Als ze loslopen is het wat makkelijker. Ik gooi nu die van mij ook gewoon in de auto en in het bos er weer uit. Heb ik mooi geen lijnen nodig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:40 schreef Perrin het volgende:
Heb soms al moeite met 1 hondenlijn uit de knoop te houden..
Volgens mij ligt het gewoon aan het moment of een chi hoog of laag keft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:39 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wat een mormel die chi, ik zou echt helemaal gek worden van dat gekef! Dat is zo hoog, dat kunnen mensen bijna niet meer horen (maar toch nog net wel helaas). De Tamaskan is helemaal leuk
Is dat een cattle?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben zo intelligent
wat?
[ afbeelding ]
Ja toch?
[ afbeelding ]
Dat zie je zo..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sleurband?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
Leuke foto's weer van alle hondjes. Joy en Dievie op het strand.
Eigenwijze Sammy en de lieverd van K.weenie..En leuke Sally.
Vandaag dagje heide/bos met Tessa en Noukie.
[ afbeelding ] Mmmm.
Bedoel je de ketting? Eerder een noodzakelijk kwaad als ze trekt, wat gelukkig maar zelden is.quote:
Egmond, oh wat lekker Belana!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef Belana het volgende:
Vandaag lekker naar Egmond aan zee geweest, ze vonden het heerlijk!
Vergeten we de camera....
misschien nog wat foto's van Nick's telefoon straks
Niet meer, laten droogrennen door de heide. "Schoon" weer de auto in. Oke, Noukie had wel bijna zo'n zwarte pootjes als Tessa, maar dat was alles.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zag Sally voorbij komenEn Sammy
@ Bengeltje, hoe erg zaten ze onder de bagger bij thuiskomst?
Boos? Omdat er honden de zee in gingen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:11 schreef Belana het volgende:
het was wel heel erg druk, geen ideale plek dan met 2 van die wilde olifanten in stampede modus...
er waren mensen die heel boos werden...
Je had moeten vragen of ze het niet fijn vonden voor de olifanten dat ze weer op het strand mogenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:11 schreef Belana het volgende:
het was wel heel erg druk, geen ideale plek dan met 2 van die wilde olifanten in stampede modus...
Volgens mij mogen de honden daar juist per 1 Oktober weer zijn, dus dat is ook wel scherp van die mensen op de 16equote:Op zondag 16 oktober 2011 18:11 schreef Belana het volgende:
[verwachte commentaar]quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen de honden daar juist per 1 Oktober weer zijn, dus dat is ook wel scherp van die mensen op de 16eWat een gezeur, enkel omdat het dan toevallig mooi weer is gelden de regels zeker niet meer?
Ah kijk nou tochquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:33 schreef Belana het volgende:
en als laatste Gabber hier thuis, gewoon omdat het zo'n lieve teddybeer foto is
[ afbeelding ]
eigenwijs ? valt best mee johquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
Leuke foto's weer van alle hondjes. Joy en Dievie op het strand.
Eigenwijze Sammy en de lieverd van K.weenie..En leuke Sally.
Vandaag dagje heide/bos met Tessa en Noukie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Mmmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |