN HAAR ZEGGEN DAT HET EEN GARPJE WAS.
DAT IS ECHT KUT MANquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:16 schreef Zandman030 het volgende:
SORRY TROUWENS VOOR DE ALL-CAPS-RAGE, MAAR MIJN CAPS LOCK GAAT NIET MEER UIT.
IK WEET HET, DAAROM BEN IK OOK EEN BEETJE KORTAF EN GEMEEN, ZELFS TEGEN OMA'S EN BUURMANNEN.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |