1) Affenpinscher(32%)quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Zit ik net die test in te vullen, de antwoorden zijn werkelijk nog debieler dan de vragen, moet je weer je gegevens invullen voor de uitslag, lamazitten hoor
Als het maar met een 'A' begint?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
1) Affenpinscher(32%)
2) Afgaanse Windhond(32%)
3) Airedale Terriėr(32%)
4) Akita Inu(32%)
5) Alaska Malamute(32%)
Het maakt me niet uit, ze willen hier toch geen honden op de galerij![]()
Wat een geweldige hond was Meiraquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van Meira. Helaas wel een beetje te dik door de prednison. We hebben haar helaas vorig jaar mei moeten laten inslapen omdat ze kanker had. Ze is 11 jaar geworden. Ze was onze tweede bracco en ik ben en blijf stapel gek op het ras!
Ja ook een supergave hond! Hondstrouw ook volgens mij. Q vond ik voornamelijk erg zielig omdat hij er niet zo gezond uitzag (wat later ook waar bleek te zijn aldus oh-oh), maar lekker -langzaam- lopen met de baas ging nog prima!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Onze vriend Q
Bianca en Diever hebben hem ook gezien toen ze hier waren!
[ afbeelding ]
Wat een beestquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Onze vriend Q
Bianca en Diever hebben hem ook gezien toen ze hier waren!
[ afbeelding ]
Hier luistert ie alleen naar balquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat ik heel grappig vind is dat Luna de naam van haar knuffels herkent. Doen jullie honden dat ook? Als ik tegen haar zeg 'Luna, waar is aap?', dan pakt ze haar aap. Dit doet ze ook met een eendje (die ik 'kwakkwak' noem) en een andere knuffel die ik 'Bibi' heb genoemd.
Ben gewoon nieuwsgierig
Oh echt, jij woont hier niet in de buurt toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat ik heel grappig vind is dat Luna de naam van haar knuffels herkent. Doen jullie honden dat ook? Als ik tegen haar zeg 'Luna, waar is aap?', dan pakt ze haar aap. Dit doet ze ook met een eendje (die ik 'kwakkwak' noem) en een andere knuffel die ik 'Bibi' heb genoemd.
Ben gewoon nieuwsgierig
Yep Kyra weet dat ook heel goed, ze heeft een eend en en een varken en als ik zeg, waar is je varkentje nou, dan gaat ze echt overal zoeken en piepen als ze hem niet kan vinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben gewoon nieuwsgierig
Als ik hardop zeg dat ik moet plassen, springt ie hier ook op, denkt ie ook dat ie mag gaan wandelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:08 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Yep Kyra weet dat ook heel goed, ze heeft een eend en en een varken en als ik zeg, waar is je varkentje nou, dan gaat ze echt overal zoeken en piepen als ze hem niet kan vinden.
En dr eend die piept en dan zeg ik, waar is je pieper dan zoekt ze ook mee.
Bij het word BAL word ze hyper en rent ze door de kamer want dan weet ze dat ze er uit mag want neem dan een balletje mee.
En als ik zeg, zo ik ga mijn schoenen aantrekken springt ze ook op omdat ze dan denkt dat ze mee mag naar buiten.
wat leuk is dat!! Ik ben bang dat die van mij daar niet echt slim genoeg voor zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt, jij woont hier niet in de buurt toch?
Ik ken Q en zijn baasje al jaaaaaaaaaren van wandelingen, als jij hem online kent heb ik wel wat foto's die je door mag sturen.
Ik hoop zo dat we hem nog een paar keer gaan tegenkomen dit jaar
En Billy kent alle namen van zijn knuffels en speeltjes ja.
Donkey, apie, smurf, balletje, bontje, hij weet het perfect, hij gaat ook zo leuk zoeken als ik zeg Waar is je Donkey dan??? etc
De rest niet hoor, die pakken gewoon wat ze zien liggen.
Karel weet namen van mensen en honden, en echt van heeeeeeeeeel veel.
Ik zou eens moeten tellen, maar ik denk wel minstens 50 verschillende personen en honden.
Zijn lievelingsspelletje was vroeger als we veel bezoek hadden de hele tijd aan Karel vragen
Waar is Diego? Waar is Ivo? Waar is Shivas? etc.
Dan rende hij dr heen en gaf ie een kusje![]()
Ook als we buiten lopen en ik zeg bijvoorbeeld Gaan we naar Shivas?
Dan rent ie naar haar huis, het huis van Thessa is Gaan we naar BamBam?
Gaan we naar het veld weet ie ook, en de bus
echt super leuk!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Karel is echt superslim, en die leert alles zelf, of je doet m een keer iets voor en hij snapt het al, tis echt stiekem een minibordercollie
Chico is een stiekeme slimmerd trouwens
Gisteren liepen we in de gang na een blokje om, ik en een vriendin, ik was Billy ff wat kunstjes aan het laten doen en Sjon aan het proberen mee te laten doen.
En wie staat op de achtergrond heel vrolijk te twisten terwijl ik het aan Sjon vraag?
Die ouwe aap![]()
![]()
En daarna rende hij voor Billy langs door mn benen toen ik Billy door als commando gaf![]()
Als ik het direct aan Chico vraag doet ie of ik gek ben, die gaat nog niet zitten op commando![]()
Maar hij kan het allemaal dus wel
Klopt, ik woon in de provincie Groningen. Maar we waren lid van de Braccoclub en daar kwamen we Q weleens tegen tijdens georganiseerde wandelingen/dagenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt, jij woont hier niet in de buurt toch?
Ik ken Q en zijn baasje al jaaaaaaaaaren van wandelingen, als jij hem online kent heb ik wel wat foto's die je door mag sturen.
Ik hoop zo dat we hem nog een paar keer gaan tegenkomen dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |