Eerste reacties op de BETA zijn niet positief. Komt ook door de keuze van de map trouwens, waarmee DICE waarschijnlijk het CoD-publiek probeert te bereiken, maar weinig van de charme van de Battlefield-reeks heeft.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Niemand hier toffe verhalen over Battlefield 3?
Nu nog de motivatie/zin om te gamen. Want dat zit de afgelopen weken er echt totaal niet in bij mij.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef Wessiej het volgende:
BF3 beta in
Dark souls in
Fifa in
HARD
En zo wint MW3 dus weer gewoon de strijdquote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste indruk BF3: menusysteem is klunky, voelt niet goed, graphics vallen me een beetje tegen, toch teveel PC-gameplay laten zien, vind het vooral érg moeilijk om onderscheid te maken tussen vriend en vijand, de namen staan te ver van hun hoofd ofzo, suppression is geweldig bedacht, jammer dat he effect zelf zo lelijk is, in het donker (waar een groot deel van de beschikbare map zich afspeelt) is het echt kut, prone hadden ze er eigenlijk uit moeten laten, voegt wmb alleen irritatie toe, schieten voelt goed, herindeling classes voelt ook goed.
Over het algemeen: mweh. Laat ze maar met Caspian Border komen!
Dat zijn dan mietjes! Ik had het na 7 minuten al gezien. Mapkeuze is miss wat apart. Maar wat een topper!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eerste reacties op de BETA zijn niet positief. Komt ook door de keuze van de map trouwens, waarmee DICE waarschijnlijk het CoD-publiek probeert te bereiken, maar weinig van de charme van de Battlefield-reeks heeft.
Ze moeten gewoon die 2e map die in de beta zit vrijgeven en laten zien dat Battlefield niet bedoeld is om in tunnels te vechten maar in een wijd landschap alles er tegenaan te gooien!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En zo wint MW3 dus weer gewoon de strijdIk denk dat die beta ze meer slecht dan goed doet
Tja misschien was het wel de bedoeling om eerst te beginnen met een map die ook mensen die alleen CoD spelen kunnen begrijpen, maar het is niet Battlefields sterkste punt. Sterkste punt is de dynamiek tussen voertuigen en niet-voertuigen en die mist.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stomme keus dan, eigen ruiten ingooien enzo.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tja misschien was het wel de bedoeling om eerst te beginnen met een map die ook mensen die alleen CoD spelen kunnen begrijpen, maar het is niet Battlefields sterkste punt. Sterkste punt is de dynamiek tussen voertuigen en niet-voertuigen en die mist.
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En zo wint MW3 dus weer gewoon de strijdIk denk dat die beta ze meer slecht dan goed doet
Misschien dat dit helptquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:00 schreef Enchanter het volgende:
ff crosspost uit het GoW3 topic
Okay ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Het volgende ; Ik speel samen met een vriend van me GoW 3 campain.
Nu wilden we vanavond verder gaan , dus ik start GoW op , krijg ik het bericht dat ik uit Xbox live gegooid ben en dat ik een update for GoW3 moet downloaden.
Ik druk dus op okay , maar hij kon ik niks downloaden omdat ik geen verbinding had![]()
Ik GoW 3 opnieuw opgestart , hetzelfde alleen nu op decline gedrukt.
Uiteindelijk weer ingelogd op Xbox live , en gelijk dat scherm dat er een update is en als ik op decline druk dat ik uit Xbox live wordt gegooid
Dus ik druk maar op okay , lukt het weer niet omdat ik toch niet ben ingelogd.
GoW 3 weer opgestart (wat trouwens tergend lang duurt sinds vanavond) , zag ik iest staan met save game corrupted.
Ik dacht ; ik herinstalleer GoW 3 gewoon en dan zal ik wel opnieuw moeten beginnen.
Maar hij blijft maar om die update vragen die die niet kan downloaden omdat hij mij er elke keer uitgooit.
Ik kan dus alleen GoW 3 offline spelen , want zodra ik inlog op live , pop-up scherm en of ik nou op OK druk of niet hij gooit me er toch wel uit.
pls help
Net geprobeerd , werkt ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Misschien dat dit helpt
http://support.xbox.com/n(...)e/clear-system-cache
De toevoeging van prone zorgt er juist voor dat ik deze game wat beter te pruimen vind dan de vorige BF gamesquote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste indruk BF3: menusysteem is klunky, voelt niet goed, graphics vallen me een beetje tegen, toch teveel PC-gameplay laten zien, vind het vooral érg moeilijk om onderscheid te maken tussen vriend en vijand, de namen staan te ver van hun hoofd ofzo, suppression is geweldig bedacht, jammer dat he effect zelf zo lelijk is, in het donker (waar een groot deel van de beschikbare map zich afspeelt) is het echt kut, prone hadden ze er eigenlijk uit moeten laten, voegt wmb alleen irritatie toe, schieten voelt goed, herindeling classes voelt ook goed.
Over het algemeen: mweh. Laat ze maar met Caspian Border komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |