Altijd sappig, altijd natquote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zou dat lekker zijn seks met een zombie?
lijkt me niet, al dat gebijt en kwijl en bloed enzoquote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zou dat lekker zijn seks met een zombie?
maar tis niet lekker als ze in je snikkel bijt manquote:
Heb hem alquote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/event.php?eid=110187222330959
ervaring?quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar tis niet lekker als ze in je snikkel bijt man
Tandjes zijn niet coolquote:
Pfff, duffe vanille-sekserquote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar tis niet lekker als ze in je snikkel bijt man
Nou ik hou wel van wat gebijt enzo maar niet daarquote:
Alsof ik iets anders van je verwacht had!quote:
Vanilla Ice seks?quote:
Vanille seks is de standaard seks. Dus een paar standjes, wat hand- en mondwerk en voornamelijk in bed. De term komt uit de BDSM wereld om seks zonder BDSM te omschrijven.quote:
Ah ja, daar ben ik niet zo in thuis he...quote:Op maandag 26 september 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanille seks is de standaard seks. Dus een paar standjes, wat hand- en mondwerk en voornamelijk in bed. De term komt uit de BDSM wereld om seks zonder BDSM te omschrijven.
Oh ja, daar heb je het hier niet over he. Nee, dat snap ik dat je daar niet zo in thuis bentquote:Op maandag 26 september 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja, daar ben ik niet zo in thuis he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |