Ik ben verliefd, wat een lieverd!quote:Op donderdag 29 september 2011 12:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heyhoi!
Kwam dit topic toevallig tegen en wil natuurlijk ook mijn Luna even laten zien!
[ afbeelding ]
Hier is ze eigenlijk stout, want ze ging bovenop wat plantjes zitten, maar het is wel een mooi plaatje geworden![]()
En ook even een plaatje van toen ze zes weekjes oud was! Ondertussen is ze alweer anderhalf.
[ afbeelding ]
Haha bende van ellendequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Na dik twee uur keten was het spul rustig genoeg om even te poseren:
[ afbeelding ]
Ze is een engelse cocker spanielquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben verliefd, wat een lieverd!
Is het een spaniel?
Vind ik zulke leuke beestjes! Ik heb vroeger een rode gehad! Maar die kwam uit het asiel en was heel erg mishandeld door zijn vorige baasjequote:Op zondag 2 oktober 2011 18:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ze is een engelse cocker spanielMaar ze heeft verder geen stamboom ofzo. En ze is inderdaad echt een lieverd!
Ze is nu uitgeput van lekker zwemmen en wandelen vanmiddag!
Och dat is ergquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vind ik zulke leuke beestjes! Ik heb vroeger een rode gehad! Maar die kwam uit het asiel en was heel erg mishandeld door zijn vorige baasje![]()
Ik (we) hadden hem graag een goed huisje gegeven maar na anderhalf jaar moesten we toch concluderen dat het voor hemzelf beter was als we hem lieten inslapen![]()
Arme beestje leefde continue in angst, zo erg dat het voor ons als baasje te gevaarlijk werd, terwijl het eigenlijk een heel lief beestje was.
Die laatste is zeker mooi met die gefixeerde blik!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:18 schreef Lonaa het volgende:
Bianca, waar ben je geweest?
Wij zijn vandaag namelijk ook aan het strand geweest, in Noordwijk.
BAL BAL BAL BAL!!
[ afbeelding ]
GOOI DAHAAAN!!
[ afbeelding ]
Daar is ie!!
[ afbeelding ]
Wind in mijn haren oren
(en stiekem vind ik dit een heel mooie foto!)
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon verkeerde foto's geplaatst. Die eerste 2 slaan nergens op. Even veranderen zo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Die laatste is zeker mooi met die gefixeerde blik!!
Wij waren in Hoek van Holland (Diever en Joy wonen in Rotterdam en Schiedam dus is maar een klein half uurtje rijden, auto gratis parkeren op het strand, helemaal top. Hoera, het is weer 1 oktober geweest!!!)
Tja, maar jij woont dan weer pal bij de 'natte neuzen route' waar wij nogal eens voor naar Apeldoorn heen en weer zijn gereden, die is ook ècht leukquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon verkeerde foto's geplaatst. Die eerste 2 slaan nergens op. Even veranderen zo.
Wij wonen in Apeldoorn, dus wij moesten sowieso een pokke-end rijden.
Dat is waar, nog geen 10 minuten rijden. Het is sowieso een heel erg mooi gebied. Ik kom er graag. Maar alleen door de weeks en in het weekend heel vroeg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Tja, maar jij woont dan weer pal bij de 'natte neuzen route' waar wij nogal eens voor naar Apeldoorn heen en weer zijn gereden, die is ook ècht leuk
Akita's vind ik wel mooie honden. Wat voor testje trouwens?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef Joysa het volgende:
1) Akita Inu(72%)
2) Amerikaanse Cocker Spaniel(72%)
3) Bouvier des Flandres(72%)
4) Duitse Herder(72%)
5) Schapendoes(72%)
Ik heb die test ook maar eens gedaan, ik moest wel googlen wat een Akita Inu is
En we hebben nu een kruising tussen een dwergkees en vlinderhondje (lijkt wel op duitse herder ja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |