abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:16:31 #151
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_102672206
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
:') Zit ik net die test in te vullen, de antwoorden zijn werkelijk nog debieler dan de vragen, moet je weer je gegevens invullen voor de uitslag, lamazitten hoor :D
1) Affenpinscher(32%)
2) Afgaanse Windhond(32%)
3) Airedale Terriėr(32%)
4) Akita Inu(32%)
5) Alaska Malamute(32%)

Het maakt me niet uit, ze willen hier toch geen honden op de galerij ;( :')
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:23:03 #152
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_102672502
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef Nonneke het volgende:
Top 5:
1)
2)
3)
4)
5) Kuvasz(70%)

O+ O+
pi_102676717
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

1) Affenpinscher(32%)
2) Afgaanse Windhond(32%)
3) Airedale Terriėr(32%)
4) Akita Inu(32%)
5) Alaska Malamute(32%)

Het maakt me niet uit, ze willen hier toch geen honden op de galerij ;( :')
Als het maar met een 'A' begint?

En wat een stomme galerij :(
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_102677587
1) Engelse Bulldog(77%)
2) Beagle(76%)
3) Basset Hound(75%)
4) Staffordshire Bull Terriėr (73%)
5) Parson Russell Terriėr(72%)

Engelse Bulldoggen en Bassets zijn mij veel te sloom, maar verder een aardige score en de Parson toch nog op 5 (qua matchingspercentage scheelt het allemaal niks ook)!

En na de schofthoogte op de kleinste maat te hebben gezet:

1) Teckel (korthaar)(78%)
2) Jack Russell Terriėr(77%)
3) Parson Russell Terriėr(77%)
4) Mopshond(75%)
5) Teckel (ruwhaar)(72%
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:50:28 #155
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_102682075
Wat een mooie honden allemaal :D
Dit weekend ga ik dan eindelijk mijn hondje ophalen, een bruine labrador pup! Ik zal wel enkele foto's maken en plaatsen als het zo ver is.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_102686651
Ook even het testje gedaan:

1) Labrador Retriever(80%)
2) Stabyhoun (78%)
3) Amerikaanse Cocker Spaniel(78%)
4) Bouvier des Flandres(78%)
5) Engelse Cocker Spaniel(78%)

Nou Luna staat op nummer 5, niet gek :D
Maar mijn andere grote liefde staat er niet tussen, een b racco italiano!

Hier een foto van Meira. Helaas wel een beetje te dik door de prednison. We hebben haar helaas vorig jaar mei moeten laten inslapen omdat ze kanker had. Ze is 11 jaar geworden. Ze was onze tweede bracco en ik ben en blijf stapel gek op het ras! O+
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:39:21 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_102687708
1) Sint Bernard (langhaar)(91%)
2) Leonberger(90%)
3) Pyreneese Berghond(85%)
4) Newfoundlander(84%)
5) Bearded Collie(83%)

Niet gek ;)
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:49:02 #158
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_102688066
Haha Belaan, groot en harig :D
Bracco's vind ik ook geniale honden trouwens, ons vriendje Q is 11 nu, en hij zit ook helemaal onder de tumoren, elke keer als we hem tegenkomen ben ik bang dat het de laatste keer was...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_102688321
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[ afbeelding ]

Hier een foto van Meira. Helaas wel een beetje te dik door de prednison. We hebben haar helaas vorig jaar mei moeten laten inslapen omdat ze kanker had. Ze is 11 jaar geworden. Ze was onze tweede bracco en ik ben en blijf stapel gek op het ras! O+
Wat een geweldige hond was Meira O+ Ik heb nog nooit een Bracco in het echt gezien, ik vind ze wel superleuk!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:13:43 #160
176471 oh-oh
pi_102689139
Onze vriend Q O+
Bianca en Diever hebben hem ook gezien toen ze hier waren!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_102689236
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Onze vriend Q O+
[ afbeelding ]
Ja ook een supergave hond! Hondstrouw ook volgens mij. Q vond ik voornamelijk erg zielig omdat hij er niet zo gezond uitzag (wat later ook waar bleek te zijn aldus oh-oh), maar lekker -langzaam- lopen met de baas ging nog prima!
pi_102689446
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Onze vriend Q O+
[ afbeelding ]
Wat een beest O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:21:05 #163
176471 oh-oh
pi_102689490
Nou ja ik ken Q nog vanuit zijn glorietijd, toen was het echt zo een hondengod O+
En dat oude krakkemikkige heeft ook altijd wel iets vind ik.
Elke dag lopen ze nog de grote bergronde hoor ik van iedereen.
Hij is zo mild en lief die Q met zn gekke Italiaanse baasje :D

Ow Bi, heel erg bedankt voor de kaart O+
( Groucho Marx )
pi_102690772
Ik ken Q ook! De 'bracco-wereld' is vrij klein :D

Zelf ben ik echt helemaal gek op bracco's. Zou er zo eentje bijnemen, zou Luna ook helemaal geweldig vinden. Maar helaas heb ik daar nu niet de tijd en ruimte voor. Luna gaat overdag naar mn oma om met Astra te spelen als ik ben werken, maar met zo'n grote bracco kan dat niet.

Mijn band met Meira was heel speciaal omdat ze ons leven heeft gered toen we in 2004 brand in huis hadden. Voor Meira hadden we Josca (eigenlijk Java) en zij was Nederlands kampioen en ook echt beeldschoon. Helaas hebben we van Josca al na 2 jaar afscheid moeten nemen vanwege kanker.

Heel grappig dat jullie allemaal bracco's kennen, terwijl het best een onbekend ras is!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:11:28 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_102691671
Q is wel geweldig zeg!! O+
stormy waters...
sailin'
pi_102766759
Wat ik heel grappig vind is dat Luna de naam van haar knuffels herkent. Doen jullie honden dat ook? Als ik tegen haar zeg 'Luna, waar is aap?', dan pakt ze haar aap. Dit doet ze ook met een eendje (die ik 'kwakkwak' noem B-) ) en een andere knuffel die ik 'Bibi' heb genoemd.

Ben gewoon nieuwsgierig :D
pi_102767554
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat ik heel grappig vind is dat Luna de naam van haar knuffels herkent. Doen jullie honden dat ook? Als ik tegen haar zeg 'Luna, waar is aap?', dan pakt ze haar aap. Dit doet ze ook met een eendje (die ik 'kwakkwak' noem B-) ) en een andere knuffel die ik 'Bibi' heb genoemd.

Hier luistert ie alleen naar bal :')
Zn knuffel, zn touwen alles is bal. Ja ook zn balletje is bal 8-)
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:50:49 #168
176471 oh-oh
pi_102767877
quote:

Oh echt, jij woont hier niet in de buurt toch?
Ik ken Q en zijn baasje al jaaaaaaaaaren van wandelingen, als jij hem online kent heb ik wel wat foto's die je door mag sturen.
Ik hoop zo dat we hem nog een paar keer gaan tegenkomen dit jaar O+
En Billy kent alle namen van zijn knuffels en speeltjes ja.
Donkey, apie, smurf, balletje, bontje, hij weet het perfect, hij gaat ook zo leuk zoeken als ik zeg Waar is je Donkey dan??? etc O+
De rest niet hoor, die pakken gewoon wat ze zien liggen.
Karel weet namen van mensen en honden, en echt van heeeeeeeeeel veel.
Ik zou eens moeten tellen, maar ik denk wel minstens 50 verschillende personen en honden.
Zijn lievelingsspelletje was vroeger als we veel bezoek hadden de hele tijd aan Karel vragen
Waar is Diego? Waar is Ivo? Waar is Shivas? etc.
Dan rende hij dr heen en gaf ie een kusje _O-
Ook als we buiten lopen en ik zeg bijvoorbeeld Gaan we naar Shivas?
Dan rent ie naar haar huis, het huis van Thessa is Gaan we naar BamBam?
Gaan we naar het veld weet ie ook, en de bus :D
( Groucho Marx )
pi_102768451
quote:

Yep Kyra weet dat ook heel goed, ze heeft een eend en en een varken en als ik zeg, waar is je varkentje nou, dan gaat ze echt overal zoeken en piepen als ze hem niet kan vinden.
En dr eend die piept en dan zeg ik, waar is je pieper dan zoekt ze ook mee.
Bij het word BAL word ze hyper en rent ze door de kamer want dan weet ze dat ze er uit mag want neem dan een balletje mee.
En als ik zeg, zo ik ga mijn schoenen aantrekken springt ze ook op omdat ze dan denkt dat ze mee mag naar buiten.
pi_102770096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:08 schreef miss-jones25 het volgende:

[..]

Yep Kyra weet dat ook heel goed, ze heeft een eend en en een varken en als ik zeg, waar is je varkentje nou, dan gaat ze echt overal zoeken en piepen als ze hem niet kan vinden.
En dr eend die piept en dan zeg ik, waar is je pieper dan zoekt ze ook mee.
Bij het word BAL word ze hyper en rent ze door de kamer want dan weet ze dat ze er uit mag want neem dan een balletje mee.
En als ik zeg, zo ik ga mijn schoenen aantrekken springt ze ook op omdat ze dan denkt dat ze mee mag naar buiten.
Als ik hardop zeg dat ik moet plassen, springt ie hier ook op, denkt ie ook dat ie mag gaan wandelen :D
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 14:02:56 #171
176471 oh-oh
pi_102770153
:D Whaha ja ik ken ook honden waarbij je het p woord niet moet zeggen want dan willen ze naar buiten!
( Groucho Marx )
  donderdag 6 oktober 2011 @ 14:34:02 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_102771255
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ken Q en zijn baasje al jaaaaaaaaaren van wandelingen, als jij hem online kent heb ik wel wat foto's die je door mag sturen.
En Billy kent alle namen van zijn knuffels en speeltjes ja.
Donkey, apie, smurf, balletje, bontje, hij weet het perfect, hij gaat ook zo leuk zoeken als ik zeg Waar is je Donkey dan??? etc O+
De rest niet hoor, die pakken gewoon wat ze zien liggen.
Karel weet namen van mensen en honden, en echt van heeeeeeeeeel veel.
Ik zou eens moeten tellen, maar ik denk wel minstens 50 verschillende personen en honden.
Zijn lievelingsspelletje was vroeger als we veel bezoek hadden de hele tijd aan Karel vragen
Waar is Diego? Waar is Ivo? Waar is Shivas? etc.
Dan rende hij dr heen en gaf ie een kusje _O-
Ook als we buiten lopen en ik zeg bijvoorbeeld Gaan we naar Shivas?
Dan rent ie naar haar huis, het huis van Thessa is Gaan we naar BamBam?
Gaan we naar het veld weet ie ook, en de bus :D
wat leuk is dat!! Ik ben bang dat die van mij daar niet echt slim genoeg voor zijn :o _O-
stormy waters...
sailin'
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:11:02 #173
176471 oh-oh
pi_102772582
Karel is echt superslim, en die leert alles zelf, of je doet m een keer iets voor en hij snapt het al, tis echt stiekem een minibordercollie :D
Chico is een stiekeme slimmerd trouwens _O-
Gisteren liepen we in de gang na een blokje om, ik en een vriendin, ik was Billy ff wat kunstjes aan het laten doen en Sjon aan het proberen mee te laten doen.
En wie staat op de achtergrond heel vrolijk te twisten terwijl ik het aan Sjon vraag?
Die ouwe aap :D O+
En daarna rende hij voor Billy langs door mn benen toen ik Billy door als commando gaf :')
Als ik het direct aan Chico vraag doet ie of ik gek ben, die gaat nog niet zitten op commando _O-
Maar hij kan het allemaal dus wel :+
( Groucho Marx )
pi_102777680
Whoops

donderdag 6 oktober 2011 @ 18:48:59 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_102779894
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Karel is echt superslim, en die leert alles zelf, of je doet m een keer iets voor en hij snapt het al, tis echt stiekem een minibordercollie :D
Chico is een stiekeme slimmerd trouwens _O-
Gisteren liepen we in de gang na een blokje om, ik en een vriendin, ik was Billy ff wat kunstjes aan het laten doen en Sjon aan het proberen mee te laten doen.
En wie staat op de achtergrond heel vrolijk te twisten terwijl ik het aan Sjon vraag?
Die ouwe aap :D O+
En daarna rende hij voor Billy langs door mn benen toen ik Billy door als commando gaf :')
Als ik het direct aan Chico vraag doet ie of ik gek ben, die gaat nog niet zitten op commando _O-
Maar hij kan het allemaal dus wel :+
echt super leuk!!

Noes is vandaag weer voor het eerst meer geweest en uit haar dakje gegaan :D Gabber was ook helemaal blij, ze zijn de rest van de dag in Joepie stemming gebleven *O* Nu liggen ze voor pampus _O-
stormy waters...
sailin'
pi_102779930
Pfffff wat een vocabulair hebben die honden van jullie, de mijne kende alleen "beestjes!" voor de appetijtelijk ruikende cavia die ik ooit had en bij "naar het bos!" begint er na 13 jaar ook soms een belletje te rinkelen.
pi_102782677
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Klopt, ik woon in de provincie Groningen. Maar we waren lid van de Braccoclub en daar kwamen we Q weleens tegen tijdens georganiseerde wandelingen/dagen :D We zijn nu geen lid meer, maar hebben nog steeds goede contacten met veel mensen uit de Braccowereld :)

Met Meira, onze vorige hond, kon ik het woord park niet noemen, dan werd ze helemaal gek. Dus als we het er thuis over hadden noemden we het maar bos :) Verder kent Luna natuurlijk de bekende woorden als 'eten' en 'koekje' :P En ook zij herkent namen van mensen die hier vaak over de vloer komen en de namen van haar hondenvriendjes in het park!
pi_102797863
De hond van mijn ouders kent ook al haar knuffels bij naam: beertje is eigenlijk een koala zonder ogen en neus meer ( daar sabbelt en slaapt ze mee, heb ik toen ze pup was mee uit Australiė genomen ) roetje kangeroo knuffel, snoopy half uitelkaar vallend lapje knuffel wat ooit snoopy was, popje gebreide oude pop die ooit door oma is gemaakt <3 bal, touw, pluto die waren we heel lang zoek in de tuin, na maanden gevonden moest ie in de wasmachine. En ze heeft nog meer knuffels die liggen in het volkstuinhuisje. Skip kent veel mensen en plekken van naam :-)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_102797871
Ow ja @ oh-oh
Beertje is tot Skip als Muis tot Chico
:-D zegt genoeg dacht ik zo
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:38:16 #180
176471 oh-oh
pi_102804065
Arme Chico is al een week muisloos, die gaat blij zijn maandag <3
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')