abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games donderdag 29 september 2011 @ 14:37:06 #26
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102513231
BF3 beta in
Dark souls in
Fifa in

HARD _O_
.....Kennedy
  donderdag 29 september 2011 @ 14:37:42 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102513250
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Niemand hier toffe verhalen over Battlefield 3?
Eerste reacties op de BETA zijn niet positief. Komt ook door de keuze van de map trouwens, waarmee DICE waarschijnlijk het CoD-publiek probeert te bereiken, maar weinig van de charme van de Battlefield-reeks heeft.
  donderdag 29 september 2011 @ 14:51:20 #28
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_102513667
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef Wessiej het volgende:
BF3 beta in
Dark souls in
Fifa in

HARD _O_
Nu nog de motivatie/zin om te gamen. Want dat zit de afgelopen weken er echt totaal niet in bij mij.
AFC AJAX
pi_102513919
FIFA12 binnen.. De laatste FIFA die ik heb gespeel was 2005 (op PC).. :') Wat een veranderingen allemaal, ff Borussia Monchengladbach supporten voor XP-points :D.

Daarna beetje kijken wat dit spel nog meer kan.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_102515479
Waar kan ik online 12 maanden live halen?
Anonieme tievesclown
pi_102516781
Eerste indruk BF3: menusysteem is klunky, voelt niet goed, graphics vallen me een beetje tegen, toch teveel PC-gameplay laten zien, vind het vooral érg moeilijk om onderscheid te maken tussen vriend en vijand, de namen staan te ver van hun hoofd ofzo, suppression is geweldig bedacht, jammer dat he effect zelf zo lelijk is, in het donker (waar een groot deel van de beschikbare map zich afspeelt) is het echt kut, prone hadden ze er eigenlijk uit moeten laten, voegt wmb alleen irritatie toe, schieten voelt goed, herindeling classes voelt ook goed.

Over het algemeen: mweh. Laat ze maar met Caspian Border komen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102517079
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste indruk BF3: menusysteem is klunky, voelt niet goed, graphics vallen me een beetje tegen, toch teveel PC-gameplay laten zien, vind het vooral érg moeilijk om onderscheid te maken tussen vriend en vijand, de namen staan te ver van hun hoofd ofzo, suppression is geweldig bedacht, jammer dat he effect zelf zo lelijk is, in het donker (waar een groot deel van de beschikbare map zich afspeelt) is het echt kut, prone hadden ze er eigenlijk uit moeten laten, voegt wmb alleen irritatie toe, schieten voelt goed, herindeling classes voelt ook goed.

En zo wint MW3 dus weer gewoon de strijd :') Ik denk dat die beta ze meer slecht dan goed doet :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102517252
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Eerste reacties op de BETA zijn niet positief. Komt ook door de keuze van de map trouwens, waarmee DICE waarschijnlijk het CoD-publiek probeert te bereiken, maar weinig van de charme van de Battlefield-reeks heeft.
Dat zijn dan mietjes! Ik had het na 7 minuten al gezien. Mapkeuze is miss wat apart. Maar wat een topper!
pi_102517293
quote:
19s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En zo wint MW3 dus weer gewoon de strijd :') Ik denk dat die beta ze meer slecht dan goed doet :D
Ze moeten gewoon die 2e map die in de beta zit vrijgeven en laten zien dat Battlefield niet bedoeld is om in tunnels te vechten maar in een wijd landschap alles er tegenaan te gooien!
pi_102517529
Stomme keus dan, eigen ruiten ingooien enzo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102517565
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stomme keus dan, eigen ruiten ingooien enzo.
Tja misschien was het wel de bedoeling om eerst te beginnen met een map die ook mensen die alleen CoD spelen kunnen begrijpen, maar het is niet Battlefields sterkste punt. Sterkste punt is de dynamiek tussen voertuigen en niet-voertuigen en die mist.
  donderdag 29 september 2011 @ 18:02:17 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_102520283
Ja of ze willen een goede reden hebben voor mensen om de uiteindelijke game te kopen.

Ik weet nog dat ze indertijd bij RTCW de tofste multiplayermap als demo hadden (de beach landing). Ik heb gewoon die heel lang gespeeld. Pas veel later kon de (pirated :@) game me niet echt meer boeien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102523448
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Tja misschien was het wel de bedoeling om eerst te beginnen met een map die ook mensen die alleen CoD spelen kunnen begrijpen, maar het is niet Battlefields sterkste punt. Sterkste punt is de dynamiek tussen voertuigen en niet-voertuigen en die mist.
_O_
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_102526848
quote:
19s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lekker belangrijk.

De beta is gewoon uitstekend imo, ik ga BF3 zeker kopen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 29 september 2011 @ 21:53:30 #40
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102529880
Eigenlijk moeten alle BF3-fappers blij zijn dat de beta tegenvalt voor CoD-spelers, dan blijft hun geliefde BF3 toch mooi puur van al die minderjarige kinderen?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_102535520
Nja weet nu wel zeker dat BF3 niet bij de release haal :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:00:51 #43
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_102535948
ff crosspost uit het GoW3 topic

Okay ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Het volgende ; Ik speel samen met een vriend van me GoW 3 campain.
Nu wilden we vanavond verder gaan , dus ik start GoW op , krijg ik het bericht dat ik uit Xbox live gegooid ben en dat ik een update for GoW3 moet downloaden.
Ik druk dus op okay , maar hij kon ik niks downloaden omdat ik geen verbinding had 8)7
Ik GoW 3 opnieuw opgestart , hetzelfde alleen nu op decline gedrukt.
Uiteindelijk weer ingelogd op Xbox live , en gelijk dat scherm dat er een update is en als ik op decline druk dat ik uit Xbox live wordt gegooid :{
Dus ik druk maar op okay , lukt het weer niet omdat ik toch niet ben ingelogd.
GoW 3 weer opgestart (wat trouwens tergend lang duurt sinds vanavond) , zag ik iest staan met save game corrupted.
Ik dacht ; ik herinstalleer GoW 3 gewoon en dan zal ik wel opnieuw moeten beginnen.
Maar hij blijft maar om die update vragen die die niet kan downloaden omdat hij mij er elke keer uitgooit.
Ik kan dus alleen GoW 3 offline spelen , want zodra ik inlog op live , pop-up scherm en of ik nou op OK druk of niet hij gooit me er toch wel uit.

pls help :'(
Ik ben inmiddels overleden
pi_102539453
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:00 schreef Enchanter het volgende:
ff crosspost uit het GoW3 topic

Okay ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Het volgende ; Ik speel samen met een vriend van me GoW 3 campain.
Nu wilden we vanavond verder gaan , dus ik start GoW op , krijg ik het bericht dat ik uit Xbox live gegooid ben en dat ik een update for GoW3 moet downloaden.
Ik druk dus op okay , maar hij kon ik niks downloaden omdat ik geen verbinding had 8)7
Ik GoW 3 opnieuw opgestart , hetzelfde alleen nu op decline gedrukt.
Uiteindelijk weer ingelogd op Xbox live , en gelijk dat scherm dat er een update is en als ik op decline druk dat ik uit Xbox live wordt gegooid :{
Dus ik druk maar op okay , lukt het weer niet omdat ik toch niet ben ingelogd.
GoW 3 weer opgestart (wat trouwens tergend lang duurt sinds vanavond) , zag ik iest staan met save game corrupted.
Ik dacht ; ik herinstalleer GoW 3 gewoon en dan zal ik wel opnieuw moeten beginnen.
Maar hij blijft maar om die update vragen die die niet kan downloaden omdat hij mij er elke keer uitgooit.
Ik kan dus alleen GoW 3 offline spelen , want zodra ik inlog op live , pop-up scherm en of ik nou op OK druk of niet hij gooit me er toch wel uit.

pls help :'(
Misschien dat dit helpt
http://support.xbox.com/n(...)e/clear-system-cache
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:18:46 #45
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_102539533
quote:
Net geprobeerd , werkt ook niet :{
Bedankt iig
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:26:37 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_102539616
Net ff 2 andere spellen geprobeerd (Alan Wake en Fifa 11)
Bijna hetzelfde geval , zodra ik het spel opstart , wordt het scherm bijna een minuut zwart voordat er enigszins wat gebeurt. Maar geen pop-up dat een update moet downloaden en ook geen disconnect :{
Vanavond maar ff Microsoft bellen }:|
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:43:14 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102539828
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef SpankmasterC het volgende:

De toevoeging van prone zorgt er juist voor dat ik deze game wat beter te pruimen vind dan de vorige BF games :@ Dat was iets waar ik me echt aan irriteerde. Als iemand wist waar je zat kon je niet weg zonder gespot te worden, nu kun je nog op je buik wegtijgeren als ze niet op je af gerusht komen :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_102540952
GoW 3 uitgespeeld, echt heel erg vet.

Nu aan het twijfelen of ik Fifa 12 ga halen, sinds Fifa 98 eigenlijk geen Fifa meer echt gespeeld :P . Rage & Arkham City haal ik volgend jaar wel als ze wat goedkoper zijn en Skyrim is sowieso een dag 1 aankoop.
pi_102541517
1-daagse aanbiedingen op XBLA. Alleen vandaag geldig.

Hydrophobia – 240 (800)
Serious Sam HD – The Second Encounter – 400 (1200)
The Path of Go – 200 (400)
Torchlight – 400 (1200)

Torchlight is wel vet. Hydrophobia schijnt na de update ook best goed te zijn. The path of go zegt mij niets.
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:11:34 #50
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_102543293
Ik probeer Torchlight te kopen op xbox.nl maar elke keer als ik op 'Microsoft Points gebruiken' klik dan gebeurt er niets. Zowel in Chrome als in Firefox niet. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')